Kuvia plussatesteistä

Orkidea88, kyllä mä nään tossa selvän haamun. En sitä aiempaa testikuvaasi olet kattonut (jos sen näytille laitoit). Tee parin päivän päästä uudelleen tai jo huomen aamulla. Eiköhän siinä näy, jos jotain pitää näkyä. Onko sulla mikä kp? Jostain luin ettei vääriä haamuja/plussia tule ;)

CrystalBlue, ihan selkeä viivahan siinä =) Onnea! :flower:

Piupula, niinpä. Tää odotus on pahinta, tai siis tuon neuvolan odotus. Toivon, ettei tulis pahoinvoinnit, kun on toi reissukin elokuun alussa. No, mut kaikki kestetään ihanan asian takia :heart:
 
Mä oon viime viikolla ja tänään ottanut päikkäreitä. En yleensä myöskään ite ole nukkunut päivällä. Kummasti sitä on vaan todella väsynyt jatkuvasti, eikä haukottelusta meinaa tulla loppua. Joo katoin sen edellisen kuvan ja mulle tuli ihan samanlainen haamuviiva.. =)
 
Kiitos kiitos. Täälläkin väsymyst on, ja jonkin verran vihlaisuja kun nostelee painavia. Pienen turvotuksen huomasin ennen plussaa , samoin sen että kasvoista iho parani..kun taipumus et tulee näppylöitä, muutama melkein aina naamassa. Nyt ne katos. Jeeee.
Makean himoa ei ole , joka oli edellisessä raskaudessa, ja tyttö tuli, nyt poikaa haaveillaan :D

Toinen testi tehty ja plussaa sekin näytti =)
 
Ammuska mikä kiertopäivä siulla nyt menossa?..entäpä kiertosi pituus?..

Ekassa kuvassa haamunen TAI selkeä viivanpaikka..jos viiva näkyy vielä kuivuttuaan, se saattaapi olla "sitä":heart:..testaileppa to-pe uudemman kerran.

Plussatuulia!!:wave::heart:
 
Tänään on 8 dpo, ja tällästä mammaksin herkällä :p haalee haamunen! Eilen piti jo ekan kerran testailla, siihen ei tullut mitään..



Tosi huonosti erottuu kuvassa, luonnossa livenä näkyy selkeesti vaaleenpunanen viiva :)



Tossa vielä testi kuivuneena ja avattuna :LOL: (ei, en ole hullu, kuinka niin.. :whistle: )
 
Onnittelut Harhaanjohtaja! :flower: Sä annat mulle toivoa testaamiseen koska ajattelin itekkin testata ekan kerran jo ens ti jolloin ois dpo8 vasta =) Ja taisi olla mullakin mammaksi.fi:stä tilattuja testejä sitä herkintä kaliiperiä. Tosin jokaisen hormoniannokset on ainutlaatusia mutta silti :D
 
Diipeli: :D mä oon tosiaan sitä hormoonikkaampaa sorttia, ja joka raskaus on todella aikaisin alkanut näkymään :) onpa niitä pettymyksiäkin sitten tullut, kun on mennyt keskenkin heti alkuunsa :ashamed:

Tsemppiä testailuun, ei kyllä kannata kirvestä kaivoon heittää vaikka heti ei mitään näkyisikään :)

taaperot: kiitos! :heart: plussaonnea sullekkin :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä