Kuvia plussatesteistä

celinee ihan hyvin voi olla, ilmoittele vahvistuuko viiva (ja vahvistuuhan se kun vasta noin ajoissa.. ) :heart:

Tillu, onpa kuitenkin aika hailu davidin viiva (nyt ymmärrän miksi puhutaan siitä että david näyttää tosi huonosti), vois luulla että kun on jo digikin tuossa 2-3-vaiheessa ni viiva ois jo tosi vahva! Digi kuitenkin mittaa tarkasti sen eli ei valehtele.. Onnea!!!
 
Viimeksi muokattu:
celinee: oletko käyny veritesteissä keskenmenon jälkeen tarkistamassa, että hcg on 0? Mulla ainakin 5 viikkoa vielä keskenmenon jälkeen tuli haamua raskaustestiin vaikka menkatkin oli välistä tullut! Mutta toivottavasti on jo uutta raskautta, mulle on myös käynyt niin että kuopus sai alkunsa suoraan keskenmenosta ilman menkkoja välissä.
 
Hei kaikille!
Laittelin kuvat omista testeistä tuolla sivulla 132. Silloin siis näyttivät haamua. Ajattelin ilmoittaa, että minun kohdallani nuo haamut merkkasivat kemiallista raskautta. Menkat siis alkoivat 3 päivää myöhässä viime perjantaina. Testit näyttivät haaleaa haamua vielä menkkojen alkamispäivänäkin. Siitähän sen arvasinkin kemialliseksi, kun ei viiva vahvistunut. :(
Noh, positiivisin mielin uuteen yritykseen! Onnea kaikille plussanneille! :flower:
 
kiitos mur-mur, toivon todella että kaikki olisi kunnossa! Ei pitäisi googlettaa kaikenmaailman juttuja.

Heh ja kaksipa olisikin jännittävää, edellinen raskauteni oli aluksi kaksosraskaus mutta toinen ei päässyt alkua pidemmälle, silloin digi antoi ihan normiviikkoja.

Mutta aika näyttää, en vain haluais vielä höntyillä neuvolaan, mutta toisaalta jos raskaus esimerkiksi on väärässä paikassa niin silloin olisi hyväksi olla ajoissa liikenteessä. Toisaalta näillä viikoilla ei vielä voi tehdä mitään asian selvittämiseksi. Odottavan aika on pitkä =)

Plussaonnea kaikille teille ja tulkaahan pian perässä jos sellainen on toiveissa! :heart:
 
Onko kenelläkään kokemusta first signal testistä? Milloin on näyttänyt haamua / plussaa? Onko ollut viivanpaikkoja tai vääriä haamuja? Tein tänään aamulla sellaisen dpo 9 ja siihen tuli (testiajan jälkeen) selvästi erottuva viiva / viivanpaikka mikälie... ei kyllä punaväriä erottunut. Täytyy malttaa vielä pari päivää odotella ja testailla uudelleen.
 
mymosa
Kuten jo jossain sanoin, tuo voi olla ihan normaalia hormoonin nousua eikä tarvitse olla edes kahta. Joten olisin ihan rauhassa asian suhteen ilon lapsi.

First signal antaa väärää plussaa testiajan jälkeen, kokemuksella.
 
celinee: oletko käyny veritesteissä keskenmenon jälkeen tarkistamassa, että hcg on 0? Mulla ainakin 5 viikkoa vielä keskenmenon jälkeen tuli haamua raskaustestiin vaikka menkatkin oli välistä tullut! Mutta toivottavasti on jo uutta raskautta, mulle on myös käynyt niin että kuopus sai alkunsa suoraan keskenmenosta ilman menkkoja välissä.
Mä olen testannut negan viikon sisään keskenmenosta joulukuun alkupuolella ja pari negatiivista ennen tuota haamua. Haamu on viime päivinä jatkanut vahvistumistaan ja on nyt dpo 12 jo oikein selkeä plussa:heart:
 
Hätähousu täällä hei. Muistin jostain että ovistestistä voisi nähdä myös jotain, ja päätin koklaa. Tänään dpo 8, lämmöt ylhäällä ja vatsaa nippailee/vihloo. Voiko tästä päätellä mitään vai menikö se niin että ovistestin pitää olla vahva/toimii vasta kun menkkojen pitäisi alkaa?

 
mulla on tärpeissä ollut dpo8 ovistestiviiva aika vahva, suurinpiirtein tasavahva. Dpo11 jo vahvempi kuin kontrolli. Pipsapippurin o-testi ei ennakoi raskautta mutta kaikillahan ne ei sitä näytä kuin myöhemmin vasta. En ehkä itse menettäisi vielä kaikkea toivoa jos dpo on vasta 8, vielä ehtii viivat tummua jos tärppi käynyt :)
 
Samaa mieltä Pikkuisen kanssa. Mä oon koklannu noita kaapissa olleita ovistestejä ja kyllä ne selvää plussaa ovat näyttäneet. Jopa clearbluen digi hymyili ja raskaana siis ollaan.
Dpo8 on kyllä aikainen testata- ehtii vielä tummentua reippaasti.
 
Ok, itse olin siinä käsityksessä että vasta silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa niin tasavahvaa. Nouseeko LH välittömästi kiinnittymisen jälkeen? Vai riippuuko tämä kiinnittymisajankohdasta, toisillahan istukkahormoniakin on jo reippaasti dpo 9 ja toisilla vasta myöhemmin.
 
Puuhs... kiitos Callisto ja muut :heart: No, jos ei tärppää niin sitten ei. Turhauttavaa tässä on se että tulevaisuuden suunnitelmat (syksyllä kongressimatka ulkomaille ja häät olis kiva järjestää myös johonkin väliin) on ihan auki, muutenhan ei ole sinällään "kiire". Ja tietysti elintapojen kyttääminen kaikkinensa kuuluu asiaan, vois hyvillä mielin jo nauttia raskaudesta greippimehujen ja ovistikkujen sijaan :D. Toisaalta vasta keväästä asti yritystä.
 

Yhteistyössä