Jos asia on molemmin puolin hyväksytty niin ei kai siinä voi olla mitään pahaa? Itse miehenä vähän oudoksuin asiaa nykyisen vaimoni kanssa mutta kun hän sitä itse ehdotti, suostuin. Nykyään nautin kovasti siitä, kun vaimo ""tuhmana"" oltuaan hakee kiltisti remmin naulakosta tai joskus mökillä vitsan pihapuusta ja tuo minulle. Sitten ""komennan"" häntä riisumaan pyllyn paljaaksi ja alan sivallella -toisinaan vähemmän, toisinaan enemmän, riippuen millä tuulella olen. Joskus annan kuritusta enemmän tosissani, se helpottaa riidan jälkeen, mutta useimmiten kyse on roolileikistä, joka kiihottaa meitä kumpaakin.
Ennen en olisi koskaan uskonut lyöväni naista, mutta meille sopii tämä. Vaimoni on siinä mielessä ehkä hiukan vanhanaikainenkin, että haluaa jkv. dominoivan miehen, ja ehkä piiskaus konkretisoi asetelman hänelle niin, että se korostaa hänen feminiinistä oloaan. Ainakin hän sanoo, että vaikka piiska jkv. sattuukin niin jälkeenpäin on turvallinen ja rakastettu olo. Rakastan häntä syvästi enkä koskaan tekisi mitään vastoin hänen tahtoaan. Itseäni taas hänen ehdoton antautumisensa liikuttaa ja kiihotta uskomattoman paljon ja lisää hellyyden tunteita. Liekö jotain luolamiesvaiston jäännettä?
Asiallista keskustelua aiheesta löytyy muuten Taken in hand -nimisestä sivustosta, josta joku täällä aiemmin jossain toisessa ketjussa vinkkasi.