Kuvia plussatesteistä

Olen ymmälläni... Onko testi viallinen?

Aijaa.com - Mitä tämä on? - 9179099.jpg
aika paha kylläkin! mutta minusta testiviivan kuuluisi tulla noiden kahden viivan väliin? tai sitten siihen jossa se on lähempänä tuota kontrolliviivaa? mutta viallinen testi! kannattaa lähettää takaisin valmistajalle.. ja tee uusi testi :) tai jos siellä on kaksoset :D


ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE :kiss:
ja muille toivon kovasti ihanaa joululahjaa :heart: +++++++++:whistle:

tiuhti ja T 17+6
 
Viimeksi muokattu:


Hmm? Eikö viivan kuuluisi olla jo vahvempi? Näyttääkö yhtään vahvistuneen? Molemmat testit on kuivia, kun aamulla ehtinyt kuvaamaan... Pläääh!! Huomenna vien terkkariin näytteen. En nyt oikein osaa sanoa, että oonko mää nyt raskaana vai en :O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Sintu74
Hömpi - Jos et tiedä tarkkaan tuota ovista, on vaikia mennä sanomaan, pitäisikö viivasten olla JO vahvempia?..
..Terkkarillahan on ihan samanlaisia testejä - herkkyyttä 25mIu/ml..näin luulisin.

Elikkäs..jos oviksen olet bongannut Kp19 - olisi tänään dpo15..JOS taasen vasta Kp23 niin tänään dpo11
..ja juurikin dpo11 saattaapi R-testi tuollaista haamu viivasta näyttäähin - peukutuksia vahvistumiselle! d=)b
..luulenpa, etä se vahvistuukin parin päivän sisään=)
 
Viimeksi muokattu:
Heräsin klo 5 enkä saanut unta, joten aamupuhteeksi tein 3 erilaista testiä lisää, ja kaikki näytti plussaa :O Clear Blue digitalkin sanoo, että olisin 1.-2. viikolla raskaana :) Loskasta huolimatta, ihana päivä!
eli jos se testi kertoi että siellä on kaksoset :D mä haluan kyllä kuulla sitten kuinka kävi! ei siis testi oikeesti kerro onko tuplia, mutta oli n iin huvittava testi kyllä :D veikkaan siis nyt, että se joka on lähempänä kontrollia olis se testiviiva ja se toinen joku muu.. ONNEA ONNEA :heart: pienelle sukkia ja liimaa mukaan!!!!
 
hömpi cb testissä on kyllä tosi haalea haamulainen, ihan kontrolliviivan levyinen ja tasavahva reunasta reunaan. Mutta koska sulla on nyt haamuilleet testit näinkin pitkään mä itse veikkaisin kemiallista raskautta. En tiedä kauan sulla on yritystä takana mutta kemiallisesta voit ainakin päätellä että hedelmöittyminen onnistuu eli pysyvä tärppi saattaa olla ihan nurkan takana :hug:

Itselläni kolme kemiallista nyt takana ja yritän ammentaa niistä toivoa pysyvään raskauteen, kaikki palaset ei vaan ole vielä loksahtaneet paikalleen.
 
VesperV - ONNEA PALJON!=):heart:

Hömpi..niin, tuo kemiallinen kävi miunhin mielessäin - varsinkin kun CB:n testikin näytti noin haaluista viivaa(näen sen kuitenhin selvästi)

Odotteleppa pari päivää(jos maltat;))ja dippaa sitten uudemman kerran - Onnen pipanoita laitan tulemaan!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tätä ketjua lukiessani olen tajunnut, että ne mun omituiset viivat testissä täytyy olla oviksesta!

Viime kierrossa kp30 sain david-testiin testiruutuun (siis siihen mihin se plussaviiva tulee, jos on raskaana) valkoisen/harmaan/värittömän viivan testiajalla. Samalle iltaa sain pregcheck-liuskaan ihan värillisen (vaalean punaisen) viivan ja olinkin jo, että jes! oon raskaana! Onneksi en kuitenkaan miehellekään menny vielä mitään ilmottamaan, viivaa ei seuraavan aamun varmistustestiin enää tullu. Ja menkat alko kp44 illalla.

Nyt maanantaina taas kp30 sain pregcheck-puikkoon (normaali herkkyys) tommosen samanlaisen viivanpaikan kuin tuohon davidiin viimeksi! Siis ei voi olla totta! Oon niin oottanu, että kierto palautuu raskauden jälkeen tuohon entiseen kolmenkympin tuntumaan, mutta näköjään sitten ei.

Luulin, että tällä kertaa ovis oli kp15, kun oli semmosta limaa tai viimestään kp19, kun oli semmoset halut! Vissiin sitten ei kuiteskaan.. Ei varmaan tarviikaan pariin viikkoon vielä menkkoja outtaa tälläkään kertaa..
 
Tetääkö kukaan muuten antaako david-puikko (25miu/ml) miten paljon viivanpaikkoja tai roskisplussaa? Viime kierrossa kysyin sieltäkin asiakaspalvelusta, että onko miten yleistä niiden testeillä, ei kuulema pitäis mitään tulla näkymään.

