Kuvia plussatesteistä

Ei mulla ovistestejä ole, en oo ikinä sitä tikuttanu..

Keskimmäisen raskauden ja synnytyksen jälkeen kierto palautui ensin entiseen, ollen kaksi kiertoa normaali. Kolmas sitten ei ollukaan ja tämä kolmas lapsi sai alkunsa (jälkikäteen laskettuna) kp27, ultrassa paljastui 11pv pienempi sikiö ja testikään ei näyttäny plussaa ennen kuin kp41 :) (kp35,36 ja 37 puhtaat negat).

Siinä pregcheck-liuskassa oli ihan tasapaksu viiva, kontrolliviivan levynen, vaaleanpunainen. Jota ei tosiaan enää seuraavana aamuna ollut. Pregcheck-puikot ja apteekin omat antaa mulle ihan vastaavia roskisplussia, eli niitä ei kannata katella enää testiajan jälkeen.

Viivanpaikkojakaan ei näy joka kerta, vaan normaalisti olleet aina ihan tyhjiä negoja.

Varsinaisesti mua ei haittaa, jos kierto on näinkin pitkä, kun ei silleen oo paniikkia uuden raskauden kanssa, kun nämä nykyisetkin on näin pieniä vielä. Haluaisin lähinnä vain tietää, että miten mun kierto nykyään menee ja mitä tapahtuu millonkin :) Ihan mielenkiinnosta varmaan hankinkin niitä ovis-testejä. Raskauskaan ei olis mikään katastrofi, kyllä tänne vielä syliin mahtuu, lahjojahan ne lapset on. Niitä suurimpia <3
 
laitoin virtapiuhan koneeseen niin sai näyttöön valoa, ehkä ihan aavistuksen vilkahtaa viivanpaikkaa kun tarpeeksi näyttöä kallistelee mutta se ei kyllä plussaa tiedä, noin hentoinen viivanpaikka on just sitä itseään eli pelkkä testiviivan reagointi muuhun kuin raskauteen. Tosin enpä tiedä mitkä dpot sulla menossa, jos nyt vasta esim. dpo7-8 niin miksipä ei voisi ollakin raskaushormonin aavistus joka viivan tarttui :) Tosin jos et vielä tahdo uutta vauvaa niin toivotaan sitten sitä viivanpaikkaa :D
 
Hömpi:hug:..kurja juttu:(
Onnekkaampaa tulevaa kiertoa:heart:


hömppää
- jos ei kauhiaa "kuumetta" vielä pukkaa, anna muutaman kierron mennä ja katso tassantuuko se..ja tosiaan - lapset kyllä niitä elon parhaita lahjoja.:)
Ihunaa Joulun odotusta!:heart:

Mamutski - mie näen vain viivanpaikan..vaan eihän sitä tiedä, mihin suuntaan se vielä voi muttua jos vasta dpo9-10
Onnittelut pienen pienestä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
ajankulua lumimyrskyn keskellä, tein pregcheckin raskausliuskan tovi sitten ja 15 min kuluessa siinä oli selkeä viivanpaikka. Ovis käynnissä, kp32 (hyvin vahva ja kivulias..).

Hömpi harmin paikka. Onnea ja pysyvämpää plussaa uuteen kiertoon :hug:
 
Nimendi..juuri olin kirjoittamassa, jotta jotahin viivasta siellä selvästi näkyy testissä..
..ikävä jos ei mahdollinen tärppi kestänytkään:hug:

fannyli
- aaaavistuksen viivanpaikasta näen dippaamassasi testissä - viivan vahvistumisia!:heart:
 
Viimeksi muokattu:


Tuollainen ilmestyi tänään. Ei näkynyt kunnolla mitään viidessä minuutissa, mutta siitä hiljalleen paremmin näkyviin piirtyi. Apteekin oma testi, kp 31/28-31. Livenä erottuu selkeästi, mutta en silti vielä uskalla juhlia...tuli niin hitaasti näkyviin. : /
 
No juu, kamalan epäselvä kun kännykällä yritin räpätä. Kameran johto on hävinnyt, niin en parempaa kuvaa saanut...mutta kyllä se punertaa . Kyllä siinä hämärästi näkyi jotain jo ennen viittän minuuttia, mutta ajan kanssa tummeni selvästi näkyväksi, ehkä 10 minuutissa. Toivon, että on oikea plussa, mutta pahoin pelkään ettei viiva tuosta enää tummu...
 
fannyli ja *mur-mur* tänään päivällä alkoi kovempi vuoto joten se oli siinä. Aamulla oli aivan hirveät alavatsakivut, joten onneksi oli aikaa varautua vuotoon.

Kyllähän tuo tuntuu pahalta, etenkin elämässä ollut niin monta keskemenoa takana, vaikakkin on niitä muutama lapsikin siunaantunut.

Joskos sitä sit myöhemmin :)
 

Yhteistyössä