Kuinka usein remmiä

  • Viestiketjun aloittaja Einari
  • Ensimmäinen viesti
tahtoihmiselle
Puhut vilmeisesti aiheesta. josta et tirdä paljon mitään. Monet naiset nauttii piiskasta, usko tai älä. Munkin parempi puolisko tulee tasan villiksi, kun vedän siltä housut kinttuihin ja annan remmiä pyllylle. Just mikään muu ei kiihota sitä samassa mittakaavassa. Kun kysyn, missä mennään, se sanoo vaan tykkäävänsä alistua.- Mullehan se kyllä sopii, naminam.
 
tyttö
Kyllä mäkin tykkään, kun mies antaa piiskaa. Jo vyön soljen kilahdus saa perhoset lepattaan mahassa, ja kunjoudun laskeen housut alas, oon jo ihan märkä ja turvoksissa. Seksi on ihanaa selkäsaunan jälkeen...
 
Erilaista
Kai noi jutut voi olla taidettakin ja ihan oikeaa nautintoa eikä mitään sairasta väkivaltaa. Tuolla toisaalla yksi rouva osaa kirjoittaa jutuistaan kivasti.....

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000006&posting=22000000006042437#22000000006042437

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=2500000000000006&posting=22000000006139899#22000000006139899

 
remmitetty
Einari alussa kyseli, kuinka usein miehen pitää remmittää nainen. Ei siihen minusta mitään yleispätevää nyrkkisääntöä ole, sanosin vaan, että tarpeeksi usein. Herkkävaistonen mies kyllä näkee naisestaan, milloin on piiskan paikka. Itse tuun ärtysäksi ja alan nälviä ja vinoilla kaikille, ja silloin mies yleensä toteaa, että `jaha`, hakee remmin komerosta ja taluttaa mut `keskustelemaan`. Siinä ne kaunat sitten katoaa taivaan tuuliin, kun oon pylly paljaana rakkaani tiukassa otteessa ja nahkaremmi tanssii kipeästi paljaalla ihollani. Minä tarvin sitä -aika useinkin-, sanokoon moralistit mitä lystäävät. Nytkin on eilisen jäljiltä takapuoli niin hellänä, ettei oikein istua kärsis, mutta mieli on rauhallinen ja tasapainonen. Eilen sain piiskaa jopa kahteen kertaan, kun ensimmäisen remmityksen jälkeen vielä illemmalla ärsytin kultaani lisää. Siitä paikasta löysin itseni uudelleen piiskausasennosta, ja remmiä tuli sillä kertaa niin, ettei todellakaan enää haluttanut kiukutella sen jälkeen.
 
mökille, ihanaa
En nyt tiedä suosituksista, mutta me käymme mökillä talvellakin. Syynä ihnat äänekkäät piiskaleikit! Kotona ei uskalla, kun murrosikäiset kulkee milloin tahansa.
Minä olen 49 ja isäntä 55 ja kummallakin tekee välillä piiskaa mieli. Ei kuitenkaan remmiä.
Tätä ei tosiaan voi järjellä ymmärtää!!! Mutta se tunne!!!
Mies käskee riisua alapään paljaaksi ja hakea ulkoa ""koivuniemen- ja pihlajaniemen herrat"" kylään. Haen kiltisti pylly paljaana. Aina pelottaa, että naapurimökkiläiset ajaisivat ohi...
Useinmiten minä saan piiskaa, mutta kyllä mieskin saa ansaitessaan ja himoonsakin. Kerromme fantasioista toisillemme ja piiska tuntuu ihanalta ja kipeältä yhtä aikaa. Sitä ei tajua, jos ei ole kokeillut. Eivätkä tietenkään kaikki pidä siitä. Meitä on moneksi.
Onneksi me molemmat pidämme siitä.
 
tytteli
Itse sain eilen eka kerran remmistä. TOSIN en mistään kurinpalautuksena tai kiukkukohtauksen syystä. sairasta sellainen. vaan ihan esileikin yhteydessä. ja sainkin ihan kunnolla ja hyvältä tuntu. pylly illan hehkutti mut ei se mitään. Kumppani oli oikein mielissään ja tykkäsi itsekin antaa vähän remmiä. ja seksi maistu tämän jälkeen aivan taivaanliselta. suosittelen kokeiltavaksi, mutta kaikille ei sovi. ja molemminpuolinen luottamus on tässäkin tärkeä asia. ja on hyvä sopia yhteisesti pelisäännöistä.
 
