Kuvia plussatesteistä

aijaa.com/006619155328.jpg

Täällä kanssa laittelisin kuvaa tänne, mulla tuli vähän puuntakaa tää raskaus kun nyt on menossa kp46 ja aattelin eilen illalla ihan muutenvaa tehä r-testin, yllätys kaks viivaa, koska kävin kp35 kynellä joka ilmoitti etten ollut ovuloinut ollenkaan ja r-testikin näytti sillon negaa, sain terolut kuurin ja itse luulen että ovuloin sen gyne käynnin jälkee eli aika myöhään ja nyt sit digi näyttää 2-3 vk raskaana...
aika jännitävää ja ihanaa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Sintu74





(ilman salamaa )

Sama testi ja aamupissistä tänään.

Voiko tästä kuvitella mtn? Testiajalla oli tooosi haalea viiva ja kuivuttuaan vähän tummui.... Tuo salama vähän haalentaa viivaa, oikeasti ei tarvitse edes tihrustaa, vaan ihan selkeä viiva. Paha vaan sanoa onko väriä yhtään...
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Hömpi, jos viivaa tullut testiajalla, niin ei se silloin roskishaamu ole :) Roskishaamuksi luettaan semmonen mikä on ollut negaa testiajalla mut tuntien päästä sit näkyy haaleeta viivaa tms.
 
Hömpi, jos viivaa tullut testiajalla, niin ei se silloin roskishaamu ole :) Roskishaamuksi luettaan semmonen mikä on ollut negaa testiajalla mut tuntien päästä sit näkyy haaleeta viivaa tms.
No kun en oikein osaa sanoa, että oliko testiajalla mtn, kun ajattelin taas vaan kuvittelevani jotain haaleita viivoja (kuten yleensä :D ) Eipä se auta, kun odotella ja testata joskus uudelleen. Se on vaan niin vaikeeta tuo odottaminen :D
 
jos sulla hömpi dpo14 jo oikeasti niin tuo on tosi haalea viiva, tuommoista viivanpaikkaa ilman punaväriä voisi odottaa dpo8-10 paikkeilla, pari päivää kiinnittymisen jälkeen. Olisko ovis ollut myöhemmin? Sullahan nyt täyttyy luteaalivaihe jos on jo dpo14 eli jos ei huomenna vuoto ala, kannattaa testata uudemman kerran. Peukkuja! :)
 
Hömpi: Jos tuo testi on Pregcheck, niin tuollaisen haamun niihin saa lähes aina testiajan jälkeen. Olen kokeillut silloinkin, kun en ole aivan varmasti ollut raskaana ja tuollainen on aina tullut. Mielestäni aikaisemmin ei ole tullut noin selvää roskishaamua noihin testeihin, mutta nyt muutaman kuukauden ajan on tullut. Eli tärkeää on se, onko tuo haamulainen tullut testiajalla vai ei.

Mutta toivotaan, että kyse on oikeasta tärpistä.
 
Viimeksi muokattu:
joku-raja onko sulla pco? Mulla meinaan aina lh:n ollessa koholla pregcheck antaa haamua, mutta muutoin en saa niihin edes viivanpaikkaa, ihan on täysin blancoja tikut. Ja testejä oon tehnyt niin monta että tiedän omalla kohdallani olevan näin.

Ajattelen näistä luotettavimmista testeistä kuten pregcheck ja apteekin oma niin, että jos puolen tunnin sisään saa jotain viivaa, se reagoi joko lh-hormoniin tai raskaushormoniin. Jokaisella on yksilölliset hormonin vaihtelut eli vain tosi reippaantahtisella testailulla sekä r- että o-testeillä oppii mikä viiva tarkoittaa mitäkin. Mulle itselleni ainoa luotettava r-testi on cb digitaalinen, muut testit reagoi ristiin ovishormonin kanssa ja antaa punastakin haamua vaikkei raskaudesta ole tietoakaan.
 
Ei ole pco:ta ja samalla tehdyt ovistestit ovat olleet puhtaita negoja. Tuo on tosiaan ihan uusi ilmiö minullekin. Ennen ei ole tullut roskihaamuja. Jonkun pari-kolme kuukautta ollut nyt näin. Samasta kaupasta olen aina ostanut. Minäkin olen tässä vuoden aikana monet testit tehnyt.
 
Pikkuinen12: Tikutin oviksen kp19... Eli siitä olis nyt sitten se pari viikkoa :O Sain kyllä melkein yhtä vahvan ovisviivan myös kp23, että jos siitä laskis niin olis ehkä toivoa? Mä en ole saanut tuollaista haamua pregcheckiin aikaisemmin ja olen tehnyt niitä monta... Mun kroppa nyt vaan sekoaa jotain pillerien lopetuksen jäljiltä, tein herkemmän testin päivällä 3h pidätyksen jälkeen ja oli negatiivinen... En oikein usko, että olen raskaana, ei ole oireitakaan paitsi alavatsakipuja... Aika näyttää :)
 
Hömpi - viivasen miekin näen..ehkäpä vähän puna väriähin?:)

Alkuviikosta vaan samalla Pregcheckin testillä dippailet, niin näet mitä tapahtuu - toivotaan PLUSSAA!:heart:

pikkuinen12
- ei miullakaan tullut tuollasta, kuin dpo11-12 vasta..vaikka ne ei kestäneetkään.
Itse en kuulu noihin korkeahormonisiin - testit ei tuppaa heti kohtakaan vahvaa viivasta näyttämään.
Monilla tulee ennen kierron loppua dippailessa juurikin tuollainen dpo12 aikoihin..jospa se Hömpillähin ovis vaan ollut pik-ka-sen myöhemmin, tai HCG on jo huomiseen noussut näyttääkseen vahvempaa viivasta - toivotaan:)

Sie itse kuulut mitä ilmeisemmin noihin, joilla HCG nousee nopsaan, siten näkyy testillä aikaiseen, ehkäpä jo dpo8 lähtien? - se onhin ihan tapaus(nais)kohtaista.=)
 
Viimeksi muokattu:


Samanmoisen haamulaisen sain tänään aamupissistä. Täytynee odottaa jokunen päivä ja tarkistaa, että meinaako nuo mtn vai ei. En tiedä näkyykö kuvassa kauhean hyvin (salama vaalentaa kuvaa ), mutta ovat ihan selkeästi erottuvat.. (ei tarvitse led lamppua ja kääntelyä nähdäkseen :D ) Oikeanpuoleinen on eilinen kuivuneena ja vasemmalla tuore.

EDIT:

Tässä kuva kuivuneesta testistä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä