Mulla pyörii myötäpäivään, ajattelin mitä tahansa laskua tai vastaavaa. Vaikka laskisin kertolaskuja päässä niin siltikin Mitähän se kertoo minusta....?Alkuperäinen kirjoittaja Riiviötär:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kokeilkaapas. Jos pyörii myötäpäivään, niin ajatelkaa jotain laskua vaikkapa. Muuttaa sillä tavoin ainakin minulla suuntaa.
Toi muuten pitää paikkansa. Se vaihto suuntaa...
no voi vitalis, nyt se sitten vaihto sitä suuntaa kun syön tässä samalla! eilen en syöny mitään erityisen hyvää mut nyt vetelin banaania ja aivot varmaan sano tunnepuolella että "hyvää" ja se vaihto suuntaa...Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:ei toimi ei... damn. :/Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:*kipittää jääkaapille* kerron kohta.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:vastapäivään pyörii... mitenhän sen sais muutettua myötäpäivään kun laskuja laskemalla saa vaihtamaan suunnan myötäpäivästä vastapäivään?
Mä söin samalla, vaikuttikohan se?
:xmas:
Miepä sain sen eilen menemään vastapäivään vaikka enkyllä ymmärrä miten se muka voi pyöriä niinppäin.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ei tarvii mitään laskuja suunnan muutokseen , silmät kiinni sekunniks ja suunta on vaihtunu
:|
Multa menee järki ton kanssa,
oikeasti se ei käänny, vaikka päälläni seisoisin.
juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:Ensin myötäpäivään ja sitten vastapäivään ja kohta taas myötäpäivään ja taas vastapäivään... loputtomiin