Hihhei, viitaten keskusteluun sivulla 126. Tänään oli viikon 12 ultra, ja yksi vauveli siellä piti showtaan: sätki ja kieppui ja huitoi menemään Eli ei ollut kaksoset viivoista huolimattaeli jos se testi kertoi että siellä on kaksoset mä haluan kyllä kuulla sitten kuinka kävi! ei siis testi oikeesti kerro onko tuplia, mutta oli n iin huvittava testi kyllä veikkaan siis nyt, että se joka on lähempänä kontrollia olis se testiviiva ja se toinen joku muu.. ONNEA ONNEA :heart: pienelle sukkia ja liimaa mukaan!!!!
Ihanaa kuulla olis kyllä ollu niin huvittava tilanne jos siellä oliskin ollut kaksi! Ultrakuulumiset taisi olla hyviä? onnea :heart:Hihhei, viitaten keskusteluun sivulla 126. Tänään oli viikon 12 ultra, ja yksi vauveli siellä piti showtaan: sätki ja kieppui ja huitoi menemään Eli ei ollut kaksoset viivoista huolimatta
mä olen niin pahoillani :hug: niin niin niin pahoillani! iso halaus sinulle :hug:HCG-arvo oli vain 4, joten kylläpä sieltä se kunnon vuotokin varmaan kohta alkaa... :'(