Kuinka usein remmiä

  • Viestiketjun aloittaja Einari
  • Ensimmäinen viesti
piiskattu
selkäsauna silloin tällöin tekee hyvää. eilen sain selkääni. kun ärjyin turhanpäiten miehelleni. Aikansa se sitä kuunteli, mutta lopulta jouduin hakemaan piiskan pihalta ja sitten laskemaan housut alas ja meneen nelinkontin lattialle ukon eteen. Pelotti niinku aina, mutta tottelin. Vaikka se sattuu niin jälkeenpäin on mukavan helpottunut olo. Ei se mua pahoiniptele sillai, mutta piiskaa tai vyöremmiä saan toisinaan, ehkä pari kertaa kuussa, ja aina saan aiheesta. Ite hyväksyn tän. Seksistä ei oo kysymys, mutta jotenki tarvin tätä.
 
Eija
Olen ollut pari vuotta nykyisen mieheni kanssa ja jo aivan seurustelun alussa sain ensimmäisen kerran eläissäni häneltä selkääni. Olin aika tyrmistynyt, koska edes lapsena en saanut piiskaa. Myöskään edellinen mieheni ei piiskannut mutta oli suuttuessaan häijy ja hävytön. Tämä nykyiseni sanoi tuon ekakerran jälkeen, että saan jatkossakin selkääni, jos hän näkee sen tarpeelliseksi. Ensimmäinen kerta oli riidan yhteydessä kun en uskonut varoituksia vaan purin kiukkuani sumeilematta ja räkytin aivan silmittömästi. Silloin hän kaappasi minut kainaloonsa ja painoi vyötäröltä kumaraan ja aloi läimäytellä lujasti pitkin takamusta. Kun rimpuilin vastaan ja yritin potkia, hän vetaisi housuni alas ja jatkoi palajaalle iholle. Olin niin ällikällä lyöty, että lopetin vastustelun ja pillahdin itkuun. Jälkeenpäin keskusteltiin ja jouduin pitkin hampain myöntämään, että sain mitä ansaitsinkin.

Tuon ensimmäisen episodin jälkeen sovimme säännöistä, ja nykyään tiedän tarkkaan, miten minun sopii käyttäytyä, jos meinaan säästyä piiskaukselta. Esimerkiksi valehtelua mieheni ei siedä lainkaan. Viimeksi perjantaina sain nahkavyöstä pyllylleni, kun jäin nolosti kiinni puhelinlaskusta valehtelusta. Lasku oli keittiön pöydällä odottamassa kun tulin töistä ja näin mieheni ilmeestä heti, että selittely olis turhaa. Niinpä laskin kiltisti housut polviin heti kun hän käski ja kumarruin pöytää vasten odottamaan, kun hän vyötään irrotellen komensi. Remmiä tuli niin helvetisti, että jo muutaman sivalluksen jälkeen itkin vuolaasti ja kaduin katkerasti. Sitä saa mitä tilaa, totesin, kun posket punaisina lopulta kiskoin nolona housuja jalkaan.

En silti pidä piiskausta pahana asiana ja mielummin otan piiskaa kuin katselen murjottavaa miestä. Jotenkin mua kiihottaakin se, kun tulee se hetki, jolloin tiedän, että piiskaus on tulossa eikä mikään estä sitä. Sängyssä mies läpsii joskus huvikseen ja toisinaan piiskaa aika lujaakin, ja silloin molemmat käy aivan kuumina. Olen aika alistuva luonne muutenkin ja nautin siitä, kun mies panee minut tottelemaan. Remmin kanssa se on vielä tehokkaampaa, ja vaikka sitä onkin nolo myöntää, niin missäään ei ole niin narttumainen olo kuin miehen sylissä pakarat remmin iskuista kirvelevinä. Joskus kiihotun silloinkin, kun saan remmistä kurinpalautusmielessä, mutta en läheskään aina, sillä silloin mies piiskaa yleensä niin lujaa, että päällimmäinen tunne on kipu ja alistuminen, ja sitä haluaa vain, että piina loppuisi ja asia saataisiin sovittua ja pois päiväjärjestyksestä. Niinkuin saadaankin, jälkeenpäin asiaa ei kaivella ja mulla on äärimmäisen helpottunut ja kevyt olo, vaikka takapuolta kirvelee usein monta päivää. Mikä on kuulemma tarkoituskin, että ""rouva pysyy kilttinä tyttönä"". Plääh. Hämmentävää, mutta kihelmöivän jännittävää silti.
 
Mara
Ainakin meikäläisen muija tarvii remmiä melkein joka viikko ja vaikka se aika rivakalta tahdilta kuulostaakin, niin se on aivan taivaan tosi. Jos en mä säännöllisesti vetele sitä persuksille niin se on niin pirun pahantuulinen, ettei sen kans pärjää millään. Suosittelen kaikille pahantuulisten akkojen miehille. Armotta vaan muijalta perse paljaaksi ja kunnon käsittely remelillä. Loppuu takuulla kitinä ja mujiasta tulee kiltti ku enkeli. Risuakin voi vaihteeksi käyttää, sillä akoille tekee hyvää, kun ne joutuu iste hakemaan piiskan pihalta.
 
Maralle
Kylläpä puhut alistavaan sävyyn vaimostasi, huhhuh sentään. Minusta piiskaleikeissä täytyty olla ehdottomasti kummankin suostumus ja tuo sun juttus ei oikein siltä kuulostanut. Nautitko vaimosi pelosta? Itse ainakin pelkäisin, jos mieheni piiskais mua noin kovaotteisesti ja usein.
 
maire
Tääl on paljo hullun tuntuisia, mutta minä olen oikeasti nainen , ja yli kolmekymmentä vuotta avioliitossa saman miehen kanssa. Jo parikymmentä vuotta ukko on piiskannut minua ei kovin usein, ehkä 3-4 kertaa vuodessa.Aina se on seksin yhteydessä mutta olen kuitenkin nalkuttavalla käytöksellä sen ansainnut, eli se on myös rangaistus osana seksileikkiä. Piiskan saaminen on nöyryyttävän kiihottavaa usein joudun hakemaan sen itse, kesällä saan myös joskus nokkospiiskaa. Mielestäni se on lähentänyt suhdettamme ja tietyllä tavalla nautin tunteesta kun minut piiskan kanssa alistetaan. Muutoin minkäänlaista väkivaltaa ei fyysistä eikä psyykkistä suhteessamme ole. Ei myöskään mitään toisen alistamista. Miehet jotka täällä kirjoittavat rumasti akan hakkaamisesta kerran viikossa ovat provoja tai sairaita. Tärkeää on että rajat sovitaan eikä minua myöskään piiskata väkisin, eli jos mielentilani on se että en halua leikkiin ryhtyä piiskaaminen siirtyy toiseen kertaan. Mies osaa myös lukea ruumiini kieltä, eli hän sanoo joskus että pyllyni aivan anoo piiskaa ja silloin saan sitä. Olisiko tässä yksi pitkän onnellisen liiton salaisuuksista.
 
mies-
Kahdenkeskistä eroottista leikkiä. Kumppanini tietää, että saan pitkäkestoisen ""seisokin"" näistä leikeistä ja hän itse kostuu ja kiihottuu myös, niin mikä estäisi. Kumppanini naisystävä on ollut joskus mukana. Hän kuuli kerran vahingossa kun kumppanini kysyi minulta, että haluatko tänä iltana piiskaa. Hän oli nurkan takana ja kuuli ja halusi katsoa tapahtumaa. Tarkoitus oli, että vasta sen jäkeen, kun tämä henkilö on lähtenyt, mutta minulta komennettiin välittömästi housut kinttuihin jne.. Olemme uusineet muutaman kerran ja kaikki tykkäävät.
 
Avioon joulukuussa
Oli aika yllätys lukea tätä ketjua, kun en oikein saanut selvää, onko kyseessä leikkimielinen turinointi vai aivan tosiasiasta keskustelu. Meillä on tämä juttu sillä lailla aktuelli nyt, että tuleva vaimoni mitä ilmeisimmin haluaisi piiskaa. Vai mitä mieltä olette siitä, että hän on viime aikoina useamminkin kuin kerran sitä lähes pyytänyt. Yleensä se tapahtuu riidellessä, silloin hän saattaa sanoa ykskaks, että ""anna sitten vaikka selkään, jos tahdot"". Eilen sitten sanoin, että saa tuoda tänään koivuniemen herran mukanaan töistä tullessaan, jollei kiukuttelu vähitellen lopu. Hän oli tosi suloinen ja hämillään, meni posket punaisina nukkumaan. -Siis mitä teen? Annanko viimein palaa eli piiskaan morsiameni oikein perinteiseen malliin? Mulle tää asia on aika outo, mutta kieltämättä mieltä kiehtoo ajatus... Joskus olis oikein antoisaa vetää tytöltä housut polviin ja piiskata perusteellisesti. Vai pitäiskö tästä puhua suorempaan vielä? Siihen hän ei tunnu olevan halukas vaan jotenkin tuntuu odottavan, että nimenomaan minä tekisin sen aloitteen. Neuvoja, please!
 
Jesss!
Totta kai sä annat mimmille sitä mitä se kerjää, älä yhtään epäröi. Ilmiselvästi se kaipaa sitä, joten ole mies ja toimi. Ei muuta kuin epäröimättä emäntä kainaloon, persaus paljaaksi ja kunnon käsittely. Aloita vaikka avokämmenellä ensin, mutta muista myös haettaa se piiska, jos ei tullessansa sitä tuo
 
kilttivaimo
Minä sain nyt lauantaina viimeksi remmiä, ja täytyy kyllä myöntää, että aiheesta. Mies ei siedä valehtelua sitten yhtään, ja jäin nolosti kiinni aivan typerästä valheesta. Siitä paikasta ukko otti vyön ja komensi mut polvilleen poikittain. Housut alas vaan ja hoitoon eikä mitkään selittelyt pelastaneet. Remmiä tuli että raikui, ja lopulta lakkasin rimpuilemasta ja otin kiltisti vastaan mitä tuleman piti. Vieläkin on takamus arkana ja paksuilla juomuilla. Aina se piiskaa paljaalle perseelle, enkä ikinä varmaan totu siihen, on se niin nöyryyttävää ja silti se jostain syystä kiihottaa. Sanokaa oonko omituinen?
 
Toinen kilttivaimo
Et kai sä omituinen ole, kyllä muakin kiihottaa jo se ajatus, että mies antaa remmistä pyllylle. Useimmiten meillä leikitään piiskaleikkejä ihan sekstailumielessä, mutta olen myös suostunut siihen, että saan piiskaa myös rangaistuksena. Silloin mies lyö lujempaa, ja silti se tuntuu kiihottavalta. Olen aivan kostea ja paisuksissa jo siinä vaiheessa, kun haen remmin komeronnaulasta. Yleensä otan piiskan jälkeen suihin tai sitten mies panee rajusti takaapäin. Siinä se sitten sovinto sinetöidään.
 
Kiltti minäkin
Tosin aamulla en ollut vaan huusin ja raivosin lapselle, kun se oli kouluun lähdössä. Mies varoitti pari kertaa mutta kun en totellut, se haki kamarista remmin ja paino mut niskasta keittiön pöytää vasten ja nosti yöpaidan helman vyötärölle. Pistin lujasti hanttiin, mutta enhän mä isolle miehelle mitään voinut, piiska tuli ja lujasti. Kun potkin ja rimpuilin, mies nykäs vielä pöksytkin alas ja jatko paljaalle iholle. Sillon mulla pääsi poru ja pyysin että se lopettas. Eihän se ihan heti lopettanu vaan piiskas ja piiskas vaan ja saarnas samalla mun huonosta käytöksestä. Lopulta sain nousta ja painuin sänkyyn murjottamaan. Mutta tuuli parani, ja riita oli sillä' hoidettu pois päiväjärjestyksestä.
 
Äitee
Ja sitten nimimerkki ""kiltti minäkin"" pyytää anteeksi myös siltä lapseltaan, jolle raivosi aamulla. Tosin taitaa olla kirjoittajalla munat jalkovälissä ja koko juttu fantasiaa. Niin kovin samaa tyyliä kuin nuo kaksi edeltävääkin.....
 
