Kuvia plussatesteistä

Otetaans uusiksi, kun taisin seota laskuissa, kun ollut niin paljon eri asioita samaan aikaan :D Eli tikutin oviksen maanantaina 30.1. eli todennäkösesti siitä, eikös se ole 12-36h sisällä muna irtoaa? Ja eilen sunnuntaina tein testin, niin eihän tuo mun laskujen mukaan ole dpo 14? :D Lasketaanko se mistä tarkalleen tuo dpo, kun mietin mones päivä tuossa testissä nyt on näkyvissä? Huh on tää vaikeaa ;)
_________________________________________________________________________
Hei,

Tauon jälkeen tulee taas kirjoiteltua, kun aikaisempi ensimmäinen raskaus meni kesken ja nyt vihdoin tuli tikutettua ovis ja nyt sunnuntaina testi, joka näytti haaleaa plussaa. Olisinkin kysynyt muilta, kun aiempi raskaus joka meni kesken ja silloin näytti dpo 14 paljon vahvempaa viivaa, että mahtaako jälleen jotain pielessä, kun näin hailakka viiva on vai onko muillakin ollut saman vahvuista? Clearblue näytti toki, että raskaana ja tikussakin näkyy se todella haalea viiva. Kiitti vastauksista! :)
Toivotaan et ois ollu vaan myöhäinen kiinnittyminen. Viivalle vahvistumista! :)
 
ONNEA DsariaL!!! :flower: :hug: :heart:

Neiti-81: Mulla kävi ihan samalla tavalla, kp18 sain haamun ja seuraavana päivänän jo plussan! Itse epäilin pahoinvoinnin takia ja minulla oli myös tuota poskien kuumotusta. Onnea :) Onkohan sulla ollut myöhäinen ovulaatio viime kierrossa, niukat menkat viimeksi tms? Itse olen menossa ar-ultraan loppuviikosta selvittämään miten pitkällä sitä ollaan, vaikka itse luulen, että ihan alussa kuitenkin.
 
Moikka taas.

Mä lähdin testien tutkimusmatkalle, koska mua on jäänyt ahdistamaan ne viivanpaikat sillä, että ovatko kuitenkin olleet kiinnittymättömiä haamuja vai testin inhottavampi ominaisuus. Mulla oli kaksi pregcheckiä, joihin pissin jo silloin, kun dpo oli vasta 5, eli ei olisi voinut näyttää mitään. Ei näyttänytkään mitään. Päätin rasittaa testejä niin, että kastelin ne kuivuttuaan sillä lailla, että toiseen pissasin uudelleen ja toisen kastoin veteen ja veteen kastettu tikku ei näyttänyt missään valossa käänneltyäni mitään, mutta se pissatikku näkyi haaleaakin haaleampana harmahtavana viivana tietyssä valossa, kun sitä käänteli. Lisäksi sen harmaan viivan molemmin puolin oli valkoiset reunat. Tulkitsin tämän viivanpaikaksi, joka voi tulla, kun virtsan epäpuhtauksia kertyy.

Tähän väliin heitän pohdinnan ilmoille, et onkohan mulla liian tylsää.. :D

Nyt on dpo8 (eli aivan järjettömällä tuurilla jokin testi voisi näyttää jotakin) ja koetin apteekin omaa testiä. Siihen tuli testiajalla minusta aika väritön hyvin hyvin himmeä viiva, joka kahden tunnin jlk oli tummunut ja saanut väriäkin. Raskauden mahdollisuus on olemassa, mutta lähdin koittamaan millä lailla nää testit käyttäytyy, kun päiviä on vielä vähän.

Yhteenvetona toteaisin, että pregcheckillä en saanut oikein käytettynä edes viivanpaikkaa ja apteekin omaan tuli. Oon kuullut, etteivät ne näyttäisi turhia viivoja, joten testailen viikonloppuna uudelleen, jos viiva olisi vahvistunut. :)

Tässä on kaks kuvaa siitä apteekin omasta testistä. Ne on kännykällä otettu ja koetin hiukan tarkentaa ja tulos oli hyvin rakeinen, mutta erottaa niistä joten kuten. Ylempi on se testiajalla tullut ja alempi kahden tunnin jlk.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Superonnittelut kaikille plussanneille!!! :heart:
 
Mimmi - alemmassa näen haaleaakin haaleamman värillisen viivasen!=)
..itselläni tuollainen viime kierrolla n. 1h tunti testiajan jälkeen, kas tässä:
Aijaa.com - 9381667.jpg
..ja tuli dpo10..uskoinhin jotahin olleen tekeillä kun ei ole tuollaisia tullut aiemmin testiajan jälkeenkään..täti puninen kummiskin tuli ja kovasti kipuilleen(näin aina miulla keskeytyneissä:x)

..näkyiskö tuossa suurentamattomassa tuo viivanen selkeämmin..


PuuuhPuuuh +++++++++++ seuraaviin dippauksiin:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Heippahei.

Päätin kuitenkin seurailla viivojen kehittymistä päivien mittaan ja tein apteekin testillä tänään iltapäivällä kokeeksi siitä viivanpaikkaepäilystä sekä toisella pregcheckillä (vitsit, et ne on halpoja!!!!).

Molemmista tuli hailakat viivat, jotka kuitenkin näki ilman, että testejä käänteli minne sattuu. Nämä tulivat testiajalla. Mua alko jännittämään! :D

Eilisestä apteekin testistä tämänpäiväinen vastaava oli aavistuksen tummempi ja huomasin punertavaa väriä siinä jo testiajalla ja oon aika varma, että joku tuolla kyydissä on, vaikka takeita tarrautumisesta tässä vaiheessa ei tietty ole. Tää on jollain lailla hirveen hauskaa ja koukuttavaa puuhaa. :D

Tässä ois vertailun vuoksi kuvat eilisestä ja tän päiväisestä (uudempi alla, jos niistä saa selvää) ja vielä se pregcheck, jossa saattaa erottaa kans jotakin. Onpa hauskaa, kun muutkin täällä noita tikkuja pähkäilee. :heart:

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
 
Mimmi - nämä tämän päiväiset testikuvat hieman vaikeampiselkoisia..vaan, kyllä siellä Apteekin omassa ainahin jotahin näkyy!;):heart:

..ja tosiaan - nyt siulla vasta dpo9 joten hyvältä siis näyttää.=)

Ps. Mie otan testeistä kuvia ilman salamaa ja kirkkaassa valossa - esim. loisteputken valossa, vaikka keittiö työtason päällä.
salama tahtoo tehdä niin kirkkahaksi tuon kuvasen..ja mie en sitä paitti hallihe miun kameraa, osaa noita säätöjä:whistle::D
 
Viimeksi muokattu:
Joo niin on, hurjan aikaisin koitin, mutta aivan aluksi meinasin sitä viivanpaikkaa selvittää, kun jäi kalvamaan siitä viime kierrosta. Tää meni tälläkin kertaa jännäksi ja luonnonvalossa nämä näyttää aivan eriltä kuin esim ne viime kierron tikut. Saapi nähdä kuinka käy. Onpahan puuhaa tylsinä hetkinä. :D
 
Kuinka kauan sulla *mur-mur* on yritystä takana? Oon huomannut, että oot kirjoitellut täällä pitkään ja joitakin plussatestejä sulta on tullut, mutta kaikki menneet kesken/eivät oo kiinnittyneet? Oot uskomaton tsemppari täällä, vaikka on monta pettymystä sulla takana. Aika harvassa tuntuu olevan ne naiset, jotka ihan aidosti osaa iloita toisen onnesta, vaikka itselle sitä ei aina ole ollut riittämiin. Sinä taidat olla yksi niistä harvoista. :heart:
 
Mimmi - miulla kuumeilua takana 3/09 lähtien kun kierukan otatin poijjes.
Olin silloin 43v - täytin kesällä sitten 44v.

