Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:ÄippäOnline kyllä toi selkee haamu on, onnea! tulihan testiajalla?
Aijaa.com - 1375485.jpg
Tämän aamun saldo kp 26/29
Onko tosiaan näin? :O Ehkä minunkin sitten pitäisi seuraavan kerran testata päivän toisesta pisusta, kun väriltäänkin aamupissa on laimeampaa. Olen nyt kolme 10mIU/ml David-liuskaa käyttäny ja niihin on piirtynyt hailuinen haamunen, jonka viivanpaikaksi voisi tulkita. Viiva ei ole kuvattavissa, mutta itse erotan sen aika selvästi sopivassa valossa. (Ei kuitenkaan tarvitse olla ihan kirkasta ja näkyy selvemmin hieman kauempaa kuin tihrustaen) Mies on testiviivojen suhteen niin skeptinen, että häneltä en ole edes viitsinyt kysyä näkeekö siinä mitään.Mie sain aamupisusta herkällä R-testillä negan ja päiväpisusta 25mIU/ml testillä 2h:n pidättelyn jälkeen - selkeän haamuplussan =)
Toisilla aamupisu on vain jostain syystä "laihempaa" ja toinen pisu kerta antaa sen plussan/vahvemman plussan.
Onnea!Josko sitä nyt pääsisi itsekin tänne laittamaan kuvia
Kovin olen varuillani vielä, mutta tässä tämän aamun saldo pp11.
Esikoinen syntynyt 01/08 ja enkelipoika 01/10 (rv21+0). Kauan toivottu plussa nyt siis vihdoinkin, mutta tästähän se huolehtiminen vasta alkaakin : /
Mä kanssa vähän äimistelin mutta annoin olla koska eihän tuossa testissä nyt ole mitään epäselvää Mutta katsoinkin ketjua myöhemmin ja totesin että ei vissiin meikäläiselle ollutkaan tuo viesti!Siis mikä näyttää viivanpaikalta muka?? Ei ainakaan toi Koiramamman! Se on niin selkeä plussa ettei ole kyllä mitään epäselvyyttä! Olen itse tehnyt ainakin kymmenen CB:n testiä, eikä niihin tule mitään viivanpaikkoja edes!