Mä en ymmärrä näitä nimikyselyjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tajua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tajua

Vieras
Mitä järkeä on tulla tänne kertomaan lastensa nimiä, jos ei oikeasti halua kuulla yhtään kritiikkiä. Jos joku uskaltaa olla eri mieltä siitä, että Jerryliina-Jasmeralda kuulostaa hienolta, niin johan on ketjun ap huutamassa pää punaisena, että se on maailman kaunein nimi ja meidän lapselle kaikkein paras. Miksi pitää koko aloitus tehdä ja kertoa lapsensa nimi, koska kaikki ei siitä kuitenkaan tykkää ja ihmisillä on oikeus olla eri mieltä ja sanoa se ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
No niinhän se on ap:n mielestä paras nimi ja kyllähän hän saa puolustaa lapsensa nimeä jos joku tulee oksentelemaan nimelle

Mutta kun kysyy että "mitä mieltä nimestä Jesminiitta-Malakiitta?" ja jengi vastaa että kauhea niin miksi pitää alkaa inttää että ei oo kauhea? Itse kysyi mielipidettä. Eri juttu jos ei kysy mielipidettä ja silti joku alkaa kauheaksi sanomaan

No niinhän se on ap:n mielestä paras nimi ja kyllähän hän saa puolustaa lapsensa nimeä jos joku tulee oksentelemaan nimelle

No mutta miksi pitää tulla tänne kertomaan se nimi, koska sen tietää jo valmiiksi, ettei kaikki siitä kuitenkaan tykkää. Makuja on erilaisia. Siitä huolimatta, että vanhemmat kuvittelee olevansa hirmu fiksuja keksiessään jonkun täysin typerän kuuloisen nimen.

Alkuperäinen kirjoittaja hanne:

Mutta kun kysyy että "mitä mieltä nimestä Jesminiitta-Malakiitta?" ja jengi vastaa että kauhea niin miksi pitää alkaa inttää että ei oo kauhea? Itse kysyi mielipidettä. Eri juttu jos ei kysy mielipidettä ja silti joku alkaa kauheaksi sanomaan

No en mäkään tollaista ymmärrä,mutta se nimeä oksettavaksi esittävä voisi sanoa nätimminkin mielipiteensä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mutta miksi pitää tulla tänne kertomaan se nimi, koska sen tietää jo valmiiksi, ettei kaikki siitä kuitenkaan tykkää. Makuja on erilaisia. Siitä huolimatta, että vanhemmat kuvittelee olevansa hirmu fiksuja keksiessään jonkun täysin typerän kuuloisen nimen.

Joo,oon mäkin kuraa saanut tyttäreni nimestä,mutten mä välitä =)

Yhteistyössä