Teemu29
Itse annan tyttöystävälleni piiskaa noin kolmesti viikossa. Riippuu tietysti siitä hänen käytöksestään. Tämä on alun perin ollut tyttöystäväni idea. Hän sanoo nauttivansa siitä, että hänellä on voimakas mies, joka pitää hänet kurissa. Enkä minäkään kyllä osaani valita. Päinvastoin.

Olen ottanut tyttöni kanssa todella tiukan linjan. Hän tietää saavansa kunnon selkäsaunan aina kun vain vähänkin poikkeaa sovituista asioista. Tosin en käytä kuritus välineenä remmiä vaan harjaa. Kyllä silläkin saa tuhman tytön pikku pepulle kunnon punan.
 
meri
Piiska paljaalle pyllylle on ihanaa. Itsellänikin on semmoinen ruoskantapainen, mutta eipä tällä hetkellä ole ketään, kuka sitä minuun käyttäisi. Että jos jotakuta kiinnostaisi vähän laittaa kuriin nelikymppistä xl-naista niin...
 
Kiltti minäkin
Sulle ""Äitee"" vastaisin, että ei mulla munia jalkojen välissä ole -mitä nyt itse valitsemani eli oman miehen munat, vieläpä aika useinkin ;). Lapseltani jouduin kyllä pyytämään kiltisti anteeksi, niinkuin teen aina, kun suutun turhista. Mieheltä pyysin anteeksi myös ja sainkin, tuon selkäsaunan jälkeen. Kyllähän kodin pitää olla rauhan ja turvallisuuden tyyssija kaikille siellä asuville ja mieheni saa minua kyllä mielihyvin ojentaa, jos tuota rauhaa ärjymiselläni horjutan.
 
Jesss
Oikea asenne tällä kiltillä nartulla! Kyllä naista pitää vähän kurittaa, jos se meinaa silmille hyppiä ja remmi on siihen just passeli väline. Ja kunnon narttu hyväksyy sen, että MIEHELLÄ on oikeus (jopa velvollisuus) tehdä se. Ei muuta kun piiskaa persuksille kaikille suomen kurittomille akoille. Loppuu perheriidat ja avioerot vähenee radikaalisti.....
 
mies
On toimittava heti, kun kumppanisi sanoo, että ""anna sitten"". Minulle kävi juuri niin, kun vaimo naputti ja naputti yhdestä tekemästäni ""törkeydestä"" ja sanoi sitten että ""sietäsit saada selkääsi"". Minä sanoin, että anna sitten, mutta lopeta tuo nalkutus! Minulta määrättiin housut kinttuihin siitä paikasta ja remmiä tuli. Sanoin sitten, että tämä toimii tarvittaessa myös toisin päin.
Se nalkutus loppui siihen ja meillä on muutenkin ""kivaa"".
 
naputtava narttu
Meillä mä vaan saan selkääni, mut alkoi juuri vastaavasta eli aikani uhittelin ukolleni tyyliin ""anna sitte"", kun se aina uhkaili remmillä. Kerran se sitten hermostui ja antoi vyöstä persuksille. Nyt just eilen tää toistu taas, kun se tuli mua töistä hakeen, ja matkalla soitin sille vähän poskeani. Ei muuta ku auto parkkiin ja meikä sai vyöstä kintuille siinä keskellä nelostien ruuhkaa. Kotona se vielä haetti mulla piiskan parkkipaikan puskasta ja anto sisällä sitte sitä oikeen perinteisesti. Housut nilkoissa lopulta itkin ja ruikutin, mutta aika ""kiltti"" olin lopulta...huhhuh. Nyt on pyrstö vähän hellänä!
 
ei mene muuten näin
mua aina ukko piiskaa, mutta en osaa sitä pahana pitää. Eilenki sain vyöstä pyllylleni kun soitin liikaa suutani... kauppareissun jälkeen ukko käski kamariin. otti housut alas ja anto remmiä. Silti se rakastaa mua, ennen piiskaa sain kullia....
 

Yhteistyössä