Kumpaan suuntaan toi teidän mielestä pyörii

Me miehen kanssa katottiin sitä tarkemmin ja se vaihto suuntaa ja monta kertaa. Se vaihto ihan eri aikoina, tai siis minä ja mies nähtiin sen vaihtavan suuntaa eri aikoina, joten se on omista aivoista kiinni. JA, mä opin jopa ite vaihtamaan sille suunnan ku sitä lannetta kattelin ja sopivasti miten lie "käänsin silmät"! :D Onnistuko muut?
 
Mä en kyl ymmärrä. Tottakai se pyöri vastapäivää kokoajan. Jos joku pyörii johonkin suuntaan, miten se voisi pyöriä toiseensuuntaa, vaikka katsoisi miten :/ ? Ei ymmärrä ei. Jos mä vaik pyörisin mihin suuntaa hyvänsä, miten mä voisin katsomalla pyöriä toiseen suuntaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Mä en kyl ymmärrä. Tottakai se pyöri vastapäivää kokoajan. Jos joku pyörii johonkin suuntaan, miten se voisi pyöriä toiseensuuntaa, vaikka katsoisi miten :/ ? Ei ymmärrä ei. Jos mä vaik pyörisin mihin suuntaa hyvänsä, miten mä voisin katsomalla pyöriä toiseen suuntaan :/
Ei tuohon ole mitään "vakiovastausta" kumpaan suuntaan se pyörii. Jokainen näkee niinkuin näkee. Mulla se aiemin päivällä pyöri vain myötäpäivään, nyt saan suunnan vaihtelemaan.

 
Siis minen ymmärrä teitä |O |O

Se pyörii vaan ja ainoostaan myötäpäivään eikä vaihdu vaikka kuinka siristelisi, lukisi tekstiä tai laskisi saatika jos tuijottaa lanteita :snotty:

ja sitten minä olen lähdössä lukemaan pitkää matematiikkaa :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä