Kuvia plussatesteistä

chekered tiedätkö milloin sulla oli ovulaatio? Jos se on ollut viikon myöhässä niin se selittäisi miksei testissä näy vielä oikein mitään. Minullakin on ikäviä kokemuksia noista rfsu:n viivanpaikoista, jokaiseen testiin jonka minä olen tehnyt raskaana tai ei on tullut viivanpaikka. Joten sinuna testaisin jollain paremmalla testillä ja toivottavasti se plussa sieltä vahvistuu =)
 
Sunflower11
Sehän riippuu oviksesta toki et näkyykö vielä, minä sain negan esikoisesta kun menkat reilu viikko myöhässä. Sit mie plussasin siitä reilun kk päästä kun en aiemmin tajunnu testata, mut et ovis oli ollut silloin kun oletetut menkat piti olla. Sen takia mulla näytti negaa..
 
Voiton puolella edelliseen erään verrattuna jolloin en saanut davidiin näkymään mitään vielä dpo 17 (jolloin km myöhemmin päivällä). Moni sanonut että David näyttää aika haaleita viivoja välillä pitkäänkin. Teen testejä koska haluan nähdä nouseeko hormonitasot asianmukaisesti :)

Tämä dpo 12-13 väliseltä yöltä klo 03... luulin että on aamu (ja valvon muuten edelleen en tajua miksei uni tule..)

Aijaa.com - 9313970.jpg

Jos noiden liuskatestien kanssa menee muuten arpomiseksi niin kannattaa varmistaa digitaalisella, se kertoo tuossa vaiheessa jo aika varmasti onko istukkahormonia vai ei.
 
Viimeksi muokattu:
Oi että mä alan oleen ihan pihalla mitä enempi näitä juttuja täältä luen. Ovis testi plussaa ja samalla raskaustestikin plussaa, sitten vielä valemenkat ja raskaana? Mä oon niin ulalla ja jännityksessä. Nimittäin ikinä en o raskaustestistä saanut kahta viivaa tai plussaa, mutta edelliset menkat oli kyl hassut. Ku kesti normin 5päivän sijasta vaan yhden päivän. Jos nekin oli valemenkat tai keskenmeno... kylläpä sitä kaikkee alkaa pohtimaan. Tieto lisää tuskaa sanotaan. Mistä sen sit tietää, et on raskaana? Kertooko kroppa jotain tai mieliteot? Entä millon se painonnousu alkaa? jostain luin et ekan kolmen kuun aikana ei painon pitäs juurikaan vielä nousta.
 
Huomenta,

Olen lueskellut kovasti teidän juttuja ja jännittänyt sivusta peukut pystyssä :) Uskaltauduin itse tekemään tänä aamuna (kp28/28 Dpo11) ensimmäisen testin ja tälläinen ltuli. Onkos tämä nyt haamulainen vai mikä kummitus ;)

Aijaa.com - kp28/28 , dpo11 - 9314073.jpg

Esikoinen syntynyt 4/11 ja kaveri hänelle olisi enemmän kuin toivottu!

Tsemppiä kaikille ja Pipsapippurille halaus tesitn johdosta! Toivottavasti syyskuussa saataisiin paketit.

qp Pistaasi84
 
Pipsapippuri ja pistaasi molempien testeissä näen haamut! Onnea molemmille! :)

toiveikastypy: Kuten täällä on jo muutkin kertoneet, niin ovistesti saattaa reagoida raskauteen, kuten myös raskaustesti heikosti lh-huippuun (eli ovikseen). Myös joissakin tapauksissa, saattaa "menkat" tulla raskaudesta huolimatta. Mikäli vuodoista huolimatta raskaus jatkuu normaalisti, tulee raskausoireita normaaliin tapaan (eli joillekin kaikkea mahdollista, toisille ei mitään). Mikään painon nousu tai muukaan oire ei yksin kerro raskaudesta, vaan vasta positiivinen raskaustesti. Mikäli siis epäilet raskautta, tee varmuuden vuoksi raskaustesti. Onnea testaukseen! :)
 
heips ! en ole varma milloin ovulaatio oli ja en ole nytten kotonakaan joten en voi tarkistaa millon se oli . Ja ajattelin itse samaa lukemieni juttujen perusteella tuosta rfsu:n testeistä että kävisin ostamassa jonkun paremmin testin :) !
 
Chekered - jos et oviksen ajankohtaa tiedä, on vielä hyvinkin mahdollista, jotta R-testi saa punaväriä päivien saatossa!:heart:=)

..ja tuo RFSU:n testi ei ole edes herkkä testi - on 50mIU/ml..sillä voi siis plussa näkyä myöhemmin, kuin esim. Apteekin omalla tai CB:n digitaalisella R-testillä.(25mIU/ml)

Plussatuulia!:heart:
 
toiveikastypy - kannattaa testailla vain R-testeillä sitä mahdollista raskautta, ei tule turhia pähkäilyjä sitten - ollakko, vaiko ei!?;)

Kyllä jos raskautta epäilee, se R-testi sen näyttää varmasti - ennemmin tai myöhemmin.
..nuo ns. "valemenkat" tulevat aika harvakseltaan kumminhin..ennemminhin se on sellaista pienen pientä tuhru vuotoa..joskus esim. hematooma sattaa vuodella kovastikkin.

Mikäli seuraa yhtään omaa kuukautiskiertoaan, se raskaus harvemmin pääsee yllättämään ihan puskan takaa, jokin "pieni" juttu/oire saa yleensä epäilemaan, että kaikki ei ehkä olekkaan ihan normaalisti..:)
 
DsariaL: Juu testailtu on, mutta ei vaan plussaa tuu R-testiin.

*mur-mur*: sitä vaan tulee pähkäiltyä tahtomattaan ku "kuume" on niin kova ja halut palavia ;)

Hassuja päivän menkkoja ja niukkoja on ollut tässä nyt muutaman kerran, kun normisti kestää pitkään ja on runsaat -siltikään ei plussaa näy. Taitaa siis mieli tehä kepposia kropalle. Sitä vaan toivoo niin hartaasti pikkuista.
 
Pipsapippuri Mulla kans menossa dpo12 tänään ja aamulla testasin juurikin samaisella davidin testillä samantapaisen ku sulla, ehkä aavistuksen tummemman, mutta edelleen siis hailakan. Pari päivää sitten testasin myös samalla testillä ja silloin sain tosi haamun, eli jotain on parissa päivässä tapahtunut. Silti mietityttää et pitäskö sen vahvistua nopeemmin...mutta jos kerta david antaa hailakkaa viivaa pitempää ni sit. Silti hirvittää menkkojen alku jos ne tuleekin :( En vaan ennen ole koskaan saanu mitään davidin testiin, että sikäli hyvä kun on samalla aina testannu niin tietää, että tällä kertaa tuolla ainakin JOTAIN tapahtuu. Eri asia sitten kestääkö kyydissä.....
 
Heipä hei! tänä aamuna tuli hailakka haamu rfsu:n testiin (testiajalla, heti n.viis minsaa sen tekemisestä), enkä tiedä mistä muualta kysyä apua/mielipidettä...Antoi molempiin viivoihin punasta, mutta kumpikaan ei ollut täysin vahva punainen, mutta se 'raskausviivakin' on täysin erottuva, ilman kääntelyjä jne.
Ilmeiseti ko. testit on aika susia? Voiko antaa siis vääriä helpostikin? Jotenkaan en millään usko tuohon, sillä MITÄÄN oireita ei ole ollut ja tänään kp29/25-29 (normaali 28 pv). Ja tosiaan korostan ei mitään oireita,- rinnat ei kipeät, ei oikeastaan lainkaan valkovuotoa, kuvotuksia ei mitään. Minulla on hyvin selkeä kierto ja siihen kuuluvat maha-menkkajuilimiset ovat olleet, aivan kuten kaikissa muissakin kierroissa. Olen aivan sekasin, mitä tässä nyt pitäs ajatella?! Jotenkin kaikki puuttuvat oireet ja kun testin viivoista ei kumpikaan ollut täysi-vahva en usko tätä :(

Olen pahoillani etten saa teille kuvaa,- tiedän se kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa! Kiitos jos jollakin kuitenkin on jotain mielipidettä tähän pitkään ja sekavaan tekstiin :)
 
Vastasitko minulle Puuhis25?
Katsoin testiä nyt sen 30 min jälkeenkin ja se oli vain vahvistunut, mielestäni jo melkein selkeä plussa, MUTTA (aah, taas näitä ihania muttia)...sitä punaväriä on testissä myös tikun yläreunassa,- ei vain viivojen kohdalla, joten tekeekö se testist' virheellisen?
 
Hömpi - Millä kp tai dpo sulla oli kun teit pregcheck-testin ?

Mulla on kans noista testeista kokemuksia mutta selvää negaa on aina näyttänyt, ei
edes viivan paikkaa saatikka haamua mutta tein tänään kp 23 ( dpo 11 ) samanlaisen ,
ainakin kuvasta päätellen ) viivanpaikan.
 
Hömpi - Millä kp tai dpo sulla oli kun teit pregcheck-testin ?

Mulla on kans noista testeista kokemuksia mutta selvää negaa on aina näyttänyt, ei
edes viivan paikkaa saatikka haamua mutta tein tänään kp 23 ( dpo 11 ) samanlaisen ,
ainakin kuvasta päätellen ) viivanpaikan.
Ei harmaintakaan aavistusta. Mulla on pillereiden lopetuksen jälkeen tullun 21-28 päivän välein tuhruvuotoa, mutta ei selkeitä kuukautisia. Tuon takia testailen "huvikseen" aina välillä. Mä olen saanut tollasia haaleita viivanpaikkoja melkein joka testiin aina :/ Täysin puhtaita negojakin tosin! En sitten tiedä :(
 
Wilja: Kuva auttaisi kyllä asiaa.. Mutta jos testiin tulee kaksi viivaa testiajalla ja väriäkin löytyy niin plussa se on :) Ei sillä ole merkitystä jos on haaleat viivat, jos ne kuitenkin erottaa SELVÄSTI ja ne ovat värillisiä.
 
Wilja vastasin hömpille. RFSU:n testeistä mulla ei ole kokemusta :( Toivottavasti joku osaa kommentoida tuota sunkin tilannettas. Mutta mun mielestä sun kantsii nyt vain hakea joku toinen testi ja tehdä uudestaan! Toivottavasti tarkoittaa tuo saamasi tulos, sitä mitä pitääkin :)
 
Terve,

Pregcheck testeistä oli puhetta. Itsellä tuli omasta mielestä kanssa tuollainen haalean haalea haamulainen (näytti aika samalta kuin hömpin, vaikko?) dpo10 ja sitten vahvistui pikkuhiljaa dpo11 ja dpo 12 (tänään) .

Ohessa kuvat miten edennyt, kenties siis hömpillä vielä toivoa! plussapuhureita täältä kaikille sisarille.

dpo10
Aijaa.com - kp 27/28, dpo10 - 9320387.jpg
dpo11
Aijaa.com - kp28/28 , dpo11 - 9314073.jpg
dpo12
Aijaa.com - kp 29/28 dpo12 - 9320388.jpg

qp pistaasi
 
Pistaasi84 - en saanut auki tuota keskimmäistä kuvaa dpo 11 , mutta aika selvä muutos kuitenkin parin päivän sisällä miten viiva on vahvistunut.
Onnea kovasti :flower:

Mä ehkä testasin liian aikaisin sillä normikiero on aika vakio 25-26pv
 

Yhteistyössä