KUVAKETJUT!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras vain

Vieras
Pakko tehdä aloitus kun alkoi todella pännimään.

Jos ihminen laittaa kuvansa tuollaiseen ketjuun, niin miksi täytyy aloittaa arvostelu ja haukkuminen??? Ja se ei ole todellakaan mikään puolustus, että antaa vaan rakentavaa kritiikkiä toisen ulkonäöstä. Se mitä jotkut kirjoittivat kuvista ei ollut rakentavaa kritiikkiä vaan suoranaista julmuutta ja kiusaamista. Ja sitäpaitsi mitään kritiikkiä tuskin edes pyydettiin.

Ja miksi joitakin ihmisiä häiritsee niin paljon se, että omakuvia laitellaan näille sivuille? Miksi pitäisi aina olla vaatimaton tai häpeillä omaa ulkonäköään? Miksi ei saisi kaivata kehuja omasta ulkonäöstään? Miksi ei saisi itse pitää kasvojaan nättinä ja ilmaista sitä toisille? Itsestäänhän pitäisi pitää...ja olla ylpeä.

Toki jokainen on erilainen, mutta minusta itsestäni on ihanaa katsella muiden kuvia. Ihaninta on huomata, että jokaisesta ihmisestä löytyy kauneutta. Minusta on myös hienoa se, että kuvanlaittaja on sen verran rohkea ja ylpeä ulkoisesta minästään, että laittaa siitä kuvan tänne. Minulla ei itse siihen rohkeutta vielä riitä..

Jokaisen pitäisi muistaa myös se, että haukkuminen ja arvostelu, tapahtuu se sitten netissä tai vasten kasvoja, ei ole oikein! Ja eihän niitä kuvaketjuja tarvitse avata jos ne niin suunnattomasti ärsyttävät :)

No joillakin, yleensä ei rekisteröidyillä nimimerkeillä tai sitten rekisteröidyillä, mutta harmaana kirjoittavilla on sairaalloinen tarve vittuilla kaikille riippumatta ulkonäöstä. Toiset taas nuolevat persiitä ja niiden mielestä Quasimodokin on kaunis...toiset taas nuolevat ilman syytä. Tyhmää!

Ne, joita haukutaan useissa ketjuissa oli aihe mikä tahansa, saavat usein myös kuvaketjuissa paskaa niskaan, ilman syytä! Aina on joku seikka, mikä ei miellytä jotain..

Kuvaketjuja saa ja pitää olla ja jotka siihen kuvansa laittavat, ovat valmiita ottamaan kritiikkiä vastaan, oli se sitten mitä tahansa, MUTTA rajansa kaikella.

Itsetunnosta sen verran, että luulisin, että kuvaketjuun laittaneilla muillakin ihmisillä on hyvä, erinomainen itsetunto, minulla ainakin.

Siis ottaa vastaan kritiikkiä, mutta koskaan kenenkään kuva ei ole paras kaikille.....aina, AINA löytyy vittuilijoita.

Ugh!

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
No joillakin, yleensä ei rekisteröidyillä nimimerkeillä tai sitten rekisteröidyillä, mutta harmaana kirjoittavilla on sairaalloinen tarve vittuilla kaikille riippumatta ulkonäöstä. Toiset taas nuolevat persiitä ja niiden mielestä Quasimodokin on kaunis...toiset taas nuolevat ilman syytä. Tyhmää!

Ne, joita haukutaan useissa ketjuissa oli aihe mikä tahansa, saavat usein myös kuvaketjuissa paskaa niskaan, ilman syytä! Aina on joku seikka, mikä ei miellytä jotain..

Kuvaketjuja saa ja pitää olla ja jotka siihen kuvansa laittavat, ovat valmiita ottamaan kritiikkiä vastaan, oli se sitten mitä tahansa, MUTTA rajansa kaikella.

Itsetunnosta sen verran, että luulisin, että kuvaketjuun laittaneilla muillakin ihmisillä on hyvä, erinomainen itsetunto, minulla ainakin.

Siis ottaa vastaan kritiikkiä, mutta koskaan kenenkään kuva ei ole paras kaikille.....aina, AINA löytyy vittuilijoita.

Ugh!

Samaa mieltä.

Itse persoonallisen kauneuden ystävänä haluan kyllä jokaisesta löytää jotain kaunista. Minusta kun suuren yleisön mielestä rumakin voi olla erittäin kaunis. ;) Ainakin näin valokuvaavan ihmisen näkökulmasta..

Yhteistyössä