Kuinka usein remmiä

  • Viestiketjun aloittaja Einari
  • Ensimmäinen viesti
K.Niemi
Paras seisokki tulee koivupiiskoilla. Remmi on vähän turhan raju, jos piiskaaja ei osaa hillitä voimankäyttöä, mutta sopivan ohuilla koivupiiskoilla pitää antaa "kunnolla". Jaa, että kuinka usein; viikon parin välein korkeintaan.
 
kunnon vyö
Paras seisokki tulee koivupiiskoilla. Remmi on vähän turhan raju, jos piiskaaja ei osaa hillitä voimankäyttöä, mutta sopivan ohuilla koivupiiskoilla pitää antaa "kunnolla". Jaa, että kuinka usein; viikon parin välein korkeintaan.
Koivupiiska on jotenkin niin köyhää ja säälittävää. Minä käytän kunnon nahkavyötää, jolla saa naiseni kuumenemaan kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Autsille
Mun vanhempi mimmi antaa remmiä välillä monta kertaa viikossa. Tykkää katsella kun voihkin kun välillä sattuu, tykkää ilmeisesti alistaa. Sen jälkeen haluu naida niinkun sitä haluttaa, välillä vähän koveempaakin.
Sulla on hyvä poika, anna kunnolla jos haluaa alistua. Tee kunnolla että tuntuu kun kerran haluu. Niin minäkin kun saan nuoremman alistettavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Vähänremmiä
Alkuperäinen kirjoittaja mökille:
En nyt tiedä suosituksista, mutta me käymme mökillä talvellakin. Syynä ihnat äänekkäät piiskaleikit! Kotona ei uskalla, kun murrosikäiset kulkee milloin tahansa.
Minä olen 49 ja isäntä 55 ja kummallakin tekee välillä piiskaa mieli. Ei kuitenkaan remmiä.
Tätä ei tosiaan voi järjellä ymmärtää!!! Mutta se tunne!!!
Mies käskee riisua alapään paljaaksi ja hakea ulkoa ""koivuniemen- ja pihlajaniemen herrat"" kylään. Haen kiltisti pylly paljaana. Aina pelottaa, että naapurimökkiläiset ajaisivat ohi...
Useinmiten minä saan piiskaa, mutta kyllä mieskin saa ansaitessaan ja himoonsakin. Kerromme fantasioista toisillemme ja piiska tuntuu ihanalta ja kipeältä yhtä aikaa. Sitä ei tajua, jos ei ole kokeillut. Eivätkä tietenkään kaikki pidä siitä. Meitä on moneksi.
Onneksi me molemmat pidämme siitä.
Olemme nelikymppisiä pitämmepiiskasta molemmat Vaimoni hakee piiskat valmiiksi On ihanaolla vaimonsylissä piiskattavana pienikipu ja ihanuus pepussa tuntuu hyvältä pimppiä päälle nautinto on täytellinen.
 
mies 47
Onko jotain suositusta siitä miten usein miehen on syytä remmittää nainen jotta tämä pysyy onnellisena ja kilttinä?

