Tarvisin jo pitkästä aikaa piiskaa, pakko myöntää. Tuun päivä päivältä ilkeämmäksi ja piruilen ihan tyhjästä, mutta mies ei vaan näytä ymmärtävän, mistä tuulee. Oon sairastellut aika paljon viime aikoina, ja seksi on siinä sivussa jäänyt vähän jalkoihin, ja samalla mies on keskittynyt niin hoivaamaan mua, että ei näytä tajuavan minun kaipaavan jo vähän miehistä kurinpalautustakin häneltä. En vaan saa sitä ilmaistua, haluaisin, että tekisi sen spontaanisti, kuten yleensä on jo vuosia tehnyt aina silloin tällöin, kun olen sen hänen mielestä ansainnut. Viimeksi oon saanut oikein kunnollisen piiskauksen kai joskus syksyllä, ihan liian kauan aikaa siitä on... eilen saunassa tosin hän innostui hiukan läimäyttelemään pyllyäni, mutta sekin oli vähän semmoista leikkiä, kiihotusmielessä tehtyä, hauskaa sinänsä, mutta kaipaan tosiaan jo ihan `oikeaa` kurinpalautusta, sellaista, jonka kulkuun en voi itse vaikuttaa vaan mies määrää, toimii ja toteuttaa ja minä ainoastaan tottelen, halusinpa sitä sillä hetkellä tai en. Hohhoijaa, turhauttaa vähän, mutta kai se tästä taas?