Kuvia plussatesteistä

Mäkin hyppään samasta ihmettelemään :D



Testiajalla tuo testi ei antanut mitään. Mutta iltapäivällä siihen oli ilmestynyt tuollainen viiva. Kuva on huono, mutta siitä kyllä näkee pointin. Mitä ihmettä? Jos olisi raskausviiva, kai se olisi joltain näyttänyt jo testiajalla? Mutta miten voi tulla noin selvä väärä roskishaamu? :confused:
 
macy gray
Kyllä mä noissa kaikissa testeissä nään hailakan viivan...Millon sulla pitäs alkaa menkat? Toivottavasti viivat tuosta vahvistuu :)
Tänään on kp37/19-47(32-34) ja dpo14. Luteaalivaihe on ollut yleensä 16-18 päivää eli menkat ei ole vielä myöhässä. Luulin vain jonkin aikaa ovuloineeni 8 päivää aikaisemmin ja siksi olen ajoissa ollut testaamassa (kun oireitakin on ollut). Ovis sitten kuitenkin ilmeisesti oli vasta myöhemmin ihan kuten aluksi oletin. Hämäännyin siis lääkärin sanoista "loppukierron mukainen limakalvo", koska mulla tuli veriviiruja valkovuodon seassa niihin aikoihin, kun tyypillisesti on ovis ollut. Ei siis ollutkaan ihan niin loppukierto kuin lääkärin sanoista oletin ja alkuperäinen ovisbongaus osui oikeaan. :) Yritän nyt sinnitellä tiistaihin asti ja jos ei siihen mennessä tätiä näy, niin testaan uudestaan. Apteekin testi on odottamassa ja sen jälkeen voin vielä varmistella viikot digitaalisella. :D
 
Nonni, en ois kyllä uskonu :D ! Tänään tein tuossa n. muutaman 10 minuuttia sitten raskaustestin. Tuli näkyvämpi haamuviiva :) ! En voi uskoa, että tämä on totta. Just vastahan mä kirosin että sen viimeisen raskaustestin jälkeen ei ollu tullu mitään viivaa. Nyt sitten tuli vahvempikin viiva :) ! Ihanaa.
Kp 25 menossa. Täytyy vielä ensiviikolla tehdä uudestaan. Apteekin oma raskaustesti kyseessä ja on mulla tuolla vielä kaapissa Clearblue Digital :).

Tässä kuvia :)


 
Kristen hmmmm..aika mielenkiintoista..;)
Olisikos niin, että hcg arvoltaan vielä niin matala, ettei testiajalla vielä reagoinut ja sitten myöhemmin vasta?
..testaileppa parin päivän päästä uudemman kerran, tiedä millainen iiiiiiihana ylläri sieltä kurkistaa testistä!!=):heart:
(on todella selkeä ja paksu tuo viivanen, ei ohuen ohut laisinkaan..)
 
Viimeksi muokattu:
Testasin ööööö pari kertaa apteekin omalla sen ekan haamun jälkeen, ei tullu mitään näkyvää niihin ja sitten näillä muutamalla ihan halpistikkutesteillä.
Tänään toisesta aamupissasta tuli sitten toi viiva tuohon apteekin oma testiin :), toivottavasti vahvistuu ensviikolla.
 
Kristen
Mä sain CB:n testiin päiväspiisasta ihan samanlaisen haamun joka tuli n. 5 min päästä siitä kun tein testin.Menkat oli myöhässä pari päivää.
Tkutin oviksen vasta kp 21 ja kierto olikin sitten 39pvää mutta niin vaan vuoto alkoi:|
 
Tiudeliini onnittelut! Tuolla edellisellä sivulla on kuva mun samannäköisest' testistä (raskaaksi.fi herkkyys 10IU) ja samana päivänä,siis eilen sain jo cb:n digilläkin tuloksen raskaana ja kp:t oli myös vasta 25/29 =)

Toivottavasti päästään yhdessä toukokuisiin ja pysytään matkassa loppuun saakka :)
 
Noniin, oikein kiva fiilis nyt :) ! Ensiviikolla aion testailla lisää, ensiksi ajattelin tehdä uudelleen tuon apteekin raskaustestin ja sitten sen jälkeen clearblue digital testin. Toivottavasti vahvistuis viivat yms :) !

Ps. muuten mullakin on aina semmonen hassu tyyli repiä noista puikkotesteistä kuoret irti loppujenlopuks.
Nyt kun tänäaamuna tuli se plussaviiva niin senhän kyllä näki ihan selkeästi siinä.

Onko kukaan ajatellut pitää raskauspäiväkirjaa ? Itse olen aloittanut semmoseen kirjoittamisen :) ! Ja nyt on ostettu myös tässä vähän aikaa sitten semmoinen vauvamuistokirja kuin "Kulta pieni" Kulta pieni (9789510300213) - Kirjat - BOOKPLUS.FI. On muuten todella hyvä ja hieno, paljon voi merkata muistoja ylös yms!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä