Kuvia plussatesteistä

mymosa
^keskimmässä on haalean haalea viivanen, ehkäpä jopa väriä, tuossa näkyy paremmin.
Ovistesti on aavistuksen negan puolella, mutta kyllä tuo keskimmäinen testi jo aika lupaavaa.
 
niimpä,ja täytyy seurata huvikseen tuon ovistestin tilannetta,niitäkun sattuu tuola kaapissa olemaan vielä aika monta.
raskaustestin suhteen ei auta kuin odotella,toivoa on niin kauan kun menkat ei ala :)

Pamsku ja Minna ilmoitelkaa tekin itsestänne, ois kiva jos päästäis kaikki syysmasuihin <3

Plussapuhureita kaikille!! :)
 
Mulla on jotenkin niin epäuskoinen olo, et onko tuo kuitenkaan todellinen tulos, jonka sain tuosta edellisestä. Tekis mieli testata jatkuvasti, muttei rahat riitä ostamaan noita testejä apteekista koko ajan. :D Verkkokaupastakaan en viiti tilata, kun kuitenkin menkkojen alkamishetki aika käsillä jo, niin huomaahan tuon silloin.

Ilon lapsi: Mä huomaan ainakin ihan selkeän haamuplussan ja sain nuorimmaisesta testatessa samanlaisen ja se vahvistui siitä sitten jo parissa päivässä cb:n selväksi plussaksi. Tuon liuskatestin tein muistaakseni dpo11. :)

Pamskunkin testissä nään haalean haamun. :)
 
mymosa: ovista yritin tikutella kp 24 eteenpäin - huonoin menestyksin. Mulla siis pisin kierto ollu 52pv, ja uteliaana testailin ovista ekaa kertaa. Sitten tikuttelin cb:llä ja haamulainen tuli kahteen testiin.
Tasapaksut ne pystyviivat livenä on (puhelimen kamera ei oo mikää hyvä, kuten kuvista sen huomaa :LOL: )

Nyt aion elää muutaman päivän eteenpäin ja tikutella sitten uudestaan. Nyt vasta yk 2 menossa, niin en aio sen kummemmin masentua, jos sieltä nega pärähtääkin (pettymyshän on suuri, jos nuo testit olivatkin susia... minkä se nainen luonnolleen mahtaa)
 
Hei mitäs nuo markettien testit maksaa ja millä herkkyydellä ne on? Eikös se apteekin testi oo luotettava vasta menkkojen jäätyä pois? Oonko mä ihan puupää, kun tahtoisin testata näillä viivatesteillä, koska niissä on enempi "tunnelmaa", kun saa seurata tunkeeko viivaa vai ei? Digitaaliset sanoo niin suoraan.. :D
 
Mimmi79 mun täytyi ihan selata taaksepäin tihrustamaan sinunkin testejä :) Predigtoriin en ota kantaa, oma kokemus kun on vähän niin ja näin ja sitten taas toisille se on ollut hyvinkin luotettava. Tsemppiä paljon sinnekkin suuntaan! :)

Minäkin juuri tein testitilauksen ja katotaan vaan niin menkat alkaa :D No ompahan seuraavaan kiertoon sitten testejä..Tilasin pari puikkoa ja pari liuskaa sai kaupan päälle,herkkyys 25. ja sitten vielä se digi.. Onkait sitä pöljä :LOL:
 
mymosa
Mä testailin varmaan kymmenet testit, kun piinailin. Oli wondfoa, oli davidin liuskaa ja puikkoa, pari apteekin omaa ja siihen vielä parit digitestit :D joten ihan yhtä pöljä sitä on ollut.. mutta joka päivä piti nähdä se viiva.

Ja 4 testiä on jopa tallessa, sekä tietokoneelle tallennettuna.
Tein jopa parit ovistestit ja nauratti kuinka toisessa ei väriä enää riittänyt kontrolliviivaan juuri ollenkaan, kun testiviiva vei vahvuudellaan kaiken :D
 
Mimmi79 Tiedän mitä tarkoitat! :LOL: Se tunnelma on ihan eri kun näin alussa saa oikeen tihrustaa että onko onkos. Nuo digit on sitten hyviä varmistelijoita ja nuorimmaisesta testasin viikkonäytöllisellä ja varmistin että hormonimäärä lisääntyy aina sinne raskaana 3+ asti :whistle:

Muoks:Markettien liuskat on 4-5€/2kpl paketit. Sitten ne puikot on yksittäin jotain tuota luokkaa ellen ihan väärin muista..
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku Täällä ollaan peukut pystyssä!Ja jos millään jaksat laittaa kuvaa niin pliis laita, minäku tykkään näitä tihrustaa ja alkaa nuo omat tikut jo näkymään kahtena ku niin paljon oon niitä tuijotellu :ashamed:

