Olen ollut pari vuotta nykyisen mieheni kanssa ja jo aivan seurustelun alussa sain ensimmäisen kerran eläissäni häneltä selkääni. Olin aika tyrmistynyt, koska edes lapsena en saanut piiskaa. Myöskään edellinen mieheni ei piiskannut mutta oli suuttuessaan häijy ja hävytön. Tämä nykyiseni sanoi tuon ekakerran jälkeen, että saan jatkossakin selkääni, jos hän näkee sen tarpeelliseksi. Ensimmäinen kerta oli riidan yhteydessä kun en uskonut varoituksia vaan purin kiukkuani sumeilematta ja räkytin aivan silmittömästi. Silloin hän kaappasi minut kainaloonsa ja painoi vyötäröltä kumaraan ja aloi läimäytellä lujasti pitkin takamusta. Kun rimpuilin vastaan ja yritin potkia, hän vetaisi housuni alas ja jatkoi palajaalle iholle. Olin niin ällikällä lyöty, että lopetin vastustelun ja pillahdin itkuun. Jälkeenpäin keskusteltiin ja jouduin pitkin hampain myöntämään, että sain mitä ansaitsinkin.
Tuon ensimmäisen episodin jälkeen sovimme säännöistä, ja nykyään tiedän tarkkaan, miten minun sopii käyttäytyä, jos meinaan säästyä piiskaukselta. Esimerkiksi valehtelua mieheni ei siedä lainkaan. Viimeksi perjantaina sain nahkavyöstä pyllylleni, kun jäin nolosti kiinni puhelinlaskusta valehtelusta. Lasku oli keittiön pöydällä odottamassa kun tulin töistä ja näin mieheni ilmeestä heti, että selittely olis turhaa. Niinpä laskin kiltisti housut polviin heti kun hän käski ja kumarruin pöytää vasten odottamaan, kun hän vyötään irrotellen komensi. Remmiä tuli niin helvetisti, että jo muutaman sivalluksen jälkeen itkin vuolaasti ja kaduin katkerasti. Sitä saa mitä tilaa, totesin, kun posket punaisina lopulta kiskoin nolona housuja jalkaan.
En silti pidä piiskausta pahana asiana ja mielummin otan piiskaa kuin katselen murjottavaa miestä. Jotenkin mua kiihottaakin se, kun tulee se hetki, jolloin tiedän, että piiskaus on tulossa eikä mikään estä sitä. Sängyssä mies läpsii joskus huvikseen ja toisinaan piiskaa aika lujaakin, ja silloin molemmat käy aivan kuumina. Olen aika alistuva luonne muutenkin ja nautin siitä, kun mies panee minut tottelemaan. Remmin kanssa se on vielä tehokkaampaa, ja vaikka sitä onkin nolo myöntää, niin missäään ei ole niin narttumainen olo kuin miehen sylissä pakarat remmin iskuista kirvelevinä. Joskus kiihotun silloinkin, kun saan remmistä kurinpalautusmielessä, mutta en läheskään aina, sillä silloin mies piiskaa yleensä niin lujaa, että päällimmäinen tunne on kipu ja alistuminen, ja sitä haluaa vain, että piina loppuisi ja asia saataisiin sovittua ja pois päiväjärjestyksestä. Niinkuin saadaankin, jälkeenpäin asiaa ei kaivella ja mulla on äärimmäisen helpottunut ja kevyt olo, vaikka takapuolta kirvelee usein monta päivää. Mikä on kuulemma tarkoituskin, että ""rouva pysyy kilttinä tyttönä"". Plääh. Hämmentävää, mutta kihelmöivän jännittävää silti.