Kumpaan suuntaan toi teidän mielestä pyörii

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä yritin katsoa sitä jopa väärinpäin, vain toisella silmällä, ilman laseja, läheltä kaukaa, kertolaskuja tehden, kolmannen asteen yhtälöä ratkoen, ja, aina se vaan pyörii myötäpäivään. :headwall:

Meni yöunetkin.
Sitten sä olet 100% tunneihminen. :) Tai kokeile huomenna uusiksi. Mä en päivällä saanut aluksi pyörimään sitä kuin myötäpäivään. Nyt illalla kun katsoin uusiksi, niin se vaihtaa suuntaa hyvinkin vikkelästi. Mikä lie syynä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä yritin katsoa sitä jopa väärinpäin, vain toisella silmällä, ilman laseja, läheltä kaukaa, kertolaskuja tehden, kolmannen asteen yhtälöä ratkoen, ja, aina se vaan pyörii myötäpäivään. :headwall:

Meni yöunetkin.
Sitten sä olet 100% tunneihminen. :) Tai kokeile huomenna uusiksi. Mä en päivällä saanut aluksi pyörimään sitä kuin myötäpäivään. Nyt illalla kun katsoin uusiksi, niin se vaihtaa suuntaa hyvinkin vikkelästi. Mikä lie syynä.

Mä olen aamupäivällä älykkäimmilläni, pitää kokeilla.
 
Tuli jo melkein tappelu miehen kans. Mä tiesin, että se näkee sen pyörivän eri suuntaan kun on matemaattinen ihminen ja väitti, että ei se voi pyöriä toiseen suuntaan. Ei saa tällasia laittaa kun tulee perheriita :whistle:
 
vieras
Se liikkuu sekä myötä, että vastapäivään. Ja sitä ei saa millään "ajatuksen voimalla" käännettyä vaikka kuinka luulisi. Se vaihtaa suuntaa itsestään, kun katsoo tarkkaan ja tarpeeksi kauan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se liikkuu sekä myötä, että vastapäivään. Ja sitä ei saa millään "ajatuksen voimalla" käännettyä vaikka kuinka luulisi. Se vaihtaa suuntaa itsestään, kun katsoo tarkkaan ja tarpeeksi kauan.
Kyllä mä muka sain kääntymään ajatuksen voimalla, ja vinhasti vaihtoikin suuntaa. Eikä tarvinnut katsoa kauaakaan. Outoa.

 
capris
hurja kokemus... sain sen naisen heiluttaan vaan jalkaansa tuossa edessä... siis ei pyöriny mulla kun ton hokasin =b seurasin sitä jalan varjoa joka vain vilahti ja itse katsoin aina vasta päähän niin jäi heiluttaan koipeaan siihen eteen samaan aikaan ukko sano että pyöri vasta päivään ja sitten taas myötäpäivään... ja kukaan ei tajunnu tästä yhtään mitään!
 
Mies ja minä katsoimme yhtäaikaa ja minun mielestäni pyörii myötäpäivään ja miehen mielestä vastapäivään. Jonkin ajan päästä miehellä alkoi hahmo vaihtamaan suuntaa, mutta minä en pysty näkemään sitä kuin myötäpäivään pyörivänä. :D Ovela juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Siis minen ymmärrä teitä |O |O

Se pyörii vaan ja ainoostaan myötäpäivään eikä vaihdu vaikka kuinka siristelisi, lukisi tekstiä tai laskisi saatika jos tuijottaa lanteita :snotty:

ja sitten minä olen lähdössä lukemaan pitkää matematiikkaa :LOL: :LOL:
Mä en kyllä saanu sitä matematiikalla muuttamaan suuntaa vaan sillä, että aloin vaan ajatella. Ensin kun vaan katsoin sitä, se meni myötäpäivään. Sitten kun sitä aikansa katsoi, että miten hitossa toi vois mennä vastapäivään, huomasin, että sehän MENEE vastapäivään. Sitten en saanu sitä enää menemään myötäpäivään ja ajattelin jo, että se vaihtui ihan oikeastikin menemään vastapäivään.

Mutta kun pyysin ukkosen katsomaan sitä yhtä aikaa, kun mä näin sen ihan varmasti menevän vastapäivään, tämä tuli ja sanoi, että aivan selkeesti myötäpäivään eikä se saanu sitä millään ilveellä menemään vastapäivään. :D
 
vieras
Tuo mittaa vain sitä, kummalla aivopuoliskolla ajattelet sillä hetkellä kun katsot. Joten se ei ole mikään ennalta määritelty kierrosmäärä mikä pyörii tietyn ajan. Jokainen näkee sen pyörivän aivan omien aivojensa toiminnan mukaan.

Naisilla tunnetusti vallitsee tunnepuoli (oikea aivolohko) ja miehellä loogisempi ajattelu(vasen), mutta nämä eivät tietenkään ole absoluuttisia totuuksia, vaan suuntaa antavia. Tämä on sellainen, jota ei vain voi verrata toisen kokemukseen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
vastapäivään pyörii... mitenhän sen sais muutettua myötäpäivään kun laskuja laskemalla saa vaihtamaan suunnan myötäpäivästä vastapäivään?
Kokeile joskus kun olet oikein herkällä tuulella. Se olisi loogista silloin, että se pyörisi myötäpäivään, vaikka ensinäkemältä pyöriikin vastapäivään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
vastapäivään pyörii... mitenhän sen sais muutettua myötäpäivään kun laskuja laskemalla saa vaihtamaan suunnan myötäpäivästä vastapäivään?

Mä söin samalla, vaikuttikohan se?
:p :xmas:
*kipittää jääkaapille* kerron kohta. :D
ei toimi ei... damn. :/ :D
 
huijausta..
katottiin pojan kans yhessä pitkään ja molempien mielestä pyöri myötäpäivään ja sit kääntyi pyörimään toiseen suuntaan mun silmissä ja poika hhihkas yhtäaikaa että nyt käänty..
 

Yhteistyössä