Onko joku muu välinen parempi kuin nahkaremmi? Mtä mieltä kepeistä, vitsasta tai pajuraipasta?
En usko, että mitään kaikille sopivaa suositusta asiasta voi antaa, eiköhän tarve ole yksilöllinen. Meillä vaimo saa remmiä tarpeen mukaan, oikuttelusta annan taatusti selkäsaunan, ja vaimo tietää tämän. Lisäksi tietysti huvittelemme kevyellä piiskauksella, joka on upea seksin mauste. Rangaistusmielessä annan rouvalle remmiä ehkä kerran-pari kuukaudessa, ja täytyy sanoa, että kummasti se vaan aina puhdistaa ilmaa ja vähentää turhaa riitelyä. Kun asia on sovittu selkäsaunalla, siitä ei enää mökötellä. Nyt on ollut aika rauhallinen jakso, mutta eilen meni suunsoitto siihen malliin pitkästä aikaa, että päätin tehdä siitä lopun. Vaimo pisti aluksi lujasti hanttiin, riehui ja uhitteli, mutta oli lopulta hyvinkin nöyränä, kun irrotin vyöni ja painoin naiseni lujasti sohvan selkämykselle ja annoin remmin paukkua pakaroille oikein kunnolla muutamia kertoja. Tämän alkulämmittelyn jälkeen otin häneltä vielä housut alas ja jatkoin paljaalle takapuolelle, sillä se pistää naisen sopivasti nöyrtymään, ja piiskaankin siitä syystä aina paljaalle perseelle. Alkuaikoina emme juuri erityisiä rituaaleja noudattaneet, mutta nykyisin seisotan häntä usein jonkin aikaa pylly paljaana nurkassa, sillä paitsi että se on jotenkin kiihottavaa, se myös auttaa häntä rauhoittumaan selkäsaunan jälkeen, vaikka hän sitä hiukan vastusteleekin. Sovinto sinetöidään usein suuseksillä tai vaihtoehtoisesti takaapäin panolla, mikä on erityisen kiihottavaa, kun saa samalla ihailla punaiseksi piiskattuja pakaroita ja nautiskella naisen kiimaisuudesta... outoa kyllä, hän on poikkeuksetta aina hyvin kiimainen remmityksen jälkeen, vaikka annan nämä kurituspiiskaukset melkoisen tuntuvasti. Meille tämä on sopinut hienosti, mutta kuten sanottu, jokaisella on varmaan oma tyylinsä, ja sopiva remminantotiheys löytyy kokeilemalla.
 
Viimeksi muokattu:
sinikka
Täytyy nyt heti aluksi sanoa, että en ole piiskafriikki, eikä meillä ole piiskailtu ei huvin vuoksi eikä muutenkaan ennen eilistä. Sain nimittäin elämäni ensimmäisen selkäsaunan, ku n onnistuin suututtamaan ukkoni niin, että se siis yksinkertaisesti otti ja antoi mulle remmiä perseelle. Ja aika lujasti. En tiedä mikä ihmeen primitiivireaktio se oli, ykskaks se vaan veti mut polvilleen poikittan, repi housut kinttuihin ja antoi siis vyöremmillä selkään. Ja kaikista oudointa oli se, että mä kiihotuin siitä ihan sairaasti, vaikka se tosissaan tuntui ja sattui, paruin pää punasena sen käsissä. Kiihottuhan se siitä itekki, sain aikamoista kyytiä jälkeenpäin :). Ei olla vielä juteltu koko asiasta, mää pidän mykkäkoulua ihan periaatteesta ja täytyy sanoa, että oon aikas hämilläni...
 
sinikka
Täytyy vielä lisätä edelliseen sen verran, että se oli jotenki niin oikeen, mitä se teki, mää kaipasin just sitä, vaikka tietystri paninkin hanttiin minkä kykenin. Se vaan tu ntu niin oikealta, että se yksinkerasesti otti multa lulot pois ja antoi paljaalle perseelle selkään. Mä jotenki alitajusesti kerjäsin sitä, ja oli ihanaa, kun se toimi just niinku pitikin. Nyt on kyllä takapuoli hellänä, ei oikeen istua kärsi, mutta oli se sen arvosta, huhhuh.
 
neiti 18
Itseäni kiinnostaa myös piiskaaminen. ois niin ihana tuntea ku joku antais kunnolla teinipepulle remmiä.. oma mies on niin kiltti ja hänen ajatusmaailmansa on lähinnä juurikin että naista ei voi mitenkään satuttaa.
En haluaisi miehelle tästä vihjata koska tahtoisin että mies itse kokisi että olen tuhma ja ansaitsen remmiä..
 
