Kuvia plussatesteistä

Mikäköhän tämä on? Viivanpaikka vai jotain vai ei mitään?

Aijaa.com - 6785904.jpg

Mulla tuli tänään 5 viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä (tuulimuna rv 9+3) eli yksiäkään kuukautisia ei ole vielä ollut, mutta outoa oloa on kyllä ollut koko viime viikon - siis ihan sellaisia alkuraskauden tuntemuksia... Mutta tuosta testistä en kyllä itse osaa sanoa juuta eikä jaata. Lauantaista lähtien on vessareissulla tullut pyyhkiessä ruskehtavaa limaa, joten eipä varmaan auta kuin odotella...
 
Varovainen kiitos macy gray onnitteluista! Uutta testiä ajattelin tehdä vasta viikon päästä, kun silloin nyt ainakin pitäisi näkyä vahvemmin. Tuhrutteluvuotoa tullut edelleen pyyhkiessä ja koko ajan tuntuu, että NYT se täti kurvaa kylään, muttei kuitenkaan. Saas nähdä - alkaa jänskättää aika lailla! :eek: Ja samalla takaraivossa kytee pelko keskenmenosta, siis JOS nyt raskaana sattuisin olemaan...
 


Veikkaan että olis 3+6 tänään :) tätä ennen oon saanut Predictorin herkkään haamun 3+3, Apteekin omaan haamun 3+4, Cittarin Pregcheck testiin haamun 3+5 (päivällä kaikki) ja nyt tosiaan näin:D Ei tartte enää testaa ja miettiä haamuja:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Eipä vahvistunut haamu vai mikä nyt lie olikaan, sillä eilen kurvasi täti kylään... No, jospa tästä kierto ja olo nyt normalisoituisivat ja päästäisiin yrittämään pikkukolmosta oikein kunnolla! ;)

Onnea Harhaanjohtaja plussasta! :flower:
 
Se vielä piti lisää noista Pregcheck-testeistä, että vaikka oon niitä ihan liian monia tehnyt, koskaan ikinä en yhteenkään ole saanut vääriä haamuja tai viivanpaikkoja, eli negat on olleet negoja. Jossain vaiheessa kun testi on kuivumassa, siinä voi hetken näkyä väritön harmaa palkki joka häviää testin kuivuttua (eikä testiajalla tule näkyviin). Oon ollu kyllä tyytyväinen noiden hinta/laatusuhteeseen.
 
Se vielä piti lisää noista Pregcheck-testeistä, että vaikka oon niitä ihan liian monia tehnyt, koskaan ikinä en yhteenkään ole saanut vääriä haamuja tai viivanpaikkoja, eli negat on olleet negoja. Jossain vaiheessa kun testi on kuivumassa, siinä voi hetken näkyä väritön harmaa palkki joka häviää testin kuivuttua (eikä testiajalla tule näkyviin). Oon ollu kyllä tyytyväinen noiden hinta/laatusuhteeseen.
Täytyy kehua niiden ovulaatiotestejä. Olen tykännyt. Pregchekin raskaustestiä en ole päässyt kehumaan vielä :) Huonojahan ne ovat, jos negaa näyttää.... :D
 
Tuun nyt vihdoin minäkin tänne laittamaan teiän kaikkien arvuuteltavaks omia testejä :). Eli ylempi apteekin oma ja alempi pregcheck. Toisessa kuvassa vielä ylempi yksinään. Virtsa oli puoltoista tuntia rakossa ja testit tehty tossa vartin yli kahdeksan. Tänään dpo 11. Noi näkyy täällä kotona vielä paremmin... (En kyllä vielä uskalla iloita, mut lupaiskohan noi jo jotain hyvää? :confused:



 
Ehkä uskallan tämän jo tännekin laittaa.

Apteekin omalla puolituntia sitten. Sori kun kuva on noin kamala mutta meidän kamera sitten kökähti juuri ja mun kännykällä saa tasan tommosia...



Hyvää syntymäpäivää minulle. Kp 29/28 yk 3.

Mua itkettää oikeesti niin paljon että mä en tiedä miten selviän töistä tänään, tai oikeestaan edes töihin...

MJ & Salarakas 5vk (?)
 

Yhteistyössä