Kuinka usein remmiä

  • Viestiketjun aloittaja Einari
  • Ensimmäinen viesti
Hannu989
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhma tyttö;10417044:
Olisi todella kiihottavaa jos mieheni antaisi minulle remmiä. Olen monesti ajatellut sitä mutta en oikein tiedä miten siitä sanoisin hänelle, jos se ei olekaan hänestä mukava ajatus.
Olisi todella kiihottavaa kun hän laittaisi jo töistä palatessa viestiä, että kotona on oltava pimpsa ajeltuna kun hän kotiutuu. Ja kotiin tultuaan hän komentaisi ensin riisumaan paidan ja liivit ja hieman pyörittelisi nännejä sormiensa välissä, kovastikin, se tuntuu niin hyvältä ja sen jälkeen tiukasti komentaisi minua riisumaan hänen nahkavyönsä hänen housuista ja komentaisi ottamaan housut pois jalasta ja sängylle pylly paljaana. ja sitten hän antaisi remmiä.. ja aina pitäisi sanoa kiitos kun hän olisi antanut remmistä...aah..

Voithan Sinä hankkia vieraan miehen piiskaamaan Sinut. Se on vielä kiihottavampaa kuin oman miehen antamana.
 
Savon tyttö
Meilläkin piiskaleikit tuli minun ehdotuksesta mukaan seksileikkeihin. Nykyisin tosiaan itselläni on alkanut tehdä mieli remmiä jo vähän muulloinkin. Siinä me naiset ollaan hyviä, et osataan kerjätä sitä mitä halutaan ;)
Minunkin mieheni oli aluksi hieman hämillään ja sanoikin ettei halua minua satuttaa. Tietenkin piiska satuttaa, mutta itse kiihotun siitä niin kovasti etten mistään muusta, ja kipu todellakin unohtuu sen myötä!
Ihanaa et meitä on muita samanlaisia! :)
Viikkopiiskaus odottaa, kunhan mies tulee töistä.. Mahtavaa viikonloppua kaikille sielunsisarille ;)
 
Auts...
Alkuperäinen kirjoittaja Savon tyttö;10505420:
Meilläkin piiskaleikit tuli minun ehdotuksesta mukaan seksileikkeihin. Nykyisin tosiaan itselläni on alkanut tehdä mieli remmiä jo vähän muulloinkin. Siinä me naiset ollaan hyviä, et osataan kerjätä sitä mitä halutaan ;)
Minunkin mieheni oli aluksi hieman hämillään ja sanoikin ettei halua minua satuttaa. Tietenkin piiska satuttaa, mutta itse kiihotun siitä niin kovasti etten mistään muusta, ja kipu todellakin unohtuu sen myötä!
Ihanaa et meitä on muita samanlaisia! :)
Viikkopiiskaus odottaa, kunhan mies tulee töistä.. Mahtavaa viikonloppua kaikille sielunsisarille ;)

Mun vanhempi mimmi antaa remmiä välillä monta kertaa viikossa. Tykkää katsella kun voihkin kun välillä sattuu, tykkää ilmeisesti alistaa. Sen jälkeen haluu naida niinkun sitä haluttaa, välillä vähän koveempaakin.
 
Mies ja remmi
Annan remmiä vaimolleni hyvin vaihtelevasti. Halut vaihtelevat, mutta vähintäänkin sitä tapahtuu kerran kuukaudessa ja kiihkeimpinä aikoina monta kertaa päivässä. Tämä piristää seksielämäämme ja pitää sen kiihkeänä vuodesta toiseen. Meille sopii suhde, jossa aina on mukana annos alistumista ja alistamista. Vaimoni nauttii minun alistavista eleistäni ja tietenkin remmistä. Samoin minä nautin saadessani hänet alistumaan tahtooni.

Suhteemme on muuten kuin seksin ja remmin suhteen erittäin tasa-arvoinen. Suuret asiat päätämme täysin tasa-arvoisina kumppaneina. Ainoastaan seksin suhteen olemme molemmat halunneet järjestelmän, jossa minulla on oikeus aina halutessani käyttää häntä seksuaalisesti hyväkseni ja tähän kuuluu myös meillä erottamattomasti piiskaaminen tai muu kuritus. On lopuksi sanottava, että hänellä on tietenkin täysi oikeus lakkauttaa minulta tämä oikeus, mutta tätä pelkoa tuskin on, koska hänkin niin paljon nauttii tästä asetelmastamme.
 