Mr Birch
Itseäni kiinnostaa myös piiskaaminen. ois niin ihana tuntea ku joku antais kunnolla teinipepulle remmiä.. oma mies on niin kiltti ja hänen ajatusmaailmansa on lähinnä juurikin että naista ei voi mitenkään satuttaa.
En haluaisi miehelle tästä vihjata koska tahtoisin että mies itse kokisi että olen tuhma ja ansaitsen remmiä..
Sinun pitää sitten keksiä jokin epäsuora tapa vihjata asiasta.

Löytäisitkö esim. jostain sellaisesta lehdestä, jota muutenkin luet, jutun piiskaleikeistä, jonka voisit vahingossa jättää näkyville? Tietysti nettiinkin voi jäädä sopiva sivu auki. Taitaa olla niin, että useampi pikkupikku vihje on alkuun parempi kuin ihan rautalangasta vääntäminen. Tai tietysti se riippuu toisesta osapuolesta.

Toinen tapa on sitten kertoa avoimesti ja samalla myös selittää sopivasti, että piiskaaminen ei todellakaan ole samaa kuin väkivaltainen satuttaminen. Netistä löytyy aiheesta esimerkiksi Jacqueline Omertan artikkeli "A Spanking Is Not A Beating".

Tähän liittyvät myös sellaiset käsitteet kuin consensual, semi-consensual ja non-consensual spanking - tarkoittavat tässä järjestyksessä sovittua, "puolittain sovittua" ja ilman keskinäistä sopimista tapahtuvaa piiskaamista.
 
Viimeksi muokattu:
neiti 18
Sinun pitää sitten keksiä jokin epäsuora tapa vihjata asiasta.

Löytäisitkö esim. jostain sellaisesta lehdestä, jota muutenkin luet, jutun piiskaleikeistä, jonka voisit vahingossa jättää näkyville? Tietysti nettiinkin voi jäädä sopiva sivu auki. Taitaa olla niin, että useampi pikkupikku vihje on alkuun parempi kuin ihan rautalangasta vääntäminen. Tai tietysti se riippuu toisesta osapuolesta.

Toinen tapa on sitten kertoa avoimesti ja samalla myös selittää sopivasti, että piiskaaminen ei todellakaan ole samaa kuin väkivaltainen satuttaminen. Netistä löytyy aiheesta esimerkiksi Jacqueline Omertan artikkeli "A Spanking Is Not A Beating".

Tähän liittyvät myös sellaiset käsitteet kuin consensual, semi-consensual ja non-consensual spanking - tarkoittavat tässä järjestyksessä sovittua, "puolittain sovittua" ja ilman keskinäistä sopimista tapahtuvaa piiskaamista.
Jotenkin musta tuntuu että en voi edes kuvitella noin kilttiä miestä piiskaamassa minun peppuani.. Eikä siis todennäköisesti muutenkaan tule onnistumaan kyseisen miehen kanssa.. ehkä pitää vaan hankkia joku joka sen homman osaa.. ;)
 
Viimeksi muokattu:
minä
Tarvisin jo pitkästä aikaa piiskaa, pakko myöntää. Tuun päivä päivältä ilkeämmäksi ja piruilen ihan tyhjästä, mutta mies ei vaan näytä ymmärtävän, mistä tuulee. Oon sairastellut aika paljon viime aikoina, ja seksi on siinä sivussa jäänyt vähän jalkoihin, ja samalla mies on keskittynyt niin hoivaamaan mua, että ei näytä tajuavan minun kaipaavan jo vähän miehistä kurinpalautustakin häneltä. En vaan saa sitä ilmaistua, haluaisin, että tekisi sen spontaanisti, kuten yleensä on jo vuosia tehnyt aina silloin tällöin, kun olen sen hänen mielestä ansainnut. Viimeksi oon saanut oikein kunnollisen piiskauksen kai joskus syksyllä, ihan liian kauan aikaa siitä on... eilen saunassa tosin hän innostui hiukan läimäyttelemään pyllyäni, mutta sekin oli vähän semmoista leikkiä, kiihotusmielessä tehtyä, hauskaa sinänsä, mutta kaipaan tosiaan jo ihan `oikeaa` kurinpalautusta, sellaista, jonka kulkuun en voi itse vaikuttaa vaan mies määrää, toimii ja toteuttaa ja minä ainoastaan tottelen, halusinpa sitä sillä hetkellä tai en. Hohhoijaa, turhauttaa vähän, mutta kai se tästä taas?
 