Toinen tytteli
Ei siinä minusta välttämättä mitän sairasta ole, vaikka remmiä/piiskaa käytetään myös kurinpitomielessä, mutta sen täytyy perustua yhteiseen sopimukseen. Itse suorastaan tarvin sitä ja oon luvan antanut, vaikka pari ensimmäistä kertaa sainkin ""luvatta"", typerien riitojen yhteydessä kun mieheni vaan päätti tehdä niistä kerralla lopun ja rimpuiluistani välittämättä kaappasi mut lujasti otteeseensa ja veteli muutaman kerran vyöllä pitkin takamusta. Olin aika hämilläni ja järkyttynytkin ja mietin asioita pitkään. Hämmentävää oli se, että koin tilanteet kiihottavina vaikka tietysti myös nöyryyttävinä.

Kolmannen kerran vastaavassa tilanteessa (olin tosi pahalla tuulella ja käyttäydyin hyvin lapsellisesti) mieheni ""pysäytti"" mut eli tarttui käsiini, katsoi silmiin vakavana ja sanoi: ""Mietippä mitä sä mahdat nyt tarvita"". Silloin hain posket punaisina itse vyöremmin kaapista ja toin sen hänelle ja pyysin piiskaamaan. Riisuin myös itse housuni pyynnön jälkeen ja kävin hänen syliinsä takamus paljaana. Sain ehkä parikymmentä sivallusta, jonka jälkeen olimme molemmat niin kuumina, että homma meni rakasteluksi. Jälkeenpäin soimme, että turhat konfliktit sovitaan remmillä, jos ne selvästi johtuvat minun mielialani heittelyistä, ja auliisti lupasin, etten enää pilaisi suhdettamme tahallisella vittuilulla, jolla joskus (aika useinkin) puran oloani jostain syystä.

Selkäsaunan jälkeen olo on muuten suorastaan seesteisen rauhallinen, ja nyt kun olen tämän puolen itsestäni hyväksynyt, olen huomattavasti tasapainoisempi ja rauhallisempi ja turhat kiukuttelut on lähes jääneet. Puhumattakaan siitä, miten upeaa seksi on ollut sopimuksestamme lähtien.
 
piiskuri 38
Tuskinpa te ""tyttelit"" mitään tyttöjä olette. Nää on nää jutut ku suoraan erään tyypin miesten fantasioista. Esimerkiksi mun ;). Mikäpä olis hauskempaa ja kiimasempaa kuin pyöreäpyllyinen tyttö, joka hiukan pelokkaana, silti suostuvaisena tottelisi, kun vyö toisessa kädessäni tarttuisin toisella häntä niskatukasta ja ilmoittaisin tiukasti, että ""nyt loppui typykkä oikuttelut...""

Aah. Sitten vaan käskisin riisua housut pois antaen remmillä vauhtia reisille, ja jos ei homma toimis -eli tyttö tottelis, antaisin tietysti apuja. Sen jälkeen ei muuta kuin pimpsukka polvien päälle poikittain ja kunnon löylytys lautasille. Ja jälkiruuaksi irstas suuseksisessio tai vaihtoehtoisesti tyttö nelinkontin ja kunnon paalutus takaapäin piiskattua peräpeiliä ihaillen...

 
PIISKURILLE!
Fantasiat fantasioina, mutta todellisuudessa kaikki naiset ei todellakaan ""kerjää"" piiskaa saati sitten nauti siitä. En ole tiukkapipo mutta minusta remmi ei kuulu kahden aikuisen suhteeseen ainakaan mitenkään rankaisumielessä. Mulla kaatu parin vuoden suhde siihen, että mies oli liian määräilevä ja sai hirveet kicksit kuritusfantasioistansa. Aluksi se oli leikkiä ja annoin hänen sängyssä joskus toteuttaa itseään, vaikka itse tunsin itseni lähinnä hölmöksi, kun mies läimäytteli pyllyäni kiihkosta huohottaen.
Se johti siihen, että aloin vältellä seksiä ja välit kiristyi, tuli riitoja ja sanomista. Kerran sitten sain ns.oikeasti selkääni vaikka en olisi siihen suostunut, ja silloin sanoin, että suhde on finito, jos sama toistuu. Arvata sopii, toistuiko. Ukko oli sinnikkäästi sitä mieltä, että naista KUULUU kurittaa ja että se on normaali osa parisuhdetta. Niinpä sain muutaman viikon päästä uudemman kerran koiranremmistä paljaille persuksilleni, ja silloin riitti. Annoin ukon piiskata enkä edes valittanut, mutta samantien pakkasin yöllä kamani ja häivyin, enkä ole katunut.
Mikseipä piiskaus voi kiihottaakin, itsekään en ollut sille aivan kylmä, mutta mielestäni kaiken a ja o on yhteinen sopimus käytännöistä eikä ketään pitäis pakottaa siihen vasten tahtoa. Meitä on siis moneksi.
 
yks mies vaan
Kauhistuttaa ajatuskin, että ihan ""oikeasti"" kuritetaan. Yhteiset leikit ovat ihan eri asia. Meillä on muutamia keksittyjä ""syitä"" mistä seuraa piiskarangaistus, mutta kyse on ehdottomasti leikistä. Siihen leikkiin kuuluu, että on tehnyt jotain tuhmaa ja saa piiskaa. Minä ainakin saan, silloin kun saan, niin että varmasti tuntuu. Itse provosoin, että tulisi se rangaistus. Vaimo saa myös joskus, ja kunnolla. Ihmeesti se aika ajoin rupeaa ajatus piiskan saamisesta kiihottamaan, vaikka tietää, että pari päivää on takapuoli hellänä.
 
Spankee Girl
Alkuperäinen kirjoittaja piiskuri 38:
Tuskinpa te ""tyttelit"" mitään tyttöjä olette. Nää on nää jutut ku suoraan erään tyypin miesten fantasioista. Esimerkiksi mun ;). Mikäpä olis hauskempaa ja kiimasempaa kuin pyöreäpyllyinen tyttö, joka hiukan pelokkaana, silti suostuvaisena tottelisi, kun vyö toisessa kädessäni tarttuisin toisella häntä niskatukasta ja ilmoittaisin tiukasti, että ""nyt loppui typykkä oikuttelut...""

Aah. Sitten vaan käskisin riisua housut pois antaen remmillä vauhtia reisille, ja jos ei homma toimis -eli tyttö tottelis, antaisin tietysti apuja. Sen jälkeen ei muuta kuin pimpsukka polvien päälle poikittain ja kunnon löylytys lautasille. Ja jälkiruuaksi irstas suuseksisessio tai vaihtoehtoisesti tyttö nelinkontin ja kunnon paalutus takaapäin piiskattua peräpeiliä ihaillen...

Tää on juuri kuin minun fantasiaosastoltani. :D Kiitos!
 