Tälläkin suunnalla kauppareissu tiedossa,nimittäin huomisaamullehan on pakko olla testi kun nuo tilatut tulee vasta aikaisintaan huomisen postissa :LOL: ..enkä mene vannomaan ettenkö tänäänkin saattais jonkin erimerkkisen testin tehdä... :popcorn:
 
ilon lapsi: näen kyllä selvästi punaista väriä sinun keskimmäisessä testissä :)
Mulla antoi nuo pregchekit paaljon vahvemman plussan samasta pissasta kun david testit. Voin laittaa tähän omat testit kunhan kuva vaan latautuu. 2 ylintä on david testejä ja alempi pregchek,melko iso ero viivoissa on. keskimmäinen ja alin testattu samsta pissasta,ylin edellisenä aamuna. Tuossa ylimmässä näkyi valoa vasten punainen viiva,mutta näin kuivuessa aika heikko viiva on. Aijaa.com - 9254609.jpg
 
bluebaby no onpas vain selvä ero!

Minä kävin äskön kaupasta hakemassa semmosen rfsu:n puikkotestin johon tuli haamu :) Tosi hailukka on mutta vähän selvempi kuin tuossa herkässä. katsotaan jos laittaisin kuvia jossain välissä iltaa, koitan pimittää tätä vielä muutaman päivän mieheltäni jotta voisin sitten uutenavuotena kertoa <3 jos nyt mitään kerrottavaa on, siinä on puolensa ja puolensa kun näin aikaisin testaa..
 
Mä kävin nyt sitten hakemassa sieltä Prismasta kahden kappaleen testipakkauksen ja tietty tein ennenkuin luin ohjeet. Aivan ekaksi dippailin tikkua astiaan kymmenen sekuntia sen ohjeissa mainitun 3-5min sijasta ja sitten luin, että olisi luotettava vasta kuukautisten jäätyä pois. No ei siinä mitään, mutta petyinkin vielä siitä negasta ja pahvina menin tekemään kuitenkin uuden, oikeilla ohjeilla. Oon aivan varma, että nyt näen omiani, koska ensin en nähnyt mitään ja sitten näin taas ja sitten en taas nähnyt. Mielikuvituksen voima on aika valtaisa. Mahaankin on koskenut aika ajoin, mutta vain pikaisesti eikä kunnon menkkakipua tullut vieläkään, vaikka endosta johtuen kärvistelen normaalisti jo päiviä ennen kuukautisia..

Tässä ois tää prisman testi, olikohan se nyt sitten se "pregcheck"?

Mä oon niin lannistunut näistä. Onko joku muu saanut näillä selkeet plussat jo ennen menkkoja?

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]

Tää olikin siis Pregent-merkkinen testi.
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Tillu, onnea haamusta ja viivan vahvenemista toivottelen.

Mimmi, mulla on wondfo, joka on siis ihan samalainen testi kuin tuo pregcheck ja antoi haalean haalean haamun dpo9, menkat ois pitänyt alkaa dpo13.
Mutta kovin yksilöllistä tuo on, joten uutta testiä jos menkat myöhässä. Noissa ei kuviin välity mitään :(
 
Tillu todellakin näkyy aika selkeäkin haamu!! Isosti onnea ja kontillinen tarrasukkia pienelle :heart:

Mimmi pitääkö niitä testejä tosiaan minuuttitolkulla uittaa siellä? :eek: en oo tainnu ikinä itse noilla tehä. Aivan kuin aavistuksen sieltä jotain näkyisi, alempi kuva on sen verran huonolaatuinen että siinä en erota mitään.

Mä täällä kamppailen itseni kanssa että teenkö testin vai en, ihan nolottaa myöntää mutta lähestulkoon talla pohjassa kaahasin äsken apteekkiin hakemaan testipakettia (Clearblue plussa) aamuksi ja itselleni hyvin tyypillisesti otin tuplapakkauksen josko vielä näin illalla kokeilis silläkin.. jotenki niin epäuskoinen olo kun monta kiertoa on plussaa odotettu.
 
Äh kyllähän teillä menee hermot muhun mutta lupaan lopettaa omanapaisen höpöttelyn tähän sillä nyt tuli cb:n plustestiin selvä plussa! Ei tarvinut odotella yhtään,aivan suu loksahti auki kun olin varautunut kaikenmaailman läpivalaisuihin.
Eli raskaana ollaan ja laskettu aika kait 4-9.9.2012, riippuu laskeeko menkoista vai ovisplussasta, aika selkeä plussa kyllä jos viikot ois vasta 3+3.



Olis pitäny heti hakea apteekista kunnon testi. Mä toivon niiin että tämä pieni toive pysyy kyydissä loppuun asti :heart:
 

Yhteistyössä