Niin vain sain äskön tuohonni puikkoon sen viivanpaikan (kp33). Rupesin muka tarkistamaan, että jos se pregcheck oikeesti ilmotti ovulaation, mutta enpä nyt sitten enää oo ihan varma siitäkään. Eikai tuolla testillä sitä taipumusta ole? Ja enkai minäkään sentään kolmee päivää ovuloi.. :D
 
mulla ainakin ovisplussa kestää sen verran kauan että ehdin kolmena päivänä saamaan selkeän, tumman plussan o-testiin ennen kuin se vaalenee negaksi. Mutta toivottavasti sulla hömppää olis nyt muusta kyse, noista david puikoista ei ole kokemusta mutta pregcheck ainakin reagoi ovulaatioon, samoin apteekin oma testi ja david liuskat.
 
Hömppää - ei ne David puikot kyllä hevillä viivasia anna..mutta jos LH kovastikkin koholla, voi nekin hyvinhin reagoida siihen..
..mutta silloin täytyis O-testinkin näyttää myös vahvaa viivasta - yleensä tasavahvaa!

..dippaappa ihan O-testi jos sellaisia löytyy!:wave:

Itselläni kokemusta samasta asiasta noilla - Kotitestin ja David liuska R-testeillä.
..ja sain nimen omaan sellaisen punertavan viivasen - oli vain sieltä yläosastaan viivanen selkeästi tummempi vaalentuen alaspäin mennessä ihan huomaamattomaksi.

Ihan koe mielessä testailin tätä "ihmetystä" kolmen kierron verran.

Älä välitä nyt noista vaaleista/harmaista viivan paikoista, nehän ei muutenkaan tarkoita plussaa.

Toisille naisille niitä tule AINA, johtuen virtsan koostumuksesta TAI juuri tuosta LH-hormoonista, joka loppukierrolla selkeästi hieman nousee - miulla juuri näin muutama päivä ennen kierron loppua: O-testiviivanen yleensä aika vahva.
 
Viimeksi muokattu:
Harmi kun mulla ei ole noita david puikkoja nyt, olis justiinsa voimakas lh-huippu päällä ja voisin tehdä mallikappaleen. Pregcheck liuskoja vaan löytyy, semmosen voisin kyllä hassata ihan mielenkiinnosta että tuleeko taas viivaa. Mulla lh nousee aina tosi korkeaksi oviksessa, tulee tolkuttoman tummaa viivaa o-testeihin (tuossa yksi esim. Aijaa.com - 9183979.png)

ja mur-mur puhuu jälleen asiaa, harmaat palkit testeissä päivästä toiseen on ihan vaan viivanpaikkoja johtuen joko pissin ominaisuuksista tai lh:n kohoamisesta. Punakat viivat tulee joko voimakkaasta lh-huipusta eli ovulaatiosta tai siitä itsestään eli raskaudesta. Ei näissä tapauksissa auta kuin odotella. Jos viivat häviää ja vuoto alkaa (tai ei ala) parin viikon päästä, oli kyseessä ovulaatio. Jos viiva vahvistuu niin onneksi olkoon :)

Mulla muuten nyt menossa kp31 ja ultralla nähty 20mm folli joka puhkeaa justiinsa, ikinä en ole näin myöhään ovuloinut.. josko pääsisin parin viikon päästä kantamaan korteni kekoon tähänkin ketjuun... :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Hömppää..mikäli siun kierrot venyvät lähemmä tuota 35vrk - tai selkeästi yli, on aika epävarmaa, että ovuloisit ollenkaan:(..oireista (limat, jomotukset, halut jne..)huolimati ovista ei pitkillä kierroilla monestikkaan tapahdu.

Oliko siulla esim. Terolut käytössä kiertoasi tasaamaan?
..jos ei, kannattaisi lääkäriltä reseptiä kysellä.
voisi lyhentää ja tasata kiertosi, näin "vauvautuminenhin" mahdollisesti helpompaa.:)
((muoks)) nyt huomasinhin, että siulla raskaus takana - Onnea pikkisestä:heart:

Mikäli kiertosi vain näyttää kuukaudesta toiseen aina venyvän, käy lääkärillä ja pyydä tosiaan tuo Terolut tai jokin muu vastaava lääke avuksi(lääkäri tietää kyllä)joka auttaa tasaamaan kiertosi hieman lyhyemmäksi, kenties siihen entiseen 30vrk.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kah mur-mur justiinsa ovulaatiosta juttelit sinäkin siinä ;)
Tosiaan sattui tänään niin hassusti että lokakuussa varattu gyne sattui tälle päivälle, kp31, hyvin sekalaisen, välivuotoisen kierron loppupuolelle. Ja mikäs siellä möllöttikään, komea folli vasemmassa muniksessa! Pari päivää olin jo ihmetellyt alavatsatuntemuksia jotka vain koveni ja juoksevaa, vetistä limaa lorisi. Näinkin myöhään voi näköjään oili vierailla, vähän olen ällikällä lyöty kyllä.
 

Yhteistyössä