H
harmaana ...
Vieras
Sapettaa ja suututtaa ja toisaalta ihmetyttää .miksi lastentarhaopettaja voi 3 viikossa saada lapsesta käsityksen et hän ei osaa syödä siististi joka päivä ja tehtävissä tarvitsee paljon enemmän tukea kun muut .eikä sano mitään positiivista vaan sano sanottavansa ja kyseli onko sulla jotain kysyttävää ,siinähähän meikäläinen meni ihan lukkoon .
ja nyt olisi ajatuksia mielessä .
odotin rakentavaa keskustelua eskari vuodesta .
lapseni on ainokainen ja on ollut vain kotona 6 vuotiaaksi asti .
ja mielestäni olemme ihanan lapsuuden antaneet lapsellemme ja nyt 15 minuutissa tekemämmä työ kotona tyrmätään vanhempina .
on ollut ihan tarkoitus pitää lapsi pois päiväkodista ja nyt tulee tunne että nyky yhteyskunnassa kaikki lapset pitää viedä päiväkotiin viimeistään 3 vuotiaana .
lapsemme on avoin ja luottavainen .
kommentoikaa ihmeessä , ja kertokaa mulle miten ilmoittasin päiväkotiin nätisti ,millaisen mielipahan se keskustelu meissä vanhemmissa herätti .
Minä kyllä kestän rakentavaa kritiikkiä lapsesta mutt akun ne sanotaan ihan suoraan päin naamaa .
ps :sivuuttakaa kirjoitusvirheet ....
ja nyt olisi ajatuksia mielessä .
odotin rakentavaa keskustelua eskari vuodesta .
lapseni on ainokainen ja on ollut vain kotona 6 vuotiaaksi asti .
ja mielestäni olemme ihanan lapsuuden antaneet lapsellemme ja nyt 15 minuutissa tekemämmä työ kotona tyrmätään vanhempina .
on ollut ihan tarkoitus pitää lapsi pois päiväkodista ja nyt tulee tunne että nyky yhteyskunnassa kaikki lapset pitää viedä päiväkotiin viimeistään 3 vuotiaana .
lapsemme on avoin ja luottavainen .
kommentoikaa ihmeessä , ja kertokaa mulle miten ilmoittasin päiväkotiin nätisti ,millaisen mielipahan se keskustelu meissä vanhemmissa herätti .
Minä kyllä kestän rakentavaa kritiikkiä lapsesta mutt akun ne sanotaan ihan suoraan päin naamaa .
ps :sivuuttakaa kirjoitusvirheet ....