tässä vähän selvennystä.
nyt on menossa kyllä kp18/28-32
Mutta mulla on ihan törkeä väsymys, ollu jo varmaan kuukauden, tekisi mieli vain nukkua, haukottelen ja silmät on usvassa..
Pissallakin ravaan taas, ja mä en oikeasti tiedä onko mun tissit kasvaneet :0
kylmäkin on välillä ja sitten taas kuuma.
ja kova jano.
Kahvia en voi juoda, tulee paha olo ja haju tekee pahaa. Siirtynyt olen teehen kun ei tee niin pahaa. sillon kun paatin ettei enään kahvia olin töissä aamukahvilla ja kulauksen ottaessani menin kakomaan ja yökkimään lavuaarille kun teki niin pahaa.
Jauheliha haisee ja maistuu pahalle (toissä meinaan valitan asiasta jatkuvasti)
Muutenkin hajut on voimakkaita, eilenkin tehdessäni töissä puuroa, laitoin siihen maitoa ja laatta meinasi lentää kun lämmin maito tuoksahti nenään.
haukottelen ja aivastelen.
ja tätä on kestänyt jo tovin, mun edelliset menkat oli taas aikas oudot kun ei tullut hyytymiä, eikä ollut kipuja tai mitään.
Ja tein silloin kuin vuoto oli n.3 päivää myöhässä niin r-testin johonka mun mielestä tuli haamu mutta kun vuoto alkoi samana päivänä niin oletin että se siitä sitten, ja nyt perhana se asia vaivaa mua ja pahasti.
uusinta testi varoiksi pitäisi tehdä, että tietää että pää kopassa vaan heittää
töissä porukat ovat kyllä jo tehneet diagnoosin että olen raskaana, kun valitan kaikesta ja yökin.
nytkin kun tuo testi on kuivunut niin siinä näkyy selvemmin punertavaa
puolikas viivasta on siis punertava.
vaikka tuota punertavaa näkyi jo testin tehdässäni, ajallaan on siitä tullut jo selvempi kumminkin.
no ota ja tiedä, halusin vain selvennystä omaan pääkoppaan muttei paljoa hyödyttänyt.