Kuvia plussatesteistä

komppaan hennua. Odottele dsarial pari päivää, jos sitten tulee selvästi punaista viivaa testiajalla, on kohdussa jotain tekeillä. Viivanpaikat pari päivää ennen menkkapäivää ei ole mitään muuta kuin niitä viivanpaikkoja, joita tulee esim. siitä että LH-taso kohoaa hieman ennen kuukautisia.
 
Kyllähän siinä näkyy, mutta jos ohjeissa selvästi sanotaan se aika niin miksi sitä enään pitää sen jälkeen tuijotella kun kerran ohjeissakin sanotaan ettei tulos ole luotettava enään sen jälkeen? En halua olla pahanilmanlintu, mutta näin se vaan on.

Plussatuulia kaikille :wave:
 
Eipä ne haaleat viivat isommilla dpoilla (12-14) lupaa yleensä kauhean hyvää, ei tule yhtään esimerkkitapausta täältäkään mieleen. Mutta voihan niinkin toki käydä että viivat lähtee yhtäkkiä vahvistumaan hitaan alun jälkeen.

Malttamaton Pikkuinen meni testaamaan äsken dpo (5-)6 kunniaksi viivanpaikan, samaa vahvuutta kuin nuo mamutsin ekat testikuvat... tuossa kuvakin, seuraavaksi odotellaan digille soveliaita testipäiviä ettei tarvitse tihrustaa viivoja...


 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja emmin
hawwella ihan selkee pinkki on :) ja ei mulla ainakaan tuommosia oo koskaan tullut vaikka kuinka testiajan
jälkeen ois katellu sillon kun raskaana en ole ollut. Ite aattelin aamulla vielä testaa uusiks :) tuo testihän ei ole edes herkimmästä päästä joten maltan vielä mieleni.
Pikkuisella musta hieman väriä testiviivan alareunassa mutta voi olla että olen väärässä,jos en niin toivotaan
vahvistumista :) itelle ehkä hiukka järkytys vaikka tavallaan odotettavissa olikin että vois olla raskaana.
Mutta eiköhän tästä selviä, nyt vaan toivon että pieni pysyy kyydissä :)
 
en kyllä tiedä näenkö ite väriä, ihan vaan viivanpaikka siinä on. Mutta tartteeko nyt dpo5-6 sen kummosempaa tullakaan jos mitään, ei oviksesta ole vielä viikkoakaan :D

muoks. tein tikun siksi kun eilisillasta tähän aamuun oli vatsa tosi kipeä, semmoista puristavaa, inhottavaa kipua, aamulla etenkin alavatsalla joka hiljalleen muuttui vasemman munasarjan ja alaselän kivuksi. Ja nyt on iltasella rintatuntemukset lisääntyneet jonkin verran.. eilen jo antoi vähän maitoa ja siitä oon aiemmat (km-)raskaudet päätelly ennen plussaa. Mun rinnoilla on tapana olla huomaamattoman pienet, nyt ne on taas todella "tuntuvaiset" ja on tullut semmoista vihlovaa, maidonnousun kaltaista tuntemusta.

Jäitä hattuun ja ens viikon gynen määräämää testipäivää odottamaan digitesti tanassa ;)
sinänsä plussa ei olisi ylläri kun gyne ultrasi ovulaation ja hyödyntäminen osui just eikä melkein. Eikä hedelmöittymisessä ole ollut ongelmaa, raskauden jatkumisessa sitten senkin edestä.

hawwella on muuten punanen selkeä haamu, huomenna uutta testiä ja lykkyä tykö :)d
 
Viimeksi muokattu:
Apuja armaat ihmiset!

Kp 27/28-31, iltapäiväpissa, tulos ilmaantui testiajan (10min) jälkeen (en tiedä missä ajassa).
Näettekö mitään ja jos, niin mitä se teistä tarkoittaa???

Tuo viiva on väärässä kohdassa ja hyvin todennäköisesti ei tarkoita mitään! Olen saanut kaksi tuollaista samanlaista pregchekillä ja se on vaan tollanen ihme värjäytymä testissä (vaikka onkin punainen ) Mutta tottakai se voi silti enteillä jotain hyvääkin ;) Tarkistustesti olisi mielestäni paikallaan!
 
mamutski tässä mun viimeisimmän kemiallisen raskauden satoa

dpo10-12 tikut Aijaa.com - 9003218.jpg

dpo12 tikut Aijaa.com - 9003645.jpg
Aijaa.com - 9009332.jpg

dpo13 digi sanoi raskaana 1-2, dpo15 meni kesken.

