Kuvia plussatesteistä

Kiitos vastauksista! Kuvaa en tosiaan osaa tänne liittää :( mutta samanmoiselta näyttää miun testi kuin pistaasi84 alempi DPO12 testi,- mutta punaväriä on tosiaan myös siinä testin yläosassa ja kontrolli viiva on hailakampi...Koko ajan tuntuu, että kuukautiset alkaa, mutta ei. Tärisen ja itku meinannut tulla monen monta kertaa. Eniten olen vihainen! Mitä jos tuo testi on täysi susi ja antaa virheellisen tuloksen :( En vaan pysty uskoa, että olisi plussa. Eli eikai muu auta kuin hakea jokin muu testi...vaikka pelottaakin niin pirusti!
 
Kp27
Aijaa.com - 9308495.jpg

Kp28 aamu
Aijaa.com - 9320191.jpg

Kp28 ilta
Aijaa.com - 9320191.jpg

Kp29 aamu (luonnossa oli tummempi mitä edelliset)
Aijaa.com - 9320191.jpg
Aijaa.com - 9320191.jpg

Näettekö te jotain? Kolme keskenmenoa takana, joten nämä hailurat pelottavat melkoisesti.. Dpoista ei ole tietoa, koska en saanut ovista tikutetuksi, oviskipuja kyllä tunsin noin 2vkoa sitten tiistai-iltana, joten niillä tienoin on täytynyt olla. Tänään kp29/28-31, vielä ei siis paniikkia vaikkei tummaa viivaa näkyisikään, mutta huolettaahan nuo silti.. Edellisissä raskauksissa sain aina haaleaa viivaa, jotka eivät tummuneet, ja nämä kaikki raskaudet päätyivät keskenmenoon..
 
Hömpi mä olen myös saanut tällä viikolla samanlaiset "viivanpaikat" Pregchekiin (dpo 10-11). Huvikseni testasin tuolloin päiväpissasta myös Sofi one stepillä ja näytti selvempää punaviivaista. Kuvankin laittaisin, mutta kännykkäkameran kuvasta kun ei saa mitään selvää. Aloitin testaamisen ilmeisesti liian aikaisin, ovis onkin ollut vasta 26.-27.12 (oli selviä o-oireita), kuten pelkäsin. Samanlaiset jännäpäivät siis täällä meneillään. Toivottavasti viivat alkavat vahvistua! =) :heart:

Dyran testeistä en oikein osaa sanoa, ehkä siellä jokin haalea viivanen on. Tästä koneen näytöltä on niin vaikea sanoa yhtään mitään. Odota pari päivää ja testaa uudelleen, se varmaan kertoo enemmän! :)
 
Syrän Davidin testit eivät ole antaneet kunnon plussaa toisille vielä dpo 14.. mutta vahvistuahan sen pitäisi kyllä. Tee digitesti, se selvittää jo paljon, jos esim dpo yli 14 niin voisi odotella jo raskaana 2-3-tulosta...
 
Viimeksi muokattu:
Hömpi: mie testasin myö eilen illalla pregcheckin ihan vain katsoakseni tuleeko kyseiseen testiin viivanpaikkaa, ja tulihan siihen. Peikkona siis viime kierron kemiallinen ja vuodon jälkeen edelleen haamuttava raskaustesti. Ja siis eilinen testi oli hyvin samanlainen, kuin mitä sinun kuvassa...

dyran testeissä en valitettavasti näe mitään... :(
 
toiveikastypy kirjoitit..*mur-mur*: sitä vaan tulee pähkäiltyä tahtomattaan ku "kuume" on niin kova ja halut palavia ..

Näinhän se on..itse toiveilen joka kierrolla, jolla jonkinlaista "tallettelua" tapahtunut..v a i k k a ikä on jo selkeä este..ei enään hidaste:(

+++++++++sinne laittelen:heart:

Wilja
- JOS siulla jo kierron loppu ihan menossa ja R-testi antanut testaus ajalla sen punaviivasen, on siellä jotahin yritystä tapahtunut masuissais..toivotaan sen jatkuvan:heart:
..RFSU:n testi ei ole herkkä, on herkkyyttä 50mIU/ml..

Käyppäs ostelemassa ihan Apteekin oma testi Apteekin Raskaustesti - Apteekkituotteet.fi verkkoapteekki ja dippaa sillä - Plussaus Onnea:heart:

Hömpi - miulla juurikin nuo viivanpaikat, enteili plussaa.=)
 
Hei kaikki ja onnea plussanneille! :eek:)

Sain ystävältäni ison kasan kotitestin herkkiä raskaustestejä ja ovistestejä (molemmat one step tikkuja). Ja nyt kun meillä alkoi jouluna pikkukakkosen yritys mentaliteetilla antaa tulla kun hänelle sopii, päätin testata miten hyvin usean vuoden kuukautiskalenterin pitäminen on kannattanut ja tikutin ovista kerran päivässä ja heti haamun nähdessä tarkemmin.

Oviksen sain kiinni ehkä tuurilla, se kun sijoittui juuri joulupyhiin. Oviskipuja tunnen silloin tällöin, joten olen niitäkin pystynyt kirjaamaan kalenteriin aika hyvin. Oli mielenkiintoista huomata, että oma kirjanpito piti päivälleen paikkansa (ainakin tässä kierrossa).

Olen kerran kokenut ns. Kemiallisen raskauden ja oireet raskaana olemisesta olivat hurjan selvät, ts. Tuntui ihan samalta kuin eka raskaus. Nyt minulla ei kuitenkaan ole ollut mitään selviä oireita (hajuaistini on tosin äärettömän herkkä, mutta se on herkkä ilman raskauttakin). Testasin ihan sekopäisyyttäni jo dpo 8 aamulla heti herättyäni. Tuli vaan sellainen fiilis. Järkytyin ja en uskonut silmiäni, kun tikussa oli haamu alle viiden minuutin. Totesin sen olevan harhaa ja että kuvittelen viivan siihen. Mutta testasin sitten joka aamu tämän jälkeen aina dpo 11 asti ja viiva senkun vahvistuu. Tänään tein iltapissasta predictorin ja siihentuli alta minuutin haalea viiva, joka viiteen minuuttiin mennessä oli vahvistunut yhtä vahvaksi kuin kontrolliviiva.

Tässä kuva tikuista - viivat ovat kaikki tulleet tällaiseksi 10 minuutin sisään
http://i1135.photobucket.com/albums/m626/Phkyn/photo.jpg

Ja tässä vielä tämänpäiväinen testi (Predictorin) ja nyt siis kp 26/27 ja dpo13.
http://i1135.photobucket.com/albums/m626/Phkyn/photo-1.jpg

Tässä siis mielenkiintoista 'haamukuvastoa'; itse tällaista etsiskelin noiden kahden ensimmäisen jälkeen, pohtien voisiko kyseessä olla oikeasti plussa...
 
Kiitoksia celine ja *mur-mur*, tässä sulatellaan vielä uutisia ja tosiaan en epäile enää noita plussia, tuntui vaan niin hassulta tuo haamujen vahtaaminen...

Nyt toivotaan vaan että pikkuinen pysyy kyydissä ja kaikki menee hyvin. Mitään oireita ei siis vieläkään - tää on ihan kummallista ;o) vaan ainahan sanotaan että jokainen raskaus on erilainen - ehkä mä vielä kohta vietän läheistä aikaa vessan posliinien parissa...
 
Mies oli hätäisempi kuin minä tällä kertaa.. halusin digilä katsoa nouseeko hormoniarvot "niinkuin pitää" ja huomena aamulla piti tehdä mutta..

vajaan tunnin pidätyksellä äsken iltapissasta dpo 15 Raskaana 2-3..:heart:

Testi oli miehen käsissä, ja mies -joka ei testejä tunne- sanoi että "tässä välkähtelee välillä 3+"..? Välkkyykö se aina vai silloin kun arpoo kahden vastauksen väliltä vai mitens?
 
Täällä yksi hysteerikko hei, syksyn kemiallisen jälkeen tämä esikoista toivova meni ihan sekaisin, eikä päässä enää pyörinyt juuri muuta kuin vauva, joten, voisiko joku ihana (mielellään toki asiasta tietävä) sanoa, ettei tässä ole taas menossa kemiallinen.

Anteeksi erittäin epäselvä kuva!
Ylempi otettu dpo 11/aamu ja alempi dpo 12/ilta
Aijaa.com - 9338670.jpg

Tämä toinen on otettu tänä aamuna, eli dpo 13
Aijaa.com - 9338685.jpg

Kaikkiin testeihin on tullut viiva testiajan sisällä.
 

Yhteistyössä