Kuvia plussatesteistä

Tässäpäs olis tiirailtavaa..
Elikkäs silmin tuossa näkyy kyllä joihan sellanen punertava viiva, mutta kun se mietityttää että en ole varma tuliko se sen 3min aikana eli onko sillä väliä jos siihen viiva kuitenkin tuli ja onko tää nyt sitten tarpeeks haamujen haamukaan että vois ajatella että on plussa?? Tuolla kameralla ainakaan en parempaa kuvaa saanut..

Viimeksi muokattu:
avee
On apteekin testi.. Joono mietin vain sitä kun se viiva tuli ehkä sen 3min jälkeen,mutta sen kyllä erottaa silmällä helposti ilman tirkistelyä ja väriäkin löytyy =D
Ensin kirosin että ei samperi siihen ei tuu mitää, mutta sitte ku jonku ajan päästä ehkä 5-10min päästä katoin niin oliki viiva =D

Minsku82 Jos testivivanen punertaa ja tuli testijan sisään - oliko ohjeissa 15min?..
..niin silloin miusta tuo on plussa.:heart:..

Kuvasta ei oikein saa selvää, onko testiviiva punertava..

Viivan vahvistumista toivottelen!!!:wave::heart:

Vaavimasu, selkeä haamu plussa miusta on - Onneksi olkoon!!:wave::flower::heart:
Apteekin oman ohjeissa on, että VIIMEISTÄÄN 5min. sisään katsottava testitulos!!

Testaileppa huomenissa/ylihuomenna uudemman kerran ja se maximissaan se 5min odottele!!:)

Kovasti plussatuulia siullehin!!:heart:

Viimeksi muokattu:
Karvatonkoira testiaika max sen 5min
..jos viivanen ei tullut paljon sen jälkeen, luulepa että hyvin on asiat, mukavan paksu ja punertava on viiva=)
Varovaiset onnitteluni!!:flower: ja plussan vahvistumista!:heart:

Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur kun jaksat olla niin positiivinen ja kannustava :) Tänään oli kp 33. Ennen ekaa raskautta kierto oli aina ihan max 32. Nyt on kyllä kaks viimeistä kiertoa ollu 36 ja 34 päivää. Odotin niin että olis kierto lyhentyny vähitellen mutta eipä näköjään ainakaan vielä. Huomenna teen kyllä apteekin oman jos ei täti ilmesty ennen sitä.

Ihania plussia taas täällä! Onnea kaikille plussanneille:heart:

fyssari86 toi sun testiviiva ei kyllä jätä tulkinnanvaraa :D ihme että väriainetta on kontrolliin riittänyt :D

Pääsispä pian laittamaan plussakuvan tänne, ja pysyispä se matkassa..

Mä olen kanssa lueskellu mur-murin juttuja ja aivan ihanalta ihmiseltä vaikutat. Jaksat muita tsempata ja kannustaa. Neuvot auliisti ja olet ystävällinen. Voi kun me saataisiin sut vaan tahdon- ja ajatuksenvoimalla heivattua tuonne odottajien puolelle, olisi varmasti moni ajattelemassa sua lämpimästi. Ei mulla muuta.

Onnea tuhannesti kaikille plussanneille!

Huldasharks..Kiitos kaunis..
..miusta mukava olkapäätä hieman tarjota kun ei tämä ole niin helppoa monellekkaan - tämä raskautuminen..

..sinnehän "masunkasvattajiin" mie halajan..*huokaus*..toivoa pikkisen on vielä jäljellä..

Mä olen kanssa lueskellu mur-murin juttuja ja aivan ihanalta ihmiseltä vaikutat. Jaksat muita tsempata ja kannustaa. Neuvot auliisti ja olet ystävällinen. Voi kun me saataisiin sut vaan tahdon- ja ajatuksenvoimalla heivattua tuonne odottajien puolelle, olisi varmasti moni ajattelemassa sua lämpimästi. Ei mulla muuta.

Onnea tuhannesti kaikille plussanneille!
Miksi ei voi painaa Tykkää? :D

Yhteistyössä