Kuvia plussatesteistä

Tjaa'a. Jos olisin raskaana, syynä olisi kondomin pettäminen, mutta tiedä häntä. Kiertoni on ollut muutenkin sekava, joten kuukautisten pois jäämisestä en ensimmäisenä syyttäisi raskautta. Tein noin viikko sitten RFSU:n tikkutestin, jossa oli testikohdassa outo väritäplä. En tulkinnut sitä viivaksi ja unohdin koko jutun. Koska ystäväni kanssa asia tuli puheeksi, hän kehotti minua vielä uusimaan testin. Ostin tällä kertaa apteekin oman testin. Miehenikin näki mielestään siinä hennon punaisen viivan. Samoin kuin ystäväni. Tein testin siis eilen aamuvirtsasta. Kuitenkin tänään Predactorilla aamuvirtsa ei sanonut mitään ja Biocard iltapäivällä myöskin negaa. Sanokaapa te, mitä mieltä olette tästä apteekin testistä kuvien perusteella (kuvissa siis sama testi, kännykkäkuvalaadun vuoksi useampi otos).

http://img138.imageshack.us/img138/875/snc00249w.jpg
http://img375.imageshack.us/img375/7723/snc00250.jpg

Eipä sillä. Toivoisin kylläkin olevani raskaana, vaikka vahingossakin.
Kuvista saattaa huomata, että testiä tehdessä virtsasuihkun alla testi-ikkunan väliin pääsi virtsaa. En kuitenkaan käsitä, miten se voisi vaikuttaa testivarmuuteen.
 
Meewi// Kyllä mä näen tuossa testiviivan. Apteekin oma on mulla ainakin ollut varma ja toimiva, paskapredictor taas näyttää aina mitä sattuu. Tuota Biocardia en tiedä, joten siitä en osaa sanoa. Kannattaa odottaa pari päivää ja tehdä vaikka sillä Apteekin omalla uusi testi.
 
Yaden, viisaudestani en niin tiedä ;)..

..mutta kylläpä tuo näyttäisi haamuplussalta:heart:
Pystyviiva haalea mutta paksu..voisin jo hieman onnitella!!=) :flower:
..mikä kierron päivä siulla menossa?..

((muoks)) kävinkin jo kurkkaamassa tuolta pinosta - siulla siis kp27/30..hyvin vielä kerkeää vahvistua selkeäksi plussaksi! =)

 
Leisku eka kuvassa näen viivasta, tokassahin mutta sellaisena tummemmman harmaana ja kysynhin..

Tuliko viivanen testiajan sisään(max. 10min.)ja onko väri punertava?

..jos näin, voisin sinua jo onnitella plussasta!!:wave::heart:
 
Mietin vain onko teillä tullut testiin värittömiä viivanpaikkoja?Olen nyt 5 testiä tehnyt joista 3ensimmäiseen(peräkkäisinä päivinä otettu) ei tullut minkäänlaisia viivoja/jälkiä ei ennen eikä jälkeen testiajan.Nyt sitten tänään(tai siis periaatteessa eilen) tein päivällä ja nyt yöllä testit ja aivain kuin siihen piirtyisi viivanpaikka,yhtä paksu kuin kontrolliviiva mutta väritön :/ tämä siis testiajan puitteissa.Dpo ois aamulla 10 ja tiedän,olen malttamaton ja tiedän myös senkin että vain väriä sisältävä viiva on plussa ja tulkitsenkin tämän negaksi :saint:

Ajattelin vain kysästä miten kyseisen testi on muilla toiminut?
 
Diipeli One Stepin liuskoihin on miullahin välillä tullut ns. värittömiä viivanpaikkoja - ja raskaana en sitten ole ollut..toisin epäillyt sitä kovin olen..

Viimeiksi raskautuessa(kemiallinen)tuli Davidin herkkään(10)testiin juurikin haaleaakin haaleampi, harmahtava viivanpaikka(aamupisu)ja sitten seuraavista kahdesta pisusta(samana päivänä, päiväpisusta) David puikkotestiin(20mIU/ml) haalea plussa kaksi kertaa.

Tuo viivanpaikka VOI enteillä plussaa..mutta varmaahan se ei ole :(
..joten..jatka vaan testailuja, siulla vasta dpo10 tänään ja parin päivän päästä saattaisi väriähin testissä jo olla, mikäli tärppi käynyt! =)

Plussatuulia..ja jospa sunnuntaina(synttäripäivänä:flower:)plussa siut yllättäisi!!!:wave::heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
vähänkö olen nyt onnellinen että minäkin saan tänne tulla laittamaan kuvan omast plussatestistä teidän testejä ihaillu 2,5vuotta.. ja vihdoin meidätkin palkitaan...



4+0

Niin se vaan meni että kuvan jälkeen viikko meni kesken..
:'( ei ollu valmis vielä.. nyt toivottaan jo että olis heti napannu uudestaan..
 
Tuonne jo toiselle sivulle hehkuttelin ja arvuuttelin, tässä minun kaksi kuvaa haamuplussasta(?) Toiset sanoi selkeäksi plussaksi toiset haamuksi. Plussaksi itse koen, vaikka onkin kovin haalea vielä. Noh kovin aikasin testasinkin.




 
Olen kirjoitellut tuonne keskenmenon jälkeen kuumeileviinja kuviakin liittänyt, mutta tämän halusin laittaa tänne. Tämän eipäs juupas mukamas tilanne näemmä tuhoaa aivosolujani tasaisesti päivittäin kun tänäänkin piti testata ja vielä kaksi kertaa. Olen melko varma että kesken on menossa, mutta testeihin palaa rahaa hävyttömän paljon :ashamed:

Tässä kuva


Puolitin siis tuon toisen liuskan ku tyhmäähän se on kaksi koko testiä päivässä kuluttaa. No kuitenkin vähän hassua on se, että ylempi on tehty aamupissasta joka oli rakossa n. kuusi tuntia ja alempi on tehty tänään iltapäivällä pissasta joka oli rakossa vain 30 min. Siinä suhteessa tuo alimmaisen testin testiviiva on suhteettoman tumma kontrolliviivaan nähden kun taas ylemmänkin testin viiva on vahva, mutta suhteessa heikompi. Ehkä toi puolittaminen jotenkin vaurioitti testiä tai sitten sillä pidätyksen ajalla ei ole niin väliä. Ainakin luonnossa näkee selvästi eron noiden testien välillä.

Katsotaan nyt miten käy. Taaskin tulee hiljalleen vuotoa :/
 

Yhteistyössä