Kuvia plussatesteistä

Lo
Heippa!

Kysäisempäs teiltä josko joku osaisi vastata=) Tuleeko clearbluehen aina viivanpaikka? Olen nyt testannut kolme kertaa (dpo10, dpo11 ja dpo 13) ja jokaisella kerralla saanut hailuraisen viivanpaikan testiajan sisällä. Väriltään sininen, mutta niin haalea, ettei siitä kuvaa saa otettua.
 
Anulla minäkin erotan selvästi kun taas sen sijaan Dyran testit näyttää mulle jokainen siltä, ettei olisi kunnolla kastunut. Cb antanut mulle ainakin vääriä viivoja. Toivottavasti selviä plussia tulis teille! :) Mä olen ilmeisen hedelmällistä sorttia, jos kierto toisensa jlk tulee eri testeillä noita haamuja, mutta ei ole tarttunut matkaan kyllä. Tässä olis nyt kierron puoliväli taas meneillään..
 
Tiuhti odotellaan nyt vaan vielä muutama päivä kun menkkojen pitäisi alkaa.. To tulis 4+0 vasta! Eilen sitte tyhmänä tein vielä toisen testin ja luin käyttöohjeet, että testi on luettavissa 30min jälkeen, niin hiukan yli 30min ja alkoi munertava ohut viiva muodostua.. Mä luulen että sitä hcg hormonia on niiiiiin vähän vasta jos raskaana olen, että nyt on parempi odotella vielä!!
 
Tiuhti odotellaan nyt vaan vielä muutama päivä kun menkkojen pitäisi alkaa.. To tulis 4+0 vasta! Eilen sitte tyhmänä tein vielä toisen testin ja luin käyttöohjeet, että testi on luettavissa 30min jälkeen, niin hiukan yli 30min ja alkoi munertava ohut viiva muodostua.. Mä luulen että sitä hcg hormonia on niiiiiin vähän vasta jos raskaana olen, että nyt on parempi odotella vielä!!
ootellaan siis =)
 

Yhteistyössä