piiskaa tai remmiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Vähänremmiä;10745662:
Olemme nelikymppisiä pitämmepiiskasta molemmat Vaimoni hakee piiskat valmiiksi On ihanaolla vaimonsylissä piiskattavana pienikipu ja ihanuus pepussa tuntuu hyvältä pimppiä päälle nautinto on täytellinen.
Me taas olemme pari, minä 39 ja vaimo 40. Jostain syystä vaimoni pitäää alistamisesta ja minä myös.. Vuosien avioliiton jälkeen, asia tuli puheeksi.. ja ennestäänkin vilkas seksielämämme, kävi entistä aktiivisemmaksi..
Nyt tiedän jo mitä odottaa, kohta tulevalta talvilomaltamme. Lapset jäävät, kotimaisemiin ja me menennemme kahden hiihtelemään..
Sovittu on jo sitomisista ja muista..yllätyksistä!! Joita odotan- tiedossa on ainakin, pallien käsittelyä..joka on uutta minulle, vaimo on jo esitellyt muovi viivottimia ja puuharjoja, joista tulen saamaan,, Kulli nyt jo pystysssä, odottamssa viikon pääästä tapahtuvaa käsitelyä. Nyt tyydyttävä, ihan tavalliseen,, panoon. Mutta matkalla voi kuulemma tapahtua jo, merkillisyyksiä, jos en aja esimerkiksi, nopeusrajoitusten mukaan.. Saapa nähdä, paljonko jeesusteippiä, tai vitsoja. remmistä puhumattakaan tarvitaan.. ja mitä se pallien käsittely pitääkään sisällään..............udotuksissa..
 
Ihanaa Vitsaa
Alkuperäinen kirjoittaja mökille:
En nyt tiedä suosituksista, mutta me käymme mökillä talvellakin. Syynä ihnat äänekkäät piiskaleikit! Kotona ei uskalla, kun murrosikäiset kulkee milloin tahansa.
Minä olen 49 ja isäntä 55 ja kummallakin tekee välillä piiskaa mieli. Ei kuitenkaan remmiä.
Tätä ei tosiaan voi järjellä ymmärtää!!! Mutta se tunne!!!
Mies käskee riisua alapään paljaaksi ja hakea ulkoa ""koivuniemen- ja pihlajaniemen herrat"" kylään. Haen kiltisti pylly paljaana. Aina pelottaa, että naapurimökkiläiset ajaisivat ohi...
Useinmiten minä saan piiskaa, mutta kyllä mieskin saa ansaitessaan ja himoonsakin. Kerromme fantasioista toisillemme ja piiska tuntuu ihanalta ja kipeältä yhtä aikaa. Sitä ei tajua, jos ei ole kokeillut. Eivätkä tietenkään kaikki pidä siitä. Meitä on moneksi.
Onneksi me molemmat pidämme siitä.
Olin illalla Rakkaan Vaimoni sylissä sain koivu piiskalla kuria sain nauttia hyvästä piiskauksesta perää kirveli ja kiihotti sain lopuksi nauttia vaimon kielitekniikasta.
 
Voittajansa löytänyt
Eräässä Ellin lukitussa keskustelussa oli tämmöinen kommentti: "Välineenne saada /antaa piiskaa? Entä asento?

Ja kuinka helposti antaudutte piiskattavaksi? "

Koska tunnen mielenkiintoa tuohon viimeiseen kysymykseen, niin siirsin sen tähän. Ajatteli myös vastata siihe.

Piiskauksen mielenkiintoisin vaihe on se, jolloin käydään tasitelua siitä: Tuleeko selkäsauna vai ei? Jännitys tiivistyy ja kohta mitellään voimia asian tiimoilta. Silloin taistelen ja pyristelen ankarasti, tunnen miehen voimakkaan vartalon joka suunnassa, mihin vain yritän paeta, se on kiihottavaa. Kuinka tässä käy, jännitys kutkuttaa ja pelko lamauttaa osan voimistani. Tunne miten vahvat ja voimakkaat käsivarret hänellä on, kuinka jyhevät reidet, hänen lämmin kehonsa on niin lähellä. Rimpuilen ja kiemurtelen lujassa otteessa ja kiihkoni nousee koko ajan.

Ilmeisesti hän pystyisi hoitamaan homman helposti, mutta härnätäkseen minua saan taistella jonkin aikaa vastaan. Itse piiskaus sattuu, eikä se ole enää niin mukavaa, mutta se täytyy kestää, koska muuten alkusoitosta häviäisi hohto. Pelko piiskatuksi joutumisesta saa minut kihelmöimään, eikä polkoa olisi, jollei piiskaa oikeasti annettaisi.

Kun piiskaus lopulta on ohi ja hän päästää minut irti, niin olen tyytyväinen, että hän on juuri tuollainen kuin on. Aina, kun näen hänen komeat käsivartensa tai jykevän rintansa, minulle tulee mieleen kuinka paljon hänellä on voimaa ja minussa syttyy halu joutua hänen syliinsä piiskattavaksi. On suuri nautinto ihailla ja kunnioittaa tuota voimakasta miestä, joka ilmeisesti pystyisi piiskaamaan melkein kenet vain, koska hän on rautaa.
 
piikspaa
Tarpeen mukaan, noin 2-4 kertaa kuukaudessa. Mieheni kirjaa kalenteriin, jos olen kiukkuinen tai muuten vain käyttäydyn huonosti. 3:sta merkinnästä tulee 10 piiskaniskua ja parhaimmillaan olen ottanut kuukaudessa 50 piiskaniskua vastaan.. Mies sitoo minut aina kiinni pöytään tai pitkälle penkille, piiskaa siinä pepulle n. 10-20 kertaa ja ottaa sen jälkeen polvilleen makaamaan. Pepun jälkeen on vuorossa tissien ja tissien jälkeen pillun piiskaus, sillä mieheni pitää tärkeänä piiskata myös rinnat ja pimpan.

Mieheni keksi tämän piiskakurin pari vuotta sitten. Nykyisemmin olen rauhoittunut hurjasti, enkä enää pistä vastaan kun mies sanoo minulle "haepa piiska".
 
Eeva-Liisa
Tarpeen mukaan, noin 2-4 kertaa kuukaudessa. Mieheni kirjaa kalenteriin, jos olen kiukkuinen tai muuten vain käyttäydyn huonosti. 3:sta merkinnästä tulee 10 piiskaniskua ja parhaimmillaan olen ottanut kuukaudessa 50 piiskaniskua vastaan.. Mies sitoo minut aina kiinni pöytään tai pitkälle penkille, piiskaa siinä pepulle n. 10-20 kertaa ja ottaa sen jälkeen polvilleen makaamaan. Pepun jälkeen on vuorossa tissien ja tissien jälkeen pillun piiskaus, sillä mieheni pitää tärkeänä piiskata myös rinnat ja pimpan.