Jumppamaikka
Viestiketjun aiheeseen palatakseni; englanninkielessä kotikurin (domestic discipline) yhteydessä puhutaan maintenance spankingistä, jota seuraavassa kutsun ennakoivaksi piiskaukseksi. Kun täällä useimmat kertovat remmittäneensä vaimojaan kiukuttelun tms. jälkeen, on ennakoiva piiskaus sitä, että nainen remmitetään määräaikaisesti ilman mitään erillistä syytä. Tarkoitus on siis ennaltaehkäistä käytös, jonka perusteella tarvittaisiin kurinpitopiiskausta. Samalla perheen pää (head of household) varmistaa sen, että naisensa pääseen kuritusrituaalin vastaanottavaksi osapuoleksi kohtuullisin väliajoin. Ennakoivan piiskauksen tiheys säädetään sellaiseksi, että kurinpitopiiskausta tarvitaan harvemmin kuin ennakoivan piiskauksen tiheys. Ennakoiva piiskaus voidaan antaa esim. kerran kuussa. Niin kauan kun nainen kahdesa kuukaudessa ansaitsee enintään yhden kurinpitopiiskauksen, pidetään ennakoivan piiskauksen tahti samana. Jos nainen saa kaksi kurinpitopiiskausta kahden kuukauden aikana, niin silloin ennakoivan piiskauksen antotahti nostetaan kahteen kertaan kuussa ja pidetään siinä, kunnes kurinpitopiiskausten tiheys on laskenut riittävän alas.
 
Mies vaimolleni
Minulla on vaimoni kanssa sopimus, että minun tulee piiskata (ja tietysti myös naida) säännöllisesti. Saamme tästä molemmat seksuaalista nautintoa. Olemme tänä vuonna sopineet järjestelystä, jossa hänen on toteltava minua aina kun jotain määrään. Näiden määräyksien rikkomisesta on häntä sopimuksemme mukaan, muun säännöllisen piiskaamisen lisäksi, rangaistava ankarasti. Hänellä on oikeus pyytää rangaistuksiin lievennystä, mutta tyydyttävä niihin, jos en katso lievennystä aiheelliseksi.

Nykyinen järjestelymme on toiminut erittäin hyvin. Olemme molemmat vähemmän stressaantuneita arjen pienistä murheista, seksimme on aiempaa kiihkeämpää ja olemme yleisesti onnellisempia. Jokin aika sitten vaimoni pyysi minua auttamaan häntä laihduttamisessaan määräämällä häntä liikunnassaan ja syömisessään sekä rankaisemalla häntä kunnolla, jos paino ei tipu. Vaikutus on ollut hyvä. Hänen painonsa on tippunut asiallisesti samalla kun hän on nautinnollisesti saanut alistua miehelleen.

Tämä järjestely tietenkin toimii vain sellaisilla ihmisillä kuin me, joista toinen osaa nauttia alistumisesta ja toinen alistamisesta. Molemmilla on tietenkin oikeus halutessaan lopetaa järjestely, mutta sellaista ei ainakaan nyt ole näköpiirissä.

Ai niin, alkuperäiseen kysymykseen vastaus: Säännöllisesti piiskaan vaimoni pari kertaa viikossa. Lisäksi tulevat nämä rankaisut ehkä noin keskimäärin kerran viikossa. Ankaruus riippuu mielentilastani ja siitä miten huomaan sen vaikuttavan vaimooni. Rangaistuksissa taas ankaruus ja kesto riippuvat rikkeen suuruudesta.
 
käytöstavat
Miksi olla yhdessä´, jos kokoajan haluaa loukata toista? Jos AIKUISET? ihmiset eivät osaa käyttäytyä asiallisesti, niin iteppähän on kerjännyt selkäänsä! Varsinkin jos on antanut kuvan "senkus ann at selkään"! Tuon jälkeen on turha rutista. Oli sitten mies tai nainen. Ja jos jotkut parit haluavat selvittää välinsä remmilla niin siittä vaan. Siitä kun ei jää vammoja toisin´, kun nyrkillä lyönnistä. Itse olen nainen, mutta sen sanon, että mikään ei ole niin rasittava kun nalkuttava nainen! Tai mököttävä mies!
 
