Kumpaan suuntaan toi teidän mielestä pyörii

marraskuu0104
Kattokaa sitä tv shopin mainosta ja sivusilmällä naista, ja sitten mietitte kuinka sen naisen pitäis mennä jos toiseen suuntaan pyörisi.. niin se mulla onnistui ja nyt saan sille suunnan muuttumaan aina kun haluan :)
 
hitsin pimpulat!! :eek: Mitä tosta pitäis ajatella?!Ensin se pyöri myötäpäivään vaikka kuinka kauan vaikka mä yritin mitä miettiä, kunnes rupesin ajattelemaan päivähoitolaskuja niin se käänsi vastapäivään. Seksiä ajattelemalla se vaihtoi taas myötäpäivään ja hoitolaskuilla uudelleen vastapäivään... :eek: Vai onko tuo huijausta koko juttu..? :LOL:
 
Ekalla katsomiskerralla myötäpäivään, äsken katsoin uudestaan ja vastapäivään ja kokeilin kolmannenkin kerran (välillä sulkien linkin) ja vastapäivään taas. Taitaa vaihtua ihan linkissä suunta välillä, tehty ihmisten ihmeteltäväksi vaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Ekalla katsomiskerralla myötäpäivään, äsken katsoin uudestaan ja vastapäivään ja kokeilin kolmannenkin kerran (välillä sulkien linkin) ja vastapäivään taas. Taitaa vaihtua ihan linkissä suunta välillä, tehty ihmisten ihmeteltäväksi vaan :D
Ei mulla vaihda suuntaa, myötäpäivään pyörii joka kerta, kun avaan linkin uudestaan... Mutta olen edelleen se tunneihminen, jolla ei ole järjestä tietoakaan...!

:D
 

Yhteistyössä