Haluu
Mun vanhempi mimmi antaa remmiä välillä monta kertaa viikossa. Tykkää katsella kun voihkin kun välillä sattuu, tykkää ilmeisesti alistaa. Sen jälkeen haluu naida niinkun sitä haluttaa, välillä vähän koveempaakin.

Minulla on melkeiin 40v vanhepi nainen, haluu antaa remmiä ennenkun rupee naimaan. Kyllää on pakarat punasena remmin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Usein
Minulla on melkeiin 40v vanhepi nainen, haluu antaa remmiä ennenkun rupee naimaan. Kyllää on pakarat punasena remmin jälkeen.

Minullakin on melkein yhtä nuori poika, kiihottavaa katsoa kun seisoo edessäni ja annan remmiä. Kiva katsoa kun sen kiihottunut muna seisoo remmin tahdissa. Tulee usein kylään ja riisun farkut pois ja annan remmiä että rupee seisomaan. Sitten teen muutakin vaikka on niin nuori.
 
Viimeksi muokattu:
Naineen 2
Jos te miehet haluatte kurittaa naista oikuttelusta, niin teidän on myös hyväksyttävä, että nainen kurittaa teitä teidän oikuttelusta! Ja aivan turha väittää, etti mies oikuttele koskaan tai käyttäydy muuten sopimattomasti!! Minun tekisi mieli antaa selkään kaikille miehille, jotka väittävät, että vain nainen oikuttelee!

Minulla oli nuorempi mies kapakasta, aamulla oli kovana ja läpsytin pakaroille kun jatkuvasti halus. Huomasin että tykkäs ja puristelin pakaroita ja palleja. Seuraavalla kerralla kun sillä rupes seisoo annoin piiskaa hellästi pakaroille ja munille, Tykkäs siiitä ja kokeilin itse mutta en tykännyt. Panin pojan pussailemaan edestä ja takaa mikä tuntu hyvälle. Nyt piiskaan sitä ja se nuolee mistä haluan, hyvin toimii vaikka on ikäeroa enemmänkin mut väliäkö tuolla jos saa haluamansa usein.
 
Viimeksi muokattu:
Harvoin
Olen saanut vitsaa Monasti Äitiltä Remmiä kerran Olin Tätini luona Käymässä Täti oli suihkussa Trkistelin jäin kiini Sain Tätiltä remmiä paljon Täti riisui minut alasti Otti kylpy takkinsa pois olimme molemmat samassa asussa olin polvillani lattialla Tätillä oli kätessään leveä ja paksu remmi Tätilöi hitaasti jokalyönti tuntuiTäti kiersi pyllyä kuin kissa kuumaa puuroo löi välillä sain katsoa tätiäni kyliksi sain remmiä 6-7 minuttia loppu vaiheessa remmin tahti oli nopea pakarat ,lantio ja reisien ylä osat olivat helakan punaiset Tiesin saaneeni kunnon selkäsaunan Sain luvan tirkistellä jos Pyllykestää seuraukset Ehkä joskus.
 
Woman35
Saan Liian Harvoin Pari kertaa vuotessa Mistä löytän Hyvän Piiskaajan Joutun itse piiskaamaan Peilin etessä näen pakaroiten punehtuvan kiihotun annan remmille lisäävauhtia nautin remmin saannista.
 
reemeli
Sain aikoinaan jonkun kerran ihan oikealla remmillä kuritusta vaimoltani, mutta jouduin anelemaan lievennystä, kun takapuoleen jäi pysyvät jäljet. Ovat vieläkin nähtävissä. Niitä joutuu aina joskus vieraille selittelemään, jos joku näkee. Nyt saan ihan tavallista koivuniemen herraa, jonka jäljet häipyvät viikossa.
 
Nita
Useamman vuodenhan tuota on tullu salaisesti haaveiltua piiskasta ja huomannu että mieskin tykkäisi, mutta jokin siinä on pelottanut että ei ole uskaltanu edes ehdottaa. Varmaan pelko siitä että homma riistäytyis käsistä?

Mutta nyt on ensimmäiset piiskaukset koettu esileikkinä ja minä niin tahtoisin lisää! Siis rangaistusmielesssä. Loppus tuo minunkin turhanpäiväinen kiukuttelu ja äkkäily. Kertako on niin pahapäinen ettei saa itteänsä omin voimin hillittyä. Kun vain uskaltaisi ääneen sanoa että minä tarvitsisin piiskaa. Harva sitä niin paljon haluaa että joutuu ihan itse pyytämään! :D
 
Mies ja vitsa
Useamman vuodenhan tuota on tullu salaisesti haaveiltua piiskasta ja huomannu että mieskin tykkäisi, mutta jokin siinä on pelottanut että ei ole uskaltanu edes ehdottaa. Varmaan pelko siitä että homma riistäytyis käsistä?

Mutta nyt on ensimmäiset piiskaukset koettu esileikkinä ja minä niin tahtoisin lisää! Siis rangaistusmielesssä. Loppus tuo minunkin turhanpäiväinen kiukuttelu ja äkkäily. Kertako on niin pahapäinen ettei saa itteänsä omin voimin hillittyä. Kun vain uskaltaisi ääneen sanoa että minä tarvitsisin piiskaa. Harva sitä niin paljon haluaa että joutuu ihan itse pyytämään! :D
Kannattaan esinnäkin pyytää sitä silloin kun tilanne ei ole päällä. Voisit yrittää esim niin, että kerrot miehellesi että tiedät itsekin kiukkutelevasi turhasta ja että et oikein pysty itse kontrolloimaan sitä. Kerro myös, että haluaisit miehesi laittavan rajat sille ja antavan sulle piiskaa jos muu ei auta.

Teidän kannatta myös etukäteen sopia aika tarkkaan millainen käytös sun puoleltasi on sellaista mistä piiskaa annetaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mies naiselleni
Olet huomannut myös miehesi nauttivan piiskaamisesta ja tiedät itsesi sitä haluavan. Sovitte toisillenne siis tälläkin tavoin täydellisesti. Nyt teidän on vain nostettava asia, jonka todennäköisesti molemmat jo tietävät, avoimeksi toisillenne. Teidän on siis keskusteltava. Kerrotte toisillene toiveistanne, fantasioistanne ja haaveistanne.

Miehen on usein vaikeai kertoa halustaan antaa piiskaa tai rankaista naistaan fyysisesti, koska pelkää, että häntä silloin pidettäisiin surkeana vaimonhakkaajana. Tästähän ei teidän tapauksessanne olisi kysymys, vaan molemminpuolisesta nautinnosta, jossa kumpikaan ei ole vastoin tahtoaan. Sinun on itse tehtävä aloite keskustelulle.

Kerro miehellesi haluistasi ja siitä miten ajatus, että hän piiskaisi tai pitäisi sinua kurissa kiihottaa sinua paljon. Pyydä häneltä, että kokeilisitte tällaista leikkiä. Oletettavasti hän tulee olemaan asiasta innoissaan tarjoathan sinä näin uutta tapaa hänelle tuottaa naiselleen nautintoa.

Olette molemmat aloittelijoita tällä seksuaalisuuden alalla. Teidän tulee sopia jotkut sanat tai merkit, joilla voit lopettaa tilanteen, jos tilanne ei enää tunnukaan hyvälle tai alkaa todella pelottaa. Tällaisesta sopiminen ei vähennä kurinpidon tai piiskauksen nautintoa, vaan lisää sitä, koska se antaa sinulle mahdollisuuden alistua nautinnollesi vapaasti ilman, että sinun tarvitsee pelätä mitään ylilyöntejä tai tilanteen riistäytymistä käsistänne. Minä ja vaimomme olemme harrastaneet vastaanvanlaista yhteiseloa jo kauan. Alussa muutaman kerran vaimoni joutui käyttämään turvasanaa, mutta kokemuksemme toisistamme kasvaessa enää näin ei tapahdu koskaan. Minä tunnen ja tiedän hänet ja hän luottaa minuun ja voi olla varma, ettei tilanne kanssani riistäydy käsistä. Kuitenkin tuo turvasana on voimassa ja hän tietää, että voi luottaa aina siihen.

Avaa asiasta keskustelu ja tutustukaa toisiinne ja uudenlaisiin nautintoihin askel kerrallaan. Pääsette kulkemaan molemmat aivan uudenlaisiin kiihottaviin kokemuksiin ja seksuaalisuuteen. Onnea yhä täydellisempiin nautintoihin ja parisuhteenne voimistamiseen!
 
Nita
Kiitos rohkaisevasta palautteesta! Seuraavaksihan alkaisi se haastava osuus eli puhuminen. Tässä asiassa meistä kumpikaan ei vain loista. Mies muistuttaa luolaihmistä murahtavilla vastauksillaan ja siltä saa kairalla kaivaa tunteita esiin. Minä taas rakastan puhumista, mutta en tunteistani tai itsestäni... Mutta koko kesän ja syksyn olen tässä yrittänyt parantaa tapojani ja huomauttanu ukko kullallekin että kyllä hänkin osaisi puhua. Jospa vielä joskus saisin sen ääneenkin sanottua mitä tarvitsisin. Toivottavasti se aika tulee pian!
 
Mies naisellesi
Jospa vielä joskus saisin sen ääneenkin sanottua mitä tarvitsisin. Toivottavasti se aika tulee pian!
Teidän moolempien on vaikea puhua tunteistanne ja haluistanne. Tuo on normaalia meille kaikille suomalaisille. Sinun kannattaa edetä pienin askelin ja tilanteissa jolloin se tuntuu helpoimmalta. Voit esimerkiksi esileikin tai rakastelun aikana pyytää häntä lyömään sinua takapuolelle. Hänen niin tehtyään sinun tulee muistaa kertoa miten hyvällle se tuntui ja, jos haluat lisää tai lujemmin pyydät häneltä sitä kertoen, että haluat kuritusta juuri häneltä. Näin tuet häntä, jotta seksuaalisuutesi uusi puoli ei tuntuisi miehestäsi vieraalta tai siltä, ettei hän ole pystynyt tyydyttämään sinua.

Molempien ollessa kiihottuneita tästä on helpompi puhua. Jälkeenpäin on tärkeää, että kiität häntä kokemuksesta ja tällöin voit pyytää häntä antamaan sinulle jatkossakin tällaista uutta nautintoa, koska hän osaa pitää niin hyvin sinua, naistaan, kurissa. Jos tilanne tuntuu sopivalta, kerro, että haluaisit kokeilla joskus miltä tuntuisi saada oikein piiskaa, koska usein tunnut sitä tarvitsevasi, kun olet turhaan kiukutellut.

Tällä tavoin saatte hiljalleen jään murrettua ja opitte keskustelemaan nautinnoistanne ja toiveistanne (muista myös kuunnella ja kysyä hänen haaveistaan ja toiveistaan). Askel kerrallaan etenette. Pääasia, ettet vain odota jotain tapahtuvaksi vaan ohjaat elääsi haluamaasi suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:
nainen miehelleni
...on ailahtelevainen ja oikutteluunkin taipuvainen. Itse ainakin kiukuttelen useinkin aivan turhistakin, ja olemme mieheni kanssa sopineet, että hänen ei ole sitä pakko sietää, ja silloin saan yleensä parin varoituksen jälkeen perinteisesti piiskaa. Asia nolottaa minua edelleen vuosienkin jälkeen, enkä kehtaisi siitä puhua ilman nimimerkin suojaa, vaikka hyväksynkin hänen oikeutensa tarvittaessa kurittaa minua, sillä tämä sopii meille hyvin. Aluksi kapinoin sitä vastaan, sillä meillä se alkoi niin, että hän kerran riitelyyni kyllästyneenä yksinkertaisesti vaan vetaisi minut kyselemättä polvilleen poikkipuolin, nykäisi housuni kinttuihin ja piiskasi aika kovaotteisesti paljaille pakaroille. Silloin olin aivan tyrmistynyt, sillä minua ei koskaan ollut piiskattu edes lapsena. Jollakin lailla hänen määrätietoisuutensa kiihotti minua aivan älyttömästi, ja vaikka kokemus olikin varsin kivulias, jouduin myöntämään, että sain juuri sitä, mitä siinä tilanteessa tarvitsinkin. Murjotin aikani, kunnes päätin unohtaa koko jutun, vaikka mieheni kyllä ilmoittikin seuraavana aamuna, että saisin varautua siihen, että takamus on arkana jatkossakin, jos tarvetta ilmenee. Ja on kyllä ollutkin :). Kovin usein en kurinpitomielessä piiskaa saa, mutta tuon alun jälkeen olen joutunut myöntämään, että piiskaus kiihottaa minua, ja leikkimielessä mies piiskaa minua useinkin seksin yhteydessä, ja seksi on koko yhdessäolomme ajan ollut erittäin kiihkeää, ja tämä yhteinen "salaisuutemme" on tehnyt siitä jos mahdollista vielä entistäkin intensiivisempää. Nautin aika kovista otteista ja siitä, että mieheni "ottaa" minut niin halutessaan, ja hän nauttii siitä, että tietää minun alistuvan enemmän kuin mielelläni hänen tahtoonsa. Kun on kurinpalautuksen aika, en kuitenkaan yleensä nauti, sillä silloin saan piiskaa niin lujasti, että se todella tuntuu, yleensä itken loppuvaiheessa aivan valtoimenaan, mutta silloinkin sopu sinetöidään melko usein -ei kuitenkaan aina- seksillä, ja nautin silloinkin mielettömästi, vaikka se tilanne, kun mies alkaa avilla vyötään ja tiedän saavani remmiä on sinänsä lähes pelottava. Jostain syystä tuohon pelkoon liittyy silti aina myös kihelmöivä kiihottumisen tunne, kun tiedän, mitä tuleman pitää. Aluksi emme kovin paljon tästä puhuneet, mutta varsin pian myönsin, että tarvitsen tätä ja annoin siis tavallaan suostumukseni tähän. Tämä tarpeeni hämmentää minua edelleen, enkä tosiaan voisi kuvitellakaan myöntäväni tätä esim. siskolleni tai naisystävilleni. Eb ole mitenkään alistettu, suhteemme on hyvä ja tasa-arvoinen, mutta jotenkin ujostelen sitä, mitä kaverini ajattelisivat, jos tietäisivät mieheni piiskaavan minua harkintansa mukaan. Joskus mieheni huvitteleekin kiusoittelemalla minua muiden kuullen, jos esim. innostun soittamaan suutani liikaa, ja silloin hän saattaa esim. läppäistä minua hieman takapuolelle ja kysyä jotain tyyliin "piiskaako kerjäät" tms. Sitten se rontti nauraa hekottaa nautiskellen, kun edelleenkin saa muutamalla sanalla minut punastumaan korviani myöten. Minulle sopii tämä parisuhteemme tasapaino oikein hyvin, mieheni on ehdoton auktoriteetti suhteessamme, ja koska tiedän hänen rakastavcan minua ja haluavan aina parastani, en näe tarvetta erityisemmin kapinoida häntä vastaan. Ylilyöntejä tietysti tulee,sillä kuten sanottu, olen aika temperamenttinen ja toisinaan oikukaskin. Viiemksi eilen sain pitkästä aikaa oikein kunnolla remmistä, kun purin pahaa tuultani lapsiini, jota mieheni ei siedä yhtään. Lasten lähdettyä mies talutti minut suunnilleen niskavilloista takaisin makuuhuoneen puolelle, ja vasta lujan piiskauksen ja kiihkeän seksisession jälkeen lähdimme rauhassa yhtä matkka töiin. Istuminen oli vähän hankalaa koko päivän, mutt siinähän se päivä meni. Illalla pyysin lapsilta anteeksi aamullista ilkeilyäni, ja taas oli rauha maassa :).
 
muuan remmittäjä
...on ailahtelevainen ja oikutteluunkin taipuvainen. Itse ainakin kiukuttelen useinkin aivan turhistakin, ja olemme mieheni kanssa sopineet, että hänen ei ole sitä pakko sietää, ja silloin saan yleensä parin varoituksen jälkeen perinteisesti piiskaa. Asia nolottaa minua edelleen vuosienkin jälkeen, enkä kehtaisi siitä puhua ilman nimimerkin suojaa, vaikka hyväksynkin hänen oikeutensa tarvittaessa kurittaa minua, sillä tämä sopii meille hyvin. Aluksi kapinoin sitä vastaan, sillä meillä se alkoi niin, että hän kerran riitelyyni kyllästyneenä yksinkertaisesti vaan vetaisi minut kyselemättä polvilleen poikkipuolin, nykäisi housuni kinttuihin ja piiskasi aika kovaotteisesti paljaille pakaroille. Silloin olin aivan tyrmistynyt, sillä minua ei koskaan ollut piiskattu edes lapsena. Jollakin lailla hänen määrätietoisuutensa kiihotti minua aivan älyttömästi, ja vaikka kokemus olikin varsin kivulias, jouduin myöntämään, että sain juuri sitä, mitä siinä tilanteessa tarvitsinkin. Murjotin aikani, kunnes päätin unohtaa koko jutun, vaikka mieheni kyllä ilmoittikin seuraavana aamuna, että saisin varautua siihen, että takamus on arkana jatkossakin, jos tarvetta ilmenee. Ja on kyllä ollutkin :). Kovin usein en kurinpitomielessä piiskaa saa, mutta tuon alun jälkeen olen joutunut myöntämään, että piiskaus kiihottaa minua, ja leikkimielessä mies piiskaa minua useinkin seksin yhteydessä, ja seksi on koko yhdessäolomme ajan ollut erittäin kiihkeää, ja tämä yhteinen "salaisuutemme" on tehnyt siitä jos mahdollista vielä entistäkin intensiivisempää. Nautin aika kovista otteista ja siitä, että mieheni "ottaa" minut niin halutessaan, ja hän nauttii siitä, että tietää minun alistuvan enemmän kuin mielelläni hänen tahtoonsa. Kun on kurinpalautuksen aika, en kuitenkaan yleensä nauti, sillä silloin saan piiskaa niin lujasti, että se todella tuntuu, yleensä itken loppuvaiheessa aivan valtoimenaan, mutta silloinkin sopu sinetöidään melko usein -ei kuitenkaan aina- seksillä, ja nautin silloinkin mielettömästi, vaikka se tilanne, kun mies alkaa avilla vyötään ja tiedän saavani remmiä on sinänsä lähes pelottava. Jostain syystä tuohon pelkoon liittyy silti aina myös kihelmöivä kiihottumisen tunne, kun tiedän, mitä tuleman pitää. Aluksi emme kovin paljon tästä puhuneet, mutta varsin pian myönsin, että tarvitsen tätä ja annoin siis tavallaan suostumukseni tähän. Tämä tarpeeni hämmentää minua edelleen, enkä tosiaan voisi kuvitellakaan myöntäväni tätä esim. siskolleni tai naisystävilleni. Eb ole mitenkään alistettu, suhteemme on hyvä ja tasa-arvoinen, mutta jotenkin ujostelen sitä, mitä kaverini ajattelisivat, jos tietäisivät mieheni piiskaavan minua harkintansa mukaan. Joskus mieheni huvitteleekin kiusoittelemalla minua muiden kuullen, jos esim. innostun soittamaan suutani liikaa, ja silloin hän saattaa esim. läppäistä minua hieman takapuolelle ja kysyä jotain tyyliin "piiskaako kerjäät" tms. Sitten se rontti nauraa hekottaa nautiskellen, kun edelleenkin saa muutamalla sanalla minut punastumaan korviani myöten. Minulle sopii tämä parisuhteemme tasapaino oikein hyvin, mieheni on ehdoton auktoriteetti suhteessamme, ja koska tiedän hänen rakastavcan minua ja haluavan aina parastani, en näe tarvetta erityisemmin kapinoida häntä vastaan. Ylilyöntejä tietysti tulee,sillä kuten sanottu, olen aika temperamenttinen ja toisinaan oikukaskin. Viiemksi eilen sain pitkästä aikaa oikein kunnolla remmistä, kun purin pahaa tuultani lapsiini, jota mieheni ei siedä yhtään. Lasten lähdettyä mies talutti minut suunnilleen niskavilloista takaisin makuuhuoneen puolelle, ja vasta lujan piiskauksen ja kiihkeän seksisession jälkeen lähdimme rauhassa yhtä matkka töiin. Istuminen oli vähän hankalaa koko päivän, mutt siinähän se päivä meni. Illalla pyysin lapsilta anteeksi aamullista ilkeilyäni, ja taas oli rauha maassa :).
Myös meillä on vyöremmi käytössä ollut jo jonkin aikaa. Itselleni se on ollut jonkinasteinen fetissi aina, mutta tosimielessä se otettiin käyttöön vaimoni aloitteesta toissa kesänä, kun vaimo erään leikkituokion jälkeen kainosti tunnusti haaveilevansa siitä, että saisi remmiä myös aiheesta, kun Minä päättäisin hänen sitä tarvitsevan. Ja meikäläisellehän se sopi. Vaimo on suunnileen kerran kuukaudessa kuin raivotar, ja siihen vaivaan mikään ei auta niin hyvin kuin kunnon selkäsauna paljaalle perseelle. Piiskaan aika lujaa, pari seuraavaa päivää emännällä on peräpeili juomuilla ja istuminen vaikeaa, mutta kiukuttele loppuu kuin seinään ja tyttö on kiltti kuin enkeli ja sängyssä kiihkeä kuin mikä. Pistäähän se aina kovasti hanttiin ja yrittää välttää piiskauksen, mutta minä vien homman loppuun saakka, kun olen siihen kerran häneltä itseltään oikein luvan saanut, ja täytyy sanoa, että toimii enemmän kuin hyvin, suosittelen.
 
Viimeksi muokattu:
muuan remmittäjä
Alkuperäinen kirjoittaja muuan remmittäjä;10708984:
Myös meillä on vyöremmi käytössä ollut jo jonkin aikaa. Itselleni se on ollut jonkinasteinen fetissi aina, mutta tosimielessä se otettiin käyttöön vaimoni aloitteesta toissa kesänä, kun vaimo erään leikkituokion jälkeen kainosti tunnusti haaveilevansa siitä, että saisi remmiä myös aiheesta, kun Minä päättäisin hänen sitä tarvitsevan. Ja meikäläisellehän se sopi. Vaimo on suunnileen kerran kuukaudessa kuin raivotar, ja siihen vaivaan mikään ei auta niin hyvin kuin kunnon selkäsauna paljaalle perseelle. Piiskaan aika lujaa, pari seuraavaa päivää emännällä on peräpeili juomuilla ja istuminen vaikeaa, mutta kiukuttele loppuu kuin seinään ja tyttö on kiltti kuin enkeli ja sängyssä kiihkeä kuin mikä. Pistäähän se aina kovasti hanttiin ja yrittää välttää piiskauksen, mutta minä vien homman loppuun saakka, kun olen siihen kerran häneltä itseltään oikein luvan saanut, ja täytyy sanoa, että toimii enemmän kuin hyvin, suosittelen.

Miksihän muuten asian myöntäminen on naisille niin vaikeaa? Luonnollistahan se vaan on, että mies pitää vaimonsa kurissa, vaikka sitten piiskaa antamalla, jos se asiaa auttaa ja molemmat sen hyväksyvät. Kautta aikojen miehet ovat naisiaan piiskanneet, nykyään vaan ollaan niin hiton korrekteja ja näennäisen tasa-arvoisia, että näin ei muka saisi tehdä ilman, että leimataan vaimonhakkaajaksi. Rakkudella annettu tuntuva piiskaus on sentään aivan eri asia kuin pahoinpitely.
 
Nita
Jaa-a. Se että on jossain asiassa väärässä, on minulle vaikea pala. Rangaistuksen on itse ansainnu omalla käytöksellään tai teoillaan ja se on vain niin hiton vaikeaa kuultavaa kun toinen osoittaa omat virheet. Ja siitä saa vielä rangaistuksen päälle. Huh huh.. Ja minähän en ole ikinä väärässä! Väitän vastaan vielä sen jälkeenkin kun todisteet on pöydässä. Olen inttämisen ja paskan puhumisen mestari. Eli aika rasittava tapaus.

Kiitos sinulle "mies naiselleni" opastavasta kommentistasi. Pikku askelilla tosiaan mennään, mutta edistystä jo näkyvissä. Sain jonki verta suutani aukastua ja jotain tais jäädä muhimaan miehen mieleenkin. Se on totta että mitään ei voi odottaa tapahtuvan jos ei jotain tee asian hyväksi. Kerta kukaan ei osaa ajatuksia lukia! :)
 
muuan remmittäjä
Jaa-a. Se että on jossain asiassa väärässä, on minulle vaikea pala. Rangaistuksen on itse ansainnu omalla käytöksellään tai teoillaan ja se on vain niin hiton vaikeaa kuultavaa kun toinen osoittaa omat virheet. Ja siitä saa vielä rangaistuksen päälle. Huh huh.. Ja minähän en ole ikinä väärässä! Väitän vastaan vielä sen jälkeenkin kun todisteet on pöydässä. Olen inttämisen ja paskan puhumisen mestari. Eli aika rasittava tapaus.

