Kumpaan suuntaan toi teidän mielestä pyörii

Alkuperäinen kirjoittaja Riiviötär:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokeilkaapas. Jos pyörii myötäpäivään, niin ajatelkaa jotain laskua vaikkapa. Muuttaa sillä tavoin ainakin minulla suuntaa.


Toi muuten pitää paikkansa. Se vaihto suuntaa...
Mulla pyörii myötäpäivään, ajattelin mitä tahansa laskua tai vastaavaa. Vaikka laskisin kertolaskuja päässä niin siltikin :D Mitähän se kertoo minusta....?
 
:LOL: Ensi silmyksellä se pyöri minusta vastapäivään. Sitten luin pätkän sitä tekstiä ja katoin uudestaan, niin pyörikin toiseen suuntaan. Ja sitte taas luin ja toinen suunta. Ja luin ja toinen suunta. :D Mitä tämä kertoo minun pääkopasta? Ihan sekasin koko akka? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
vastapäivään pyörii... mitenhän sen sais muutettua myötäpäivään kun laskuja laskemalla saa vaihtamaan suunnan myötäpäivästä vastapäivään?

Mä söin samalla, vaikuttikohan se?
:p :xmas:
*kipittää jääkaapille* kerron kohta. :D
ei toimi ei... damn. :/ :D
no voi vitalis, nyt se sitten vaihto sitä suuntaa kun syön tässä samalla! :LOL: :LOL: eilen en syöny mitään erityisen hyvää mut nyt vetelin banaania ja aivot varmaan sano tunnepuolella että "hyvää" ja se vaihto suuntaa... :LOL:
 
vieras
Niin uskomatonta. Eilen katselin varmaan yhteensä tunnin, luulin, että huijaatte, että kääntäis muka suuntaa. Pyöri vaan sitkeesti myötäpäivään. Eihän se nainen voi yhtäkkiä seisoakin toisella jalalla siinä. No äsken sitten taas katsoin ja otin käteeni laskun, vähän aikaa laskua katseltuani nainen kääntyi pyörimän vastapäivään!!! Mulla nousi karvat pystyyn, uskomaton juttu! hui...
 
Mä vieläkin mietin, et vaikka tänään olen koko ajan nähnyt tätsyn pyörivän myötäpäivää, ei se voi olla mitenkään oikea pyörimissuunta, koska toisen jalan varjo näyttää tällöin olevan väärässä paikassa, eikö vain?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
ei tarvii mitään laskuja suunnan muutokseen , silmät kiinni sekunniks ja suunta on vaihtunu :eek:

:|

Multa menee järki ton kanssa,
oikeasti se ei käänny, vaikka päälläni seisoisin.
Miepä sain sen eilen menemään vastapäivään :D vaikka enkyllä ymmärrä miten se muka voi pyöriä niinppäin.

nyt taas heiluu myötäpäivään :whistle:
 

Yhteistyössä