Vasenkätinen
Vastaan, että se vaihtaa suuntaa. Aluksi se pyöri myötäisesti, mutta kun luin tekstiä, se pomppasi yhtäkkiä toiseen suuntaan pyörimään. Ällistystä...
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Myötäpäivään, eikä vaihtanu suuntaa sit millään
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ei tarvii mitään laskuja suunnan muutokseen , silmät kiinni sekunniks ja suunta on vaihtunu
Mä peesin tähänAlkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Myötäpäivään se pyörii, mutta mähän olenkin tunneihminen... -ja järjestä ei tietoakaan!
Tarpeeksi kauan kun katsoin niin muutti suunnan myötäpäivään.Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:Vastapäivään, eikä muuta suuntaa mulla...
mulla ei muuta vaikka mitä tekisin..se järki mun päästä uupuukinAlkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:Tarpeeksi kauan kun katsoin niin muutti suunnan myötäpäivään.Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:Vastapäivään, eikä muuta suuntaa mulla...
Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:se pyöri ensin myötäpäivää, mut sit alko pyöriin vastapäivään
Ei mulla vaihda suuntaa, myötäpäivään pyörii joka kerta, kun avaan linkin uudestaan... Mutta olen edelleen se tunneihminen, jolla ei ole järjestä tietoakaan...!Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Ekalla katsomiskerralla myötäpäivään, äsken katsoin uudestaan ja vastapäivään ja kokeilin kolmannenkin kerran (välillä sulkien linkin) ja vastapäivään taas. Taitaa vaihtua ihan linkissä suunta välillä, tehty ihmisten ihmeteltäväksi vaan