Kuvia plussatesteistä


Oisko tää plussa? Ylempi testi on aamupissasta tekemäni testi (David). Siihen tuli hyvin haalea viiva, mutta se oli noin tunnin päästä hävinnyt. Tein päivällä päiväpisusta uuden testin (pregcheck) ja siihen tuli selkeämpi haamu ja pysyi.
 

Oisko tää plussa? Ylempi testi on aamupissasta tekemäni testi (David). Siihen tuli hyvin haalea viiva, mutta se oli noin tunnin päästä hävinnyt. Tein päivällä päiväpisusta uuden testin (pregcheck) ja siihen tuli selkeämpi haamu ja pysyi.
Olen siinä määrin kiikarisilmä näiden testien kanssa, että näen tuossa Taavetissakin plussaviivan. :D Onnea! :flower:
 
Kurkkunaamio Lämpimät onnittelut!!!!:wave::flower:
Tarrasukkasta&vaaviliimaa pikkiselle asukille!:heart:

Miullakaan ei tuo David liuskatesti näyttänyt viimeiks kuin "jotain" epämääräistä aamupisusta..kun taas sitten Ei niin herkkä 20mIU/ml(Davin puikkotesti)näytti selkeän haalean plussan päiväpisusta.
..tämä tosin oli sitten kemiallinen raskaus..mutta tahdoin tällä kertoa, että juuri tuo aamupisu EI välttämäti ole kaikille se "ytyin" pisu!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia onnitteluista!
Mymosa, onhan tuo plussa, jos minunkin eilinen David oli. Sinulla sentään siinä näkyykin jotain. :D Onnea! =) Tänäaamuna tein saman merkkiset testitikut kuin eilenkin, taas David näytti hyvin hyvin hyvin haaleaa ja sen takia olikin dipattava vielä se toinenkin (Pregcheck) ja siihen tuli selkeämpi haalea viiva.
 
Mielipiteitä.. testinä david.



Mielenkiinnosta kysyn minkä herkkyinen tämä testi on? Itse olen saanut epämääräisiä hailukoita viivoja Davidin 10 herkkyisillä ja tulkinnut negaksi vaikka raskausoireet ovat olleet selkeät ja menkat myöhässä. Vuoto on alkanut sitten myöhemmin. Nyt annoin 25 herkkyydelle vielä mahdollisuuden, sillä apteekin oman hinta kirpaisee. Varmistelen sitten sillä, mutta alkutestailuun en raski ostella.

Onnea plussasta ja paljon tarrasukkia!
 
Tuo on siis 10 herkkyyttä ja oon tehnyt tässä kierrossa noita nyt 10 joista mihinkään muuhun kuin tuohon on tullut jotain.. kaikki muut on ollut selkeää negaa.
Millaisilla kiertopäivillä ja dpo:lla olet testannut?

Mulla nousee hormonitaso hitaasti, joten kovin aikaisin en odota toista viivaa näkeväni. Kuitenkin kuukautisten ollessa jo myöhässä ja dpo:n parikymmentä luulisi jo näkyvän muutakin kuin epämääräinen viiva, jonka värillisyydestä ei saa selvää. :| Kivutkin ovat noissa kierroissa poikenneet normaaleista, joten olen saanut vahvistuksen epäilykselleni. Kemiallisia siis olivat. Viimeisen varmuuden sain edellisessä kierrossa, kun apteekin testi näytti haamuista dpo14 ja seuraavana päivänä alkoi vuoto poikkeuksellisten kipuilujen kera. :( Ilmeisesti siis minulla näyttää vähemmän herkät testit luotettavammin raskauden alkamisen. Lääkärin mielestä myös kemialliset on hyvä saada testillä kiinni, jotta olisi helpompi saada apua ongelmaan.
 
mymosa
Tuo on testattu kp36 ja luultavasti ovis on ollut jossain kp17-19 tienoilla.
Nuo kuvat on otettu kuivana ja rutkasti testiajan jälkeen, n. 5min kuluessa tuli haalea vaaleanpunainen haamu..

Tää nyt vähä iski hämilleen kun kaikki mutta davidin testit ollut selkeää negaa ja viimeks olen testannut joskus viikko sitten.
 
Tuo on testattu kp36 ja luultavasti ovis on ollut jossain kp17-19 tienoilla.
Nuo kuvat on otettu kuivana ja rutkasti testiajan jälkeen, n. 5min kuluessa tuli haalea vaaleanpunainen haamu..

Tää nyt vähä iski hämilleen kun kaikki mutta davidin testit ollut selkeää negaa ja viimeks olen testannut joskus viikko sitten.
Viikossa hormonimäärä ehtii lisääntyä reilusti, joten ei olisi viikko sitten näkynyt varmaan tuollakaan. Nuo Davidin 10 herkkyiset testit kuulemma näyttävät useilla vain hailakkaa eivätkä juurikaan vahvistu. Vääriä positiivisia en muista kuulleeni niitten näyttäneen. Kemiallinen raskaus ja varhaiseen keskenmenoon päättynyt raskaushan ovat myös tilanteita, jolloin raskaushormonia erittyy ja testi siihen reagoi. Hormonimäärä vaan ei ehdi nousta kovin korkeaksi ennen raskauden päättymistä.

Jos sinua mietityttää tilanteesi, niin suosittelen tekemään apteekin oman tai digitaalisen 2-3 päivän päästä. Vahvaa vauvaliimaa! =)

Lisäystä:
Tarkoitukseni ei ollut omilla kokemuksilla hämmentää sinua. Tarkoitukseni oli vain kysellä millaisilla kiertopäivillä ja dpo:lla tuo kyseinen testi on selkeää viivaa (edes selvää haamua) näyttänyt, koska itselläni on jäänyt kaivelemaan ne epämääräiset hailukat viivat selkeiden raskauoireiden kiusatessa. Pahoittelen, jos hämmensin! :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Ei kyllä tässä on hämmentynyt itsekin, enkä tuota ihan vielä usko.. kaapissa odottaa pari clinicin liuskaa ja netistä tilasin puikkoja, jos nekin alkaa näyttää 2 viivaa niin sitten varmistellaan digitestillä :)

Eniten mua hämää nää kp:t ja ettei ole aiemmin näyttänyt.. Tiedä uskaltaako tässä testailla jos muuttuukin negaksi.
 
Laitan nyt vielä toissa-aamuna ottamani kaksi testiä, nyt jotenkin tätä kuvaa katsoessa tuntuu aika hentoiselta mitä niissä näkyy, David-merkkinen testi on tuo toinen, jossa ei näy melkein mitään (siksi tein toisenkin testin) ja vahvemmin näyttävä on Pregcheck, ja kumpikin dipattu samaan mukiin :)



Tänä aamuna dpo 13 tehty David-testi näytti jo vahvempaa:

 

Yhteistyössä