Mieheni keksi tämän piiskakurin pari vuotta sitten. Nykyisemmin olen rauhoittunut hurjasti, enkä enää pistä vastaan kun mies sanoo minulle "haepa piiska".
Olen29V olen saanutvitsaa remmiä viimeksi haluin kokeilla halkaistua rottingia hyvin liotettu pehmeni hiukan olin sohvallapylly hiukan pystyssäsain hame sukkahousut ja pikkarit päällä sain rottinkia muutaman lyönnin jälkeen nostin hameen helman ylöshetkeä myöhemmin laskin sukkshousut reisilleni lopuksi laskin pikkarit reisilleni pyllyssä tuntui pylly on hellä vieläkin eilisen jäljiltä haluan rottingia vielä joskus oli kiva kokemus.
 
Viimeksi muokattu:
Remmiä
Pyllyä oli kutittanut ja kihelmöinyt monta päivää äiti päätti ottaa kutinat pois riisui minut otti reisilleen pehmeä vyö oli valmiina sain remmiä paljon pylly,lantio olivat punaiset hyvän remmityksen jäljiltä tuli hyvä olo.
 
n23
Mielenkiintoinen ketju. Kiihottava suorastaan. Mitenkähän saisin asian esitettyä miehelleni? Mies on aika kiltti, mutta toisaalta päättäväinen. Eilen kun valitin, että tekee kauheasti mieli seksiä vaikka oltiin tunti sitten pantu, niin mies jotenkin suuttui. No antoi sitten kunnolla niin rajua seksiä, että oli itkussa pidättelemistä. Pyysin lopettamaan, mutta ei lopettanut ja se oli jotenkin tajuttoman kiihottavaa, vaikka vieläkin on paikat kipeät. Panon jälkeen mies sitten kysyi, että vieläkö haluan vikistä seksistä ja aika hiljainen olin sitten loppuillan.

Meillä on tasa-arvoinen suhde, mutta mies on välillä kauhea määräilijä, pelottaa jos tuleekin huono fiilis piiskaamisesta. Voiko niin käydä? En kuitenkaan usko, koska jo tämän ketjun lukeminen saa kauheisiin kikseihin :D
 
remmipoika
Saan remmiä rouvaltani, paljaille pakaroille, noin kerran viikossa. Voin vaan sanoa että paljaan pyllyn hierominen nahkaremmillä tekee niin gutaa että veitikkani syljee usein lastin Rouvaan nyloniin peittämään syliin:>)
 
teinipoika
Saan vitsaa 4-6kertaavuotessa haimme yhtessä vitsan äiti riisuu minut hellästi olen nakuna reisillä saan vitsaa lantiosta alaspäin reisien puoliväliin saakka itken,potkin piiskatessa piiskan jälkeen on hyväolo pyllyä kuumottaa reisillä vitsan rannut eilen sain remmiä äitiltä paljaallepyllylle pyllyä kuumotti pitempään kuin vitsanjälkeen.
 
ORJA
Alkuperäinen kirjoittaja Remmiä;11045839:
Pyllyä oli kutittanut ja kihelmöinyt monta päivää äiti päätti ottaa kutinat pois riisui minut otti reisilleen pehmeä vyö oli valmiina sain remmiä paljon pylly,lantio olivat punaiset hyvän remmityksmen jäljiltä tulihyvä
 
M 18
Olen29V olen saanutvitsaa remmiä viimeksi haluin kokeilla halkaistua rottingia hyvin liotettu pehmeni hiukan olin sohvallapylly hiukan pystyssäsain hame sukkahousut ja pikkarit päällä sain rottinkia muutaman lyönnin jälkeen nostin hameen helman ylöshetkeä myöhemmin laskin sukkshousut reisilleni lopuksi laskin pikkarit reisilleni pyllyssä tuntui pylly on hellä vieläkin eilisen jäljiltä haluan rottingia vielä joskus oli kiva kokemus.
Työpaikkani omistajaja (nainen) tykkäs remmistä mitä kotona ei saanut. Olin 18v mies ja opin miten pitää viiskyppistä rouvaa piiskata isolla remmillä. Ja sitten piti tehdä kaikkee mitä halus ym ym..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä