Ei siinä minusta välttämättä mitän sairasta ole, vaikka remmiä/piiskaa käytetään myös kurinpitomielessä, mutta sen täytyy perustua yhteiseen sopimukseen. Itse suorastaan tarvin sitä ja oon luvan antanut, vaikka pari ensimmäistä kertaa sainkin ""luvatta"", typerien riitojen yhteydessä kun mieheni vaan päätti tehdä niistä kerralla lopun ja rimpuiluistani välittämättä kaappasi mut lujasti otteeseensa ja veteli muutaman kerran vyöllä pitkin takamusta. Olin aika hämilläni ja järkyttynytkin ja mietin asioita pitkään. Hämmentävää oli se, että koin tilanteet kiihottavina vaikka tietysti myös nöyryyttävinä.
Kolmannen kerran vastaavassa tilanteessa (olin tosi pahalla tuulella ja käyttäydyin hyvin lapsellisesti) mieheni ""pysäytti"" mut eli tarttui käsiini, katsoi silmiin vakavana ja sanoi: ""Mietippä mitä sä mahdat nyt tarvita"". Silloin hain posket punaisina itse vyöremmin kaapista ja toin sen hänelle ja pyysin piiskaamaan. Riisuin myös itse housuni pyynnön jälkeen ja kävin hänen syliinsä takamus paljaana. Sain ehkä parikymmentä sivallusta, jonka jälkeen olimme molemmat niin kuumina, että homma meni rakasteluksi. Jälkeenpäin soimme, että turhat konfliktit sovitaan remmillä, jos ne selvästi johtuvat minun mielialani heittelyistä, ja auliisti lupasin, etten enää pilaisi suhdettamme tahallisella vittuilulla, jolla joskus (aika useinkin) puran oloani jostain syystä.
Selkäsaunan jälkeen olo on muuten suorastaan seesteisen rauhallinen, ja nyt kun olen tämän puolen itsestäni hyväksynyt, olen huomattavasti tasapainoisempi ja rauhallisempi ja turhat kiukuttelut on lähes jääneet. Puhumattakaan siitä, miten upeaa seksi on ollut sopimuksestamme lähtien.