Kuvia plussatesteistä

tässä vähän selvennystä.
nyt on menossa kyllä kp18/28-32

Mutta mulla on ihan törkeä väsymys, ollu jo varmaan kuukauden, tekisi mieli vain nukkua, haukottelen ja silmät on usvassa..
Pissallakin ravaan taas, ja mä en oikeasti tiedä onko mun tissit kasvaneet :0
kylmäkin on välillä ja sitten taas kuuma.
ja kova jano.
Kahvia en voi juoda, tulee paha olo ja haju tekee pahaa. Siirtynyt olen teehen kun ei tee niin pahaa. sillon kun paatin ettei enään kahvia olin töissä aamukahvilla ja kulauksen ottaessani menin kakomaan ja yökkimään lavuaarille kun teki niin pahaa.
Jauheliha haisee ja maistuu pahalle (toissä meinaan valitan asiasta jatkuvasti)
Muutenkin hajut on voimakkaita, eilenkin tehdessäni töissä puuroa, laitoin siihen maitoa ja laatta meinasi lentää kun lämmin maito tuoksahti nenään.
haukottelen ja aivastelen.

ja tätä on kestänyt jo tovin, mun edelliset menkat oli taas aikas oudot kun ei tullut hyytymiä, eikä ollut kipuja tai mitään.
Ja tein silloin kuin vuoto oli n.3 päivää myöhässä niin r-testin johonka mun mielestä tuli haamu mutta kun vuoto alkoi samana päivänä niin oletin että se siitä sitten, ja nyt perhana se asia vaivaa mua ja pahasti.
uusinta testi varoiksi pitäisi tehdä, että tietää että pää kopassa vaan heittää
töissä porukat ovat kyllä jo tehneet diagnoosin että olen raskaana, kun valitan kaikesta ja yökin.

nytkin kun tuo testi on kuivunut niin siinä näkyy selvemmin punertavaa
puolikas viivasta on siis punertava.
vaikka tuota punertavaa näkyi jo testin tehdässäni, ajallaan on siitä tullut jo selvempi kumminkin.

no ota ja tiedä, halusin vain selvennystä omaan pääkoppaan muttei paljoa hyödyttänyt. :)
 
Neiti Näpsän äiti - miekin hieman kallistuisin oviksen kannalle - kiertopäivä olis just soppeli ja nuo Pregcheckin testit kyllä reagoivat myös LH-hormoniin jos se hyvinkin koholla.

Myös tuo osittainen punertava viiva kertois oviksesta - näin nimittäin miulle kävi.

..ja jos kuukauden jo ns. R-oireeksi luettavia oirehia, luulisi viivasen olevan vahvempi..

Itselleni vahva ovis aiheuttaa todella kovia R-oiriden omaisia tuntemuksia: huimaa, kuvottaa koko ajan, kahvi haisee, kau-he-an kova väsy - koko kroppa painaa sikana!:O

..ja noita tuntemuksia täällä taas odotellaan:D

Toivon sitä:heart:siulle pikaiseen!:)
 
Viimeksi muokattu:
Mua on väsyttäny niin tolkuttomasti (eilen menin nukkumaan oikeesti puol kahdeksan!) ja yöllä vihlas äkäseen kääntyessä alavatsaa vasemmalta sekä jossain vaiheessa myös keskeltä, uskaltauduin tekemään testin..



Olen todella onnellinen, mutta tuoreessa muistissa on vielä viime kierron kemiallisen onnellisuudet joten iloitsen ajan myötä vahvemmin :) Vaikka silti :heart:
 
Olen hyvin aikaisessa..mutta silti on pakko kysyä. Sain Clearbluen testillä haamun joka ei kyllä oikein kameralle välity.

Onko niin että Clearblue näyttää aluksi plussaa ja saattaa sitten haihtua? Näen kyllä testissä vieläkin hyvin hyvin hailakan plussan mutta kun tein testin niin 2 min kuluttua oli jo muutaman minuutin se oli aika hyvin luettavissa plussaksi?

Voipi olla että toi plussa on viivanpaikkakin tällä hetkellä..mulla vasta DBO 8 -eli ehtii tummenemaan kyllä. Testailen uudemman kerran Sunnuntaina jahka tulemma reissusta. :)

Liitän tähän nyt kuvan vielä..siitä ei juurikaan mitään näe mutta ompahan ny näytillä.
katso liitettä 14707
 
Apuja kaivataa.. Aloin tiistaina tikuttamaan ovista (kp13) ja sain silloin ja eilen tosi vahvat ovisplussat. Tänään tein aamulla kokeeksi raskaustestin (wonfo/sofi one step, mikä lie) ja sain ihan kirkkaan plussan.. Siis mitä? Menkat olleet normaalisti alkaen 22.12. Voiko raskaustesti reagoida noin voimakkaasti ovulaatioon? Sen olen kuullut ja täälläkin nähnyt, että haamuja voi antaa. Vai voiko testi olla viallinen vai mitä? Ollaanko tässä raskaana ja menkat olikin "valemenkat"? Kuvaa en osaa laittaa, mutta iltasella voin laittaa, tosin kuivuneen version. Jos vaan joku osaisi sanoa jotain kokemuksistaan..
 