Raskauduin 25.12.2009..Raskautta seurattiin HCG määrityksin(2x) ja ultrin(3x)..se kuitenhin todettiin kkm:ksi rv8+3(kerran jo pikkisen sydänäänethin kerkesin nähdä siinä välillä)

Lääkkeelinen tyhjennys sitten rv9+3 kun en jaksanut(henkisesti)jäädä vuodon alkua odottelemaan.
HCG rv6+0 alle 5000 ja rv 6+6 alle 6000..liian hitaasti nousi.

Seuraaavt tärpit olivat 8/2010(plussaus päivänä täytin 45v) ja 10/2010 - menivät kuitenhin kesken rv4+4 ja rv5+4 siis kemiallisia.
Näistä toisessa kävin myös HCG määrityksessähin pariin otteeseen - eka 48 ja toka 47 eli laskemaanhan se taas lähti..

Viimeisin tärppi ja kemiallinen viime vuonna 2011 heinäkuussa ja HCG määritys - oli vain 6(samana päivänä CB:n digi näytti kuitenhin vielä "raskaana 1-2")..sekään ei siis kestänyt mukana, meni kesken rv5+0

Tuollainen on kuumeilu historiani..liian myöhään heräsin kuumeilemaan sitä yhtä pikkistä vielä - poikasenhan sain 2004(39v) ja esikkoni syntynyt jo 1987

Se tuo ikä on armoton ja tekee haaveeni jo mahdottomaksi toteutua, hyväksyttävähän se vaan olisi, että ei tule pientä enään:'(..kesällä tulee mittariin 47v.

Kovasti siulle toivon viivasen vahvistumisia - pikkiselle pesänrakentajalle SUPER liimasta sinne mukaan:heart:=)


..ja..olen mie ihan oikiasti onnellinen muiden tärpeitä ja onnistumisista, en osaa olla kateellinen ollenkaan.:)
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

Nyt tarttis kokeneempien apua :) Tein nyt illalla testin (Biocard) paketissa luki että 5 min pitäis odotella ja sit olis tulos luettavissa. Onko tää nyt se kuuluisa haamuviiva? (6min testin tekemisen jälkeen). Tänään olis kp 29/29 siksi vähän epäilyttää, mut olin malttamaton niin oli pakko tehdä testi jo :) Ollaan oltu nyt melkeen vuosi ilman ehkäisyä, mutta tässä kierrossa ekaa kertaa laskettiin ajoitukset kohilleen. Olis kyllä upeeta jos nappais jo ekasta "yrityksestä" :)<3

Aijaa.com - ? - 9583469.jpg
 
deedee - kyllä miusta tuo näyttäisi ihan plussalta - selkeämmän sorttiselta haamu viivaselta!=):heart:
..ja eikös siinä käyttöohjeessa mainita, jotta max 10min. sisään saa testiä tulkita?

..mikäli näin, asia ihan selvä - olet raskaana:)..ONNEA!:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Vähän sekavat fiilikset kun toivois niin paljon sitä plussaa mut ei viittis vielä innostua :) Siinä ohjeissa kyllä luki että 5 min päästä pitäis olla tulos, mut jos ei oo niin voi odottaa vielä toiset 5min josko vahvistuis, ja ainakin omaan silmään se vähän vahvistui (miehen mielestä kans - toiveajattelua..? :) ). Toi kuva on just siitä 6 min kohdalta, en älynny ottaa myöhemmin kuvaa :D Tunnin jälkeen testin tekemisestä oli jo tosi kirkas viiva, mut siihen on tuskin luottamista :D Ei tuu ees uni kun alko jännittää niin kauheesti... :)
 

Yhteistyössä