Wow, nyt keksin miten saan sen muuttamaan halutessani suuntaa. Käännän katseeni alla olevaan tekstiin hetkeksi ja PIM, tyttö vaihtaa suuntaa.
mitä ikinä se tarkoittaakaan!Alkuperäinen kirjoittaja selkee juttu:vastapäivää ihan selvästi
miulla täsmälleen sama juttuAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:kumpaakin. vaihteli siis...
ensin näin myötäpäivään ja sitten vaihtui vastapäivään,kun uudestaan katsoin
tää autto mulla, vastapäivä muuttu myötäpäiväksAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Ei auta =)Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:Peittäkää vartalo ja jättäkää jalat vain näkyviin ja sitten kuvittelette, että jalat piirtävät kahdeksikkoa - tsadam ja suunta vaihtuu
Kokeile sitä, että peität yläosan ja katsot vain jalkoja ja koita nähdä että ne tekee kahdeksikkoa, joku antoi semmoisen vinkin. Sain sen toimimaan, mutten koko hahmoa vaihtamaan suuntaaAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Miks mulla pyörii aina vaan samaan suuntaan?!?! Mä en usko että teillä vaihtaa :snotty:
Mä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon että se kääntyi. Saat mun sipsipussin jos valehtelen :saint: . Koita tota mun temppua, eli katot sitä mainosta siinä vasemmalla puolella. Mä tein niin ja mietin työjuttuja ja kyllä, piti ihan miehellekin kiljua kun se yhtäkkiä kääntyi. Sinnittele, sinnittele, keskity ja yritä. Mieti mikä palkinto: mimmi pyörii väärinpäin ja sä saat mielenrauhan .Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Miks mulla pyörii aina vaan samaan suuntaan?!?! Mä en usko että teillä vaihtaa :snotty:
No mä kokeilin, muttei se silti vaihda :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Kokeile sitä, että peität yläosan ja katsot vain jalkoja ja koita nähdä että ne tekee kahdeksikkoa, joku antoi semmoisen vinkin. Sain sen toimimaan, mutten koko hahmoa vaihtamaan suuntaaAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Miks mulla pyörii aina vaan samaan suuntaan?!?! Mä en usko että teillä vaihtaa :snotty:
Tai siis se korkeammalla olevan jalka piirtää kahdeksikkoa.
Se kesti vähän aikaa, noin viitisen minuuttia tuijottelin =) Ajattele sitä, ettei se jalka kierrä sinne vartalon taakse, vaan tuleekin etukautta ja kiertyy taakse.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No mä kokeilin, muttei se silti vaihda :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Kokeile sitä, että peität yläosan ja katsot vain jalkoja ja koita nähdä että ne tekee kahdeksikkoa, joku antoi semmoisen vinkin. Sain sen toimimaan, mutten koko hahmoa vaihtamaan suuntaaAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Miks mulla pyörii aina vaan samaan suuntaan?!?! Mä en usko että teillä vaihtaa :snotty:
Tai siis se korkeammalla olevan jalka piirtää kahdeksikkoa.
Ei. Pyöriköön sit vastapäivään, pirulauta |O Saanks mä silti sipsipussin?Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Mä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon että se kääntyi. Saat mun sipsipussin jos valehtelen :saint: . Koita tota mun temppua, eli katot sitä mainosta siinä vasemmalla puolella. Mä tein niin ja mietin työjuttuja ja kyllä, piti ihan miehellekin kiljua kun se yhtäkkiä kääntyi. Sinnittele, sinnittele, keskity ja yritä. Mieti mikä palkinto: mimmi pyörii väärinpäin ja sä saat mielenrauhan .Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Miks mulla pyörii aina vaan samaan suuntaan?!?! Mä en usko että teillä vaihtaa :snotty:
Ja meillä se käänty silleen, et ajatteli vaan, et se alkaa pyörii toiseen suuntaan..Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Me miehen kanssa katottiin sitä tarkemmin ja se vaihto suuntaa ja monta kertaa. Se vaihto ihan eri aikoina, tai siis minä ja mies nähtiin sen vaihtavan suuntaa eri aikoina, joten se on omista aivoista kiinni. JA, mä opin jopa ite vaihtamaan sille suunnan ku sitä lannetta kattelin ja sopivasti miten lie "käänsin silmät"! Onnistuko muut?
Jes!!!Tää toimii, mä oon vissiin kolmena päivänä tuijottanu tuota ja aina vaan pyöri vastapäivään, mut tällä ohjeella saan sen aina halutessani muuttamaan suuntaa.Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Hitto miten hieno testi!
Ensin näin et pyörii vastapäivään mut osasin vaihtaa sen suunnan kun rollasin sivua taaksepäin niin et näkyy vain jalat persiistä alaspäin.
Ja kantsii ajatella niin, et silloin kun naisen jalkaterä on edessä, se onkin oikeesti takana, ja päinvastoin, eli suunta muuttuu silleen pikkuhiljaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Mitä hittoa, täällä: http://www.allmyfaves.com/blog/weekly-faves/are-you-artistic-or-logic-maybe-both/
lukee näin:
If you see her turning clockwise (right) then your left side of the brain is doing most of the work, which means you are more of a logic/analyzing person.
If you see the dancer turning counter-clockwise (left) then your right side of the brain is in charge, this means you are the artistic/intuition person.
Ja tuolla suomalaisessa versiossa sanotaan:
Oikea aivopuolisko hallitsee ihmisen tunteellista aivotoimintaa, kun vasen aivopuolisko puolestaan keskittyy puhtaasti matemaattisten ongelmien ratkaisuun. Mikäli animoitu hahmo pyörii mielestäsi myötäpäivään, on oikea aivopuoliskosi hallitseva ja olet ennen kaikkea tunneihminen. Mikäli hahmo pyörii puolestaan vastapäivään, olet ennemmin logiikkaan, kun tunteisiin perustava henkilö.
Eiks nämä mene näissä nyt päinvastoin??