Kuvia plussatesteistä

ilon lapsi - ei me täällä pinossa kyllästytä _koskaan_ kattelemaan noita R-testejä, joissa ihunaisia PLUSSIA!:)

Onnea vielä kertaalleen:flower::heart:
..ja dippaile vaan se toinenhin CB:n +testi vielä tänne ihasteltavaksemme;)

CB:n digihin olisi myös vielä mahdollista tehdä..näkisit, miten vaihtuu teksti: "raskaana" 1-2-->2-3 ja lopuksi-->3+..:heart:
(en mie yllytä, en..:saint:)

Viimeksi muokattu:
No tein sellaisen cb:n plussatestin ja sitten sen pregchechin, mutta jälkimmäinen näytti negaa ja cb:n pystyviivan kohdalla entistäkin haaleampi. :( Pissa ei tosin ollut ollut rakossa kuin tunnin, en tiedä onko sillä merkitystä. Mä menin ajatuksissani suoraan vaan vessaan niiden kanssa ja pissin menemään. Nyt on aika kurja mieli. Mulla vielä toinen niistä liuskoista jälellä ja aattelin, jos menkat ei tänään ala, teen sitten illalla tai aamulla sen toisen vielä. Tai sitten vaan oottelen tätiä kylään. Ihania plussia täällä on taas ollut!! :heart:

[/URL][/IMG]

Viimeksi muokattu:
mymosa mä oon tässä samaa miettinyt kun nyt kerrankin "saa" oikein tosissaan kuumeilla vauvaa ja testailla eri testeillä (aiemmat lapset tuli yk1 ja yhdellä testillä varmoja tapauksia eikä ovulaatiosta ja kiertopäivistä ollut hajuakaan). Tää on meinaan aika ihanaa aikaa kuitenkin loppupeleissä, vaikka epäonnea onkin matkassa. Plussatestiin tulee päättymään tämä jännittävä aikakausi elämästä, nyt on oikeesti pakko painaa syvälle muistiin kaikki nämä tunteet ja ajatukset joita saa kokea ennen pysyvää tärppiä. Sitten jää testailut ja ovulaation bongailut historiaan kun meidän perheen viimeinen vauva, pikkukolmonen ilmoittaa tulostaan, haikea fiilis tulee kun ajattelee sitä tilannetta :heart:

Mimmi - olikos siulla huomenna se kierron viimonen päivä?
..dippaa siinä tapauksessa huomiseen aamupisuun se Pregchekin liuska - Onnea matkaan:heart:

..joko HCG ei ole vielä noussut niin, että testi sen havaitsisi kunnolla..tai sitten oli pientä tarraamis yritystä ja vuoto alkaa ajallansa tai pienellä viiveellä - Toivon kuitenhin tuota ensimäistä vaihtoehtoa.:kiss:

Viimeksi muokattu:
Mimmi se tosiaan voi vaikuttaa jos aikaisilla päivillä testaa "haaleasta" pissasta, tällön siihen on ehtinyt muodostua vähemmän hormonia. Tsemppiä iiteen testiin! ja täällä pidetään peukut pystyssä! :heart:

).( tein äskön viikkonäytöllisen digin ja ihmetykseni oli suuri kun tulokseksi tuli "Raskaana 2-3 viikkoa"! :whistle: Vielä eilen aamulla sai tihrustaa ja arvuutella näkyykö viivaa ja nyt jo digi näyttää 2-3viikkoa. Ovisplussan kun sain 17 päivä ja ainoastaan silloin samaisena päivänä se hyödynnettiin niin jännä että hormonimäärä jo "noin suuri". Ekana itellä mielessä rypäleraskaus mutta toivotaan nyt ettei sentään, sitä vaan aina pelkää pahinta :ashamed: Olokin on niiiiin jännä..
Ja minäkun vannoin etten enää näin spekuloisi omaa oloani :D

ilon lapsi, itsekin sain dpo12 päiväpissasta jo raskaana 2-3 viikkoa ja pelkäsin vaikka mitä! mutta hyvin on menny tähän saakka ;) ONNEA!

Kaikille plussanneille paljon onnea!!!! :heart: etenkin Tillulle! ketään siis vähättelemättä..

itsekin kävin vähä kurkkimassa omia tuotoksia tuolla 98 sivusta eteenpäin :) niin se aika menee!

kaikille paljon paljon paljon plussatuulia uuden vuoden myötä, ja ennen sitäkin!!!! :heart:

tiuhti 21+0

mymosa
Mä sain myös dpo12, päivä jolloin menkkojen ois pitäny alkaa, digiin raskaana 2-3. Tästä 6pvää eteenpäin niin tuli jo raskaana 3+. Ja ihan normaalisti kehittynyt raskaus :) omat testimietteet löytyy myös tuolta 90-98 sivuilta jostain.. Hui.

huh mukava kuulla :) On asitä ihminen pöljä, ensin on huolissaan ku testit niin haaleita ja sitten on huolissaan että onko sitä hormonia erittyny liikaa :D Tänään dpo11 ja olo hyvin raskaana, toivotaan että hyvin menee! :heart:

Plussapuhureita ihan kaikille tasapuolisesti!

Saanko esittää hassun kysymyksen palstan asiantuntijoille:

Km-kierrossa sain First signalilla roskisplussan n.45 min jälkeen dpo 7. Ajattelin tämän enteilleen plussaa, jonka sain dpo 9 samalla testillä.

Nyt on dpo 8 ja olen jo parit First signalit testaillut. Tiedän, malttamaton, niin malttamaton. Testeihin ei tule mitään, ei edes testiajan ulkopuolella.

Jokohan kantsisi luovuttaa? Toivoin niin kovasti että tärppäisi heti alkukuun km:n jälkeen... Epätoivoista tämä vauvakuumeilu on välillä.

Kiitokset vastanneille.

Viimeksi muokattu:
celinee, ei todellakaan kannata vielä luovuttaa! Monilla näyttää negaa vielä dpo10, ja dpo8 plussa olisi todella aikainen. Jos alkio kiinnittyy esim. dpo8 mikä olisi ihan tyypillistä, ei testi heti samantien näyttäisi plussaa. Voi olla että km-kierrossa alkio kiinnittyi aiemmin ja siksi sait jo dpo7 roskishaamun. Itse sain hailakan mutta kuitenkin selkeästi näkyvän haamulaisplussan dpo11/12 (epäilen oviksen tapahtuneen yöllä) ja tätä ennen en siis testannut. Tsemppiä & testaile parin päivän kuluttua uudestaan!

Viimeksi muokattu:
Ne mun parin päivän takaiset haamut tais muuttua negaksi (ts. testit taisivat olla susia)
Tänään aamupissasta tehdyt one stepin liuska; selvä nega ja puikko haamulaisen haamun haamu/viivanpaikka/oli mikä oli - negaksi luen sen..

Paljon onnea plussanneille!!

• Tykkää
Reactions: Minnacanth

Yhteistyössä