Toivon etten enää kovin hailua viivaa itse saisi dpo12 tikkuun, minulla kun se ei ole tiennyt hyvää. Mutta hormonien nousu on yksilöllistä, kerroin oman kokemukseni vain esimerkkinä. Toiset ei saa viivan häivääkään ennen dpo14 ja silti raskaus etenee hyvin, tosin itse epäilen että silloin on ollut vähän myöhäisempi ovulaatio kuin on oletettu tai kiinnittyminen on ollut myöhempään.
Ompa samannäköisiä, kun mun testit edellis viikolta :O Mulla vaan ei ole vuoto alkanut vieläkään :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hömpi;25226189:
Tuo viiva on väärässä kohdassa ja hyvin todennäköisesti ei tarkoita mitään! Olen saanut kaksi tuollaista samanlaista pregchekillä ja se on vaan tollanen ihme värjäytymä testissä (vaikka onkin punainen ) Mutta tottakai se voi silti enteillä jotain hyvääkin ;) Tarkistustesti olisi mielestäni paikallaan!
Sama täällä, olen myös saanut moisia vaikka en raskaana ole ollutkaan ja tuo viiva on tuolta yläpäästä jotenkin kummasti vinossa, kallistuu tuonne oikealle. Valitettavasti nuo ei yleensä merkkaa mitään. Ei ainakaan minulla merkannut.
 
Mulla on aika paljon ollut noita liuskatestejä ja niissä todella välillä heittää tuo testiviivan paikka
pitäsin tota plussana kunnes toisin todistetaan.uusintatesti siis ;)
pikkusella olikin noin pienet dpot ei siinä sit varmaa vielä näy, vai miten herkkä tuo on?
Joillain kai voi näkyä jo 6päivää ovulaatiosta. Tsemppiä pikkuselle onko miten kauan yritystä takana?
 
mamutski dipannut tänään 2 testiä..ja kyl-lä tuo toinen on jo hieman vahvempi=)
..ja jos sie livenä punertavaahin näet(ja mieskin;))toivon kovasti pikkiselle 9kk kestävää pesää sinne masukkaan.:heart:

hawwen
testi ilmeisesti Kotitestin Sofi One -liuska?
..enemi vasempaan reunaanhan päin siinä on tuo kontrolviivahin..joten, siksi ehkä tuo testi viivahin siellä reunemmassa..ehkä..siis saattaapi olla, että masussa jotahin tapahtuu - peukuttelend=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
ISO kiitos kaikille jotka spekuloineet mitä tuo vois tarkottaa!

Mulla ihan hyvä ura takana erilaisiin tikkuihin pissimistä, ja en ole koskaan saanut niihin yhtään mitään.. Siksi tuo hivenen hämmensi. Testi tosiaan sitä Sofie-jne- merkkiä, kun joku aiemmin kysäisi. En ole aiemmin käyttänyt näitä, mutta aivan vastaavia kyllä (mm. David).
Tein illalla vielä toisen samanmoisen. Siis haalea viiva testiajan jälkeen.

MUTTA.
Testasin nyt aamupissasta, ja nyt siitä aikaa n.20min, ja testi ainakin vielä tyylipuhdas nega. Huoh. Eli alan odotella menkkoja ja en enää osta noita testejä :kieh:
 
Pikkunen kyllähän tuossa jo väriä on :)mulla oli kans järkky alaselkäsärky 2pvää mut nyt helpottanut..

laitanpa vielä omani tämän päiväisen ja onhan se vahvistunut eilisestä kuvassa ei oo ehtiny vielä kuivahtaa..ja ainakin mies sano et vahvempi on.

[URL=http://aijaa.com/001639213242.jpg][/URL]

antakees oma mielipiteenne? kp nyt siis 31 ja viimeks oli 25, veikkaan että ovis oli myöhemmin kun sillon oli tuntemuksia ja peti puuhia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74

Yhteistyössä