vierailija
Pari lyhyttä pätkää tullut vastaan X:ssä, yhdessä B:llä jotkut pupun korvat.Mites se joksujen keikka tänään meni, onko jotain tietoa jossain?
Pari lyhyttä pätkää tullut vastaan X:ssä, yhdessä B:llä jotkut pupun korvat.Mites se joksujen keikka tänään meni, onko jotain tietoa jossain?
Omien sanojensa mukaan ovat shakadelic rock n rollia. Minkään bändin maailmassa ei tarttis olla lälly imoJoksut on soft boy pop rock band, ihan omien sanojensa mukaan. Mikähän hinku joillain on täällä pakottaa heistä aina jotain muuta? Ehkä fanittavat vain shipin takia ja haluavat heistä enemmän omaan makuun sopivia?
Minä laitan heitä vaan junaan En minä niin musiikista perusta.Joksut on soft boy pop rock band, ihan omien sanojensa mukaan. Mikähän hinku joillain on täällä pakottaa heistä aina jotain muuta? Ehkä fanittavat vain shipin takia ja haluavat heistä enemmän omaan makuun sopivia?
Twitterissä ainakin.Millä alustalla se Anja kertoo siitä käännöksestä?
Mieluummin näin kun se jatkuva valitus heidän musiikista tai esiintymisestään. Kukaan ei pakota kuuntelemaan heitä tai käymään niillä keikoilla. Tietysti osa noista on trolleja.Minä laitan heitä vaan junaan En minä niin musiikista perusta.
Omien sanojensa mukaan ovat shakadelic rock n rollia. Minkään bändin maailmassa ei tarttis olla lälly imo
Missä järjestyksessä ovat junassa?Minä laitan heitä vaan junaan En minä niin musiikista perusta.
Boitsu edessä, Härtsä sen takana ja muut pojat sen jälkeen, tsuku tsuku.Missä järjestyksessä ovat junassa?
🥱Boitsu edessä, Härtsä sen takana ja muut pojat sen jälkeen, tsuku tsuku.
B:llä niin sanotusti eturivin paikatBoitsu edessä, Härtsä sen takana ja muut pojat sen jälkeen, tsuku tsuku.
Joksut saunan lauteilla.Hmm… joku kiva sauna ficci toivottavasti ilmestyisi
Vain Bojan menee Suomeen.Joksut saunan lauteilla.
So? Nyt oli kyse ficistä mikä sijoittuu saunaan ja mun visioissa Joksut on siellä junassa.Vain Bojan menee Suomeen.
Tili on muuttunut näköjään yksityiseksi.Twitterissä ainakin.
So? Nyt oli kyse ficistä mikä sijoittuu saunaan ja mun visioissa Joksut on siellä junassa.
Junassa sillä takimmaisella on se eturivin paikka.B:llä niin sanotusti eturivin paikat
Ja Härtsä välissäSo? Nyt oli kyse ficistä mikä sijoittuu saunaan ja mun visioissa Joksut on siellä junassa.
Tai sit ne tekee ringin.Junassa sillä takimmaisella on se eturivin paikka.
Vähän kuin juna, laskuvarjo, suihkukone ja pyörä menneet karuselliin?Tai sit ne tekee ringin.