Kiitos sinulle "mies naiselleni" opastavasta kommentistasi. Pikku askelilla tosiaan mennään, mutta edistystä jo näkyvissä. Sain jonki verta suutani aukastua ja jotain tais jäädä muhimaan miehen mieleenkin. Se on totta että mitään ei voi odottaa tapahtuvan jos ei jotain tee asian hyväksi. Kerta kukaan ei osaa ajatuksia lukia! :)
Niistähän se lähtee. Niinkuin kerroin, piiskan käyttö on minulle ollut kiihottava fetissi aina, mutta nyt, kun saan kurittaa vaimoani myös silloin, kun siihen on syytä, olen tunnistanut asiassa myös muita piirteitä. Väittäisin, että vastuuntuntoni on lisääntynyt, kun minun asiani on päättää, milloin mennäään liian pitkälle, eli milloin asiat ajautuvat huonoon suuntaan välillämme vaimon kiukuttelujen takia. Toisinaan käytös on sellaista, että rauhallinen keskustelu ei yksinkertaisesti ole mahdollista vaan tilanne on pakko pysäyttää jotenkin muuten. Nykyään homma hoituu aika helposti, mutta aluksi minun piti oikein totutella ja opetella siihen, että todellakin joudun antamaan naiselleni remmistä ja että hän todella tarvitsee ja haluaakin sitä. Nykyään varoitan kerran, ja jollei sana tehoa niin minä todella otan sen vyön ja annan enempiä kyselemättä sen laulaa kunnes jännitys on purettu molemmin puolin ja voimme rauhassa jutella tapahtuneesta. Nykyään vaimo myöntää jo virheensä, vaikka aika pitkään oli myös kuvaamasi kaltainen viimeiseen saakka jankuttaja, jonka oli hyvin vaikea myöntää olevansa väärässä. Tietysti kyseessä on silti sopimuksenvarainen toimintatapa, ja vaikka hän tappeleekin vastaan, hän samalla tietää, etten koskaan vahingoittaisi häntä todella, vaan toimimme niin kuin meille molemmille sopii. Varmaan monista oudon kuuloista toimintaa, mutta meille tämä sopii hyvin, pitää keskinäisen suhteemme erittäin kiihkeänä myös seksuaalisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Koivupiiskaa
Alkuperäinen kirjoittaja mökille:
En nyt tiedä suosituksista, mutta me käymme mökillä talvellakin. Syynä ihnat äänekkäät piiskaleikit! Kotona ei uskalla, kun murrosikäiset kulkee milloin tahansa.
Minä olen 49 ja isäntä 55 ja kummallakin tekee välillä piiskaa mieli. Ei kuitenkaan remmiä.
Tätä ei tosiaan voi järjellä ymmärtää!!! Mutta se tunne!!!
Mies käskee riisua alapään paljaaksi ja hakea ulkoa ""koivuniemen- ja pihlajaniemen herrat"" kylään. Haen kiltisti pylly paljaana. Aina pelottaa, että naapurimökkiläiset ajaisivat ohi...
Useinmiten minä saan piiskaa, mutta kyllä mieskin saa ansaitessaan ja himoonsakin. Kerromme fantasioista toisillemme ja piiska tuntuu ihanalta ja kipeältä yhtä aikaa. Sitä ei tajua, jos ei ole kokeillut. Eivätkä tietenkään kaikki pidä siitä. Meitä on moneksi.
Onneksi me molemmat pidämme siitä.
Olemme50v molemmat asumme kerrostalossa piiska onainutvaihtoehto remminäänetkuuluvat seinienläpi vuokra mökillä käytämmepehmeäävyötä piiskanlisänä kurituksessa olemme 2vuotta nauttineet piiskanilosta kivalisämauste antaa yhtyntäänlisäpotkua kuritamme myös piiskalla onihanaa ollasylissä piiskattavana peräpäätä kirvelee jakiihottaa kovaan kiimaan pitämmetästä.
 

Yhteistyössä