ShiruLi// Tuo CB:n tavistesti on palstalta luettujen kokemuksien mukaan aivan toivoton, näyttää mitä sattuu ja tulosta saa arvailla erilaisista viivoista. Eli jos mahdollista, testaa toisella merkillä seuraavaksi. Dpo8 on kyllä tosi aikaista näkyä yhtään mitään. Toivotaan parasta. =)
 
Karole: Mulle kävi just noin eli tein ovistestin kp 10, kun tuli verihulahdus ja ajattelin, että olisiko se oviksesta tuo veri. Samalla tein raskaustestin, johon tuli heikko viiva. Oletin, että reagoi ovikseen niin kuin voi tehdä, mutta kun molemmat näyttivät + kolmatta päivää ja raskaustesti vaan vahvistui, menin lääkäriin ja siellä otettiin verestä hcg joka oli yli 1000 eli raskaana ollaan. Ja valemenkat tuli mullakin, niukempi vuoto kuin normaalisti eli ei voinut tamponia käyttää, mutta kesti kuitenkin 3 päivää. Seuravana päivänä hcg:n otosta, otettiin uusi verikoe jossa näkyi, että hcg oli noussut ja katsottiin ultralla. Näkyi vaan paksuuntuneet limakalvot ja ehkä alku, viikko siitä näkyi raskauspussi ja ruskuaispussi ja 11 päivän päästä alkio ja syke. Eli näinkin voi elämä yllättää :) Utrattu on siksi niin monta krt, kun kohdussa on myös hematooma mikä vuotelee. Toivottavasti sulla olisi sama, ei siis hematoomaa, vaan ihana raskauden alku masussa!!
 
Aijaa.com - 9305768.jpg

Tässä ne mun lupaamani kuvat. Tässä siis ovistesti ja raskaustesti, päivällä otetut kumpainenkin. Mies on vastuussa kuvaamisesta ja linkityksen onnistumisesta. =) Huomenna CB:n digiä kehiin ja jos sekin on positiivinen, niin sitten maanantaina labraan verikokeisiin. Plussahan se on, joo.. Mutta mutta.. Tässähän olis jo viikkoja 6+, jos menkat eivät olleet menkat tai sitten ovis on ollut ihan kierron alussa. Voi tätä kroppaa!!!
 
Aijaa.com - 9305768.jpg

Tässä ne mun lupaamani kuvat. Tässä siis ovistesti ja raskaustesti, päivällä otetut kumpainenkin. Mies on vastuussa kuvaamisesta ja linkityksen onnistumisesta. =) Huomenna CB:n digiä kehiin ja jos sekin on positiivinen, niin sitten maanantaina labraan verikokeisiin. Plussahan se on, joo.. Mutta mutta.. Tässähän olis jo viikkoja 6+, jos menkat eivät olleet menkat tai sitten ovis on ollut ihan kierron alussa. Voi tätä kroppaa!!!
Komeet viivat!! Ihan varmasti oot "vähän" pitemmällä, kun ihan 4 viikolla tms, kun noin tumma viiva. Onnea kovasti! :)
 
Karole - mie melkein voisin laittaa "päääni" pantiksi, ettei TUO ole oviksesta johtuvaa..vaan iha SITÄ ittiään - Onnea!!!:wave::heart:

Ovishan ON voinut olla ihan kierron alussa ja nyt jotain dpo 12-14?
..M U T T A..veikkaampa, jotta noin ei ole ja 22.12 menkat oli ns "valemenkat"..pikkinen salamatkustaja taitaapi siulla olla kyydissä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Karole: valemenkat ja ne ovistestit näytti raskauden. Onnea! :).

Sitä tulin vaan sanomaan kun pisti silmään, että aina ei ovistestin viiva välttämättä ole plussan vahvuinen, vaikka olisikin raskaana. Tähän varmaan vaikuttaa kehon luontainen lh-taso? Itselläni meinaan kai taso alhainen, enkä ole ikinä saanut ovistestiin kunnon oikeaa plussaa, vaikka todistettavasti olen ovuloinut. Viimeksi tein ovistestin, johon tuli melko haalea viiva ja heti saman päivän iltana raskaustestin, johon tuli aika lailla saman vahvuinen plussa (eli raskaustestissä ihan kunnon plussa eikä mikään haamu). Että on sekin mahdollista :).
 
Kiitos, kiitos, kiitos!! Ilman noita vakuutteluja olisin varmaan valvonut aamuun asti jännäten. Nyt tuli nukuttua levollisesti. :)

Aamulla tehty CB:n digitaalinen.. Raskaana 3+!! Jotenkin hölmö olo, ettei tajunnut aikaisemmin.. :D Mutta ne menkat huijas eikä ole ollut mitään oireita. Nyt vaan sitten selvittelemään, missä vaiheessa jo mennään.
 
Jos menkat olis jo viikon raskautumisen takia myöhässä, niin eiks mahdollinen r-viiva olis vahva?
Mulla menkat alkaa n. dpo 12; ja viikko eteenpäin olis jo dpo 19? Ja selvää haamua mun käsityksen mukaan saadaan jo (henkilöistä tietty riippuen) dpo 9 eteenpäin..

Korjatkaa mikäli oon väärässä..
 

Yhteistyössä