Remmikäsi
Kyse ei oikeasti ole välen selvittämisestä remmillä vaan vaan välien pitämisestä hyvänä remmin avulla. Molempien tulee saada tästä nautintoa ja molempien tulee tällaista suhdetta haluta ja tarvita, vain silloin siitä on jotain apua ja iloa,
 
nainenn.
Jos te miehet haluatte kurittaa naista oikuttelusta, niin teidän on myös hyväksyttävä, että nainen kurittaa teitä teidän oikuttelusta! Ja aivan turha väittää, etti mies oikuttele koskaan tai käyttäydy muuten sopimattomasti!! Minun tekisi mieli antaa selkään kaikille miehille, jotka väittävät, että vain nainen oikuttelee!
 
Kurissa pitäjä
itse en oikein käsitä tuota vastavuoroisuutta. Jos toinen saa nautintoa piiskaamisesta ja toinen piiskattuna olemisesta, niin minkä ihmeen takia pitäisi vaihtaa rooleja, jolloin kumpikaan ei nauttisi?

Tottakai kumpikin sukupuoli voi oikutella. Tietenkin voi remmistä antaa kummalle vain, mutta molempien on tiedettävä leikin nimi ja haluttava sitä. Muussa tapauksessa on keksittävä jotain muuta tai hankittava sellainen kumppani, joka sopii omiin seksuaalisiin haluihin.
 
Tuhma tyttö
Olisi todella kiihottavaa jos mieheni antaisi minulle remmiä. Olen monesti ajatellut sitä mutta en oikein tiedä miten siitä sanoisin hänelle, jos se ei olekaan hänestä mukava ajatus.
Olisi todella kiihottavaa kun hän laittaisi jo töistä palatessa viestiä, että kotona on oltava pimpsa ajeltuna kun hän kotiutuu. Ja kotiin tultuaan hän komentaisi ensin riisumaan paidan ja liivit ja hieman pyörittelisi nännejä sormiensa välissä, kovastikin, se tuntuu niin hyvältä ja sen jälkeen tiukasti komentaisi minua riisumaan hänen nahkavyönsä hänen housuista ja komentaisi ottamaan housut pois jalasta ja sängylle pylly paljaana. ja sitten hän antaisi remmiä.. ja aina pitäisi sanoa kiitos kun hän olisi antanut remmistä...aah..
 
molemmin uolin
Ja tässäpä pikkuinen piikosadisti
kehittelee jotain sairasta fantasiaa.
Joku piuhoihin fiksoitu intin radisti
saa kiksinsä, kun utelee ällöä asiaa.

Olen käynyt monta kertaa vanhemman naisen luona viikossa. Antaa taa piiskaa ja välillä remmiä kunnolla. Rakastelun jälkeen pitää antaa remmiä oikein kunnolla ennenkuin rauhottuu. Sit haluu itse kunnolla keskellä huonetta, sillä oli niitä piilosadistisia juttuja muitakin mihin piti osallistua, ei ollut kaikki kivoja vaikka osallistukin. Oli oikeesti välillä muuutakin kun vähä hellänä joka paikka.
 
Viimeksi muokattu:
juniori
Onko jotain suositusta siitä miten usein miehen on syytä remmittää nainen jotta tämä pysyy onnellisena ja kilttinä?

Onko joku muu välinen parempi kuin nahkaremmi? Mtä mieltä kepeistä, vitsasta tai pajuraipasta?

Olen saanut vanhemmalta naiselta kunnolla remmiä, välillä haluu useinkin antaa remmiä. Sitten kun olen sängyssä tyydyttänyt haluu itse remmiä keskellä lattiaa. Sillä on näitä erikoisia haluja vähän joka lähtöön että on muukin kun peffa joka paikasta kipee sen jälkeen muoista paikoista puhumattakaan. Kyllä se hoitelee kunnolla kun suostuu alistettavaksi välillä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä