Kuvia plussatesteistä

mä alan ymmärtämään testailijoiden tuskaa... sain tänään tilaamani mammaksi.fi testit, ja liuskan kanssa sotkettuani (miksi en tilannu puikkoja, oi miksi! :headwall: :D ) siinä on vahva kontrolliviiva, mutta viivan vasemmalla puolella piste. siis värillinen piste, ehkä toisen viivan kohdalla, tai lähempänä tuota kontrolliviivaa :O onko muille tullut sellaista?
 
Mary Jane Onnea sylin täydeltä siulle!!!!:wave::heart::flower:
..ja tarrasukkasia pienelle!:heart:

mamutski jep, jep - punertavaa viivasta näkyypi:)
Onnea ja tarraa pikkiselle!!:flower::heart:

Mamma91 kuin myös siulla - Onnea kovasti!!!:wave::flower:
Tarraa pikkiselle!!:heart:
 
tömsis joskus noissa liuskatesteissä on tosiaan koloja/painaumia..: /

Jos punainen piste ollut siinä testiviivasen kohdilla..hmmmm..voi tietää hyvää - jatka vain dippailua!!:wave:
Plussatuulia!!:heart:


Voisitko laitella kuvaa testistä?..=)
 
Viimeksi muokattu:
Hei sanokaa mielipiteenne, onko vain viivanpaikka, vai näettekö edes mitään, kun kuva ei aina niin tarkka ole? Itse luulisin viivanpaikaksi, kun jotain tosi pientä on näkyvissä, mutta vain tosi tosi pientä. Ikinä ennen en viivanpaikkaa ole saanut, mutta haamuja kylläkin tärpätessä ja ne on ollut näkyvämpiä.
Nyt kuitenkin kp 34/n.30-31 ja kp 31 testattu samalla testillä ihan puhdas nega. Testi on tilattu raskaaksi.fi:stä ja herkkyys 10mlU, eli jotenkin kierron tässä vaiheessa luulis näkyvän selkeempääkin, jos olis tärpännyt, mutta sitten taas tosiaan siinä viime testissä ei näkynyt yhtään mitään.

Kertokaa, oi kertokaa :D

 
Myöhäiset kiitokset Mahdotontako ja mur mur :heart:. Mulla meni tää viikko vielä pähkäillessä et oonko raskaana vai en ku Pregcheck ei tuntunu ens alkuun vahvistuvan (mulle ei riitä selkeä plussa, mä haluan täydellisen plussan... :xmas:) mut eilen tuli sellanen viiva että tämäkin tyttö jo uskoo :D.

omppunen: Mä nään iiiiihan haaleen viivan. Tällä meikäläisen näytöllä ei ainakaan väriä ole näkyvissä mut peukut pystyyn että seuraava(t) testi(t) olis vahvempi(a)! =) Onhan sulla voinu olla ovis vähän myöhemmin ja siks ei vielä kunnon testiviivaa tule, tai sitten sulle kertyy hormonia hitaammin? Niin kauan on toivoa kun menkat pysyy poissa :D.
 
omppunen kyllä minähin viivaa näen:)..väriä en niinkään, ainakaan punertavaa..

Toivon väriä jo parin päivän sisään tulevan!!!:heart:

Ps.Miulla ei näyttänyt tuo herkkä 10 testi kuin harmahtavaa viivaa aamupisusta..kun taas herkkydeltään 20 näytti päiväpisusta(samana päivänä) haaleaa punertavaa haamusta!

Plussatuulia!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
valitettavasti nuo minun viivat haalenevat vaikkakin perjantaina sain jo vahvan plussan elivon testillä..eilen alkoi vuoto ilmeisesti oli kemiallinen raskaus koska viivatkin ovat haalistuneet testeissä jo tänään..kyllä harmittaa..

Kristen: kyllä minä näen viivat toivotaan että vielä vahvistuvat!
mahdotontako: ehkä tosi haalea viiva,kannattaa testailla uusiksi parin pvän päästä.
omppusellakin haalea viiva :)
 
Kiitokset tsempeistä, sillä mulla kuulkaas sit tuli eilen ja tänään plussat, ei nyt vielä ihan kontrolliviivan vahvuiset, mutta selkeät viivat. :heart: Mä olin jo ihan sata varma, et mulla ylempänä kuvassa olevassa oli vain viivanpaikka.

Mahdotontako, mä nään jotain toosi pientä. Ootko testannu jo uudestaan?

Ja Kristenillä nään minäkin ihan selvää punertavaa, onnea matkaan!

Mamutskille pahoittelut. Mua jänskää just toi, et kävis itellekin noin :|

Plussaonnea kaikille tarvitseville!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä