Kuvia plussatesteistä

34/28-? Negaa pukkasi perjantaina. Mitä luultavimmin mun ovis on ollut todella myöhään elämäni ensimmäisen kerran ja ehkäpä sitä mukaa sitten talletukset ei ole onnistunut nappiin. En mä tiedä enää mitä ajatella. Odotellen päivä kerrallaan :kieh:
 
Hei vaan, liitynpä minäkin toiveikkaiden kerhoon. Tänään sain first signal raskaustestillä seuraavanlaisen tuloksen. Aijaa.com - 9516259.jpg
Piti rikkoa tuo testin muoviosa irti kun ei tahtonut sen ikkunan läpi saada edes tällaista kuvaa. Mielestäni luonnossa viiva on vieläkin tummempi, joskin ei vielä todellakaan mikään todella tumma. Ja siis about dpo 11 meneillään.

Mitä mieltä olette, saako jo vähän iloita?
 
Viimeksi muokattu:
Kovasti luotan minäkin että oikeasti plussaa olisi tuo, ikinä ennen ei ole ollut minkäänlaista viivaa tuossa vasemmalla puolella ja nyt ihmettelen että kuinkas nyt noinkin selkeä. Tai no kyllähän minä sen varsinaisen syyn tiedän. Nyt pitää kyllä vain toivoa että viiva vaikka vahvistuisi ja unelmasta tulisi totta.
 
Pistänpä minäkin huvikseni tän PAS-piiniskierron testit kummasteltavaksi :) En tiedä mistä johtuu, mutta tikut käyttäytyneet perin oudosti. Ymmärränhän minä, kun paljon testaa, susia mahtuu joukkoon... mutta se outoa vähän, että niin paljon sattui tähän kiertoon.
Tänään siis pp14, aamulla nega ja alkoi tuhruttaan jo... raskaana en kuvittele olevani! Meidän pallerot ei jaksaneet :ashamed:

Apteekin oma pp10. Kuva otettu testiajalla ja sama ilmestys näkyi myös muovinäytön poiston jälkeen, ei siis heijastus



David. Alempi on herkkä, ylemmästä ei tietoa. Ei muistikuvaa myöskään piinispäivistä.
(muoks. siis testit oli tällasia jo testiajalla, mutta kuvattu kuivana vasta)



Sofi one step, herkkyys 10. Alempi tehty eilen illalla ja haamu ilmestyi testiajan jälkeen ja ylempi tänään aamulla, tämä testiajan jälkeen ja alin kuva sama testi testiajan puitteissa (näyttää varmaan lh:ta tj)





Mitä mieltä muuten olette noista Sofi One Step-liuskoista? Mä en tykännyt. Testiajalla ekan 5min. koko näyttö vaaleanpunainen ja kun testiaika loppumassa, piti muka yrittää ehtiä tulkita tulos... ja kuvata :D Ja voihan se olla, että te ette näe kuvissa mitään, kun mulle on varmaan kasvanu viivoja ja länttejä silmiin :whistle: Pohdin vain, että mikä se sitten on luotettavin testi? Jos siis digitestejä ei oteta mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Olen niin malttamaton tuon testailun kanssa, koskahan kannattaisi testata uudelleen jos haluaisi että testiviiva vahvistuisi..... ?Tänäänhän piti tietenkin jo testata uudestaan ;), suunnilleen samanvahvuinen viiva kuin eilenkin tuli. En tiennyt että oon näin malttamaton, vaikka malttamattomaksi itseni tunnistankin.
 
Olen niin malttamaton tuon testailun kanssa, koskahan kannattaisi testata uudelleen jos haluaisi että testiviiva vahvistuisi..... ?Tänäänhän piti tietenkin jo testata uudestaan ;), suunnilleen samanvahvuinen viiva kuin eilenkin tuli. En tiennyt että oon näin malttamaton, vaikka malttamattomaksi itseni tunnistankin.
hcg määrä tuplaantuu noin 48-72h välein eli suunnilleen 2-3 vuorokauden välein on ihanteellista testata :)

kyllä sulla jo aika selvä plussa oli! onnea :flower:
 
bambi90 - MolliMelooni, tarkoittanee virtsan epäpuhtauksia?..

Itse näin hyyyyvin haalean punertavan(osittain)viivasen..on vain aika vasemmassa reunassa..

Vahvistumisia viivalle!:heart:

carolina30+ - kylläpä ovat selkeitä plussia - ONNEA!:flower::heart:

((muoks)) kopsasin bambin kuvan kansiooni ja suurentelinhin..ei selkeää tarkkarajaista viivaa näy ainakaan miun näytöllä..saattaa todellahin olla vain levinnyt väriaine..

Mikä Kp/dpo päivä siulla menossa?
 
Viimeksi muokattu:
anu84: Valitettavasti on niin sumet kuvat sulla, että paha sano mitään :(

bampi90: Varmaan Davidin testi? Niissä tulee usein tollasia värjäytyneitä kohtia vääriin paikkoihin... En usko, että tarkoittaa mitään.. Valitettavasti : /

carolina30+:
Selkeet plussat, onnea!! Minulla oli tuollaset viivat viikko sitten ja nyt jo aivan kirkuvan punaiset... Nyt olen noin rv5. Kohdussasi ei siis olekkana voinut vielä näkyä mitään muuta, kun ehkä paksuuntuneet limakalvot. Jotain sikiöpussia tms saattaa alkaa näkyä rv5-6 ja sydänäänet tästä vielä vähän myöhemmin. :)
 
Viimeksi muokattu:
ihme ja kumma - olisiko käynyt niin, että pakettiin on vain eksynyt väärät kuoret - ja sisällä tavan digi?

Kannattaa laittaa tuo testi valmistajalle kuitenkin menemään, niin saat uuden testin tai rahallisen hyvityksen.

Vielä..muistithan varmasti dipata testiä tarpeeksi pitkään?..ja et missään vaiheessa pidellyt testiä niin, että näytteenottopää, olisi ollut ylöspäin?

Mikä kierron vaihe siulla nyt menossa?=)
..raskaana kumminhin olet - ONNEA!:heart::flower:
 
Viimeksi muokattu:
ihme ja kumma - olisiko käynyt niin, että pakettiin on vain eksynyt väärät kuoret - ja sisällä tavan digi?

Kannattaa laittaa tuo testi valmistajalle kuitenkin menemään, niin saat uuden testin tai rahallisen hyvityksen.

Vielä..muistithan varmasti dipata testiä tarpeeksi pitkään?..ja et missään vaiheessa pidellyt testiä niin, että näytteenottopää, olisi ollut ylöspäin?

Mikä kierron vaihe siulla nyt menossa?=)
..raskaana kumminhin olet - ONNEA!:heart::flower:
Tosi kumma juttu tosiaan. Testi itsessään, sen ohjelappunen ja myös paketti ovat viikkonäyttöis-mallisia. Mutta olisko tosiaan voinu käydä sillä tavalla että testin sisus on tavisdiginen... Noh, mukavaa kuitenkin että positiivinen tulos. Kierto on siinä vaiheessa että kuukautisten olisi pitänyt alkaa eilen tai toissapäivänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Otetaans uusiksi, kun taisin seota laskuissa, kun ollut niin paljon eri asioita samaan aikaan :D Eli tikutin oviksen maanantaina 30.1. eli todennäkösesti siitä, eikös se ole 12-36h sisällä muna irtoaa? Ja eilen sunnuntaina tein testin, niin eihän tuo mun laskujen mukaan ole dpo 14? :D Lasketaanko se mistä tarkalleen tuo dpo, kun mietin mones päivä tuossa testissä nyt on näkyvissä? Huh on tää vaikeaa ;)
_________________________________________________________________________
Hei,

Tauon jälkeen tulee taas kirjoiteltua, kun aikaisempi ensimmäinen raskaus meni kesken ja nyt vihdoin tuli tikutettua ovis ja nyt sunnuntaina testi, joka näytti haaleaa plussaa. Olisinkin kysynyt muilta, kun aiempi raskaus joka meni kesken ja silloin näytti dpo 14 paljon vahvempaa viivaa, että mahtaako jälleen jotain pielessä, kun näin hailakka viiva on vai onko muillakin ollut saman vahvuista? Clearblue näytti toki, että raskaana ja tikussakin näkyy se todella haalea viiva. Kiitti vastauksista! :)


 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä