Heipä hei! tänä aamuna tuli hailakka haamu rfsu:n testiin (testiajalla, heti n.viis minsaa sen tekemisestä), enkä tiedä mistä muualta kysyä apua/mielipidettä...Antoi molempiin viivoihin punasta, mutta kumpikaan ei ollut täysin vahva punainen, mutta se 'raskausviivakin' on täysin erottuva, ilman kääntelyjä jne.
Ilmeiseti ko. testit on aika susia? Voiko antaa siis vääriä helpostikin? Jotenkaan en millään usko tuohon, sillä MITÄÄN oireita ei ole ollut ja tänään kp29/25-29 (normaali 28 pv). Ja tosiaan korostan ei mitään oireita,- rinnat ei kipeät, ei oikeastaan lainkaan valkovuotoa, kuvotuksia ei mitään. Minulla on hyvin selkeä kierto ja siihen kuuluvat maha-menkkajuilimiset ovat olleet, aivan kuten kaikissa muissakin kierroissa. Olen aivan sekasin, mitä tässä nyt pitäs ajatella?! Jotenkin kaikki puuttuvat oireet ja kun testin viivoista ei kumpikaan ollut täysi-vahva en usko tätä
Olen pahoillani etten saa teille kuvaa,- tiedän se kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa! Kiitos jos jollakin kuitenkin on jotain mielipidettä tähän pitkään ja sekavaan tekstiin