B
BootyPeppi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:No, fakta kai kuitenkin on se, että useimmille meistä jää esim. jokunen kilo raskaudesta, tissit saattaa alkaa roikkua, ryhti muuttuu, jalkaholvi laskeutuu jne. Vaikka näin ei teoriassa tarvitsisi välttämättä olla, niin useimmille käytännössä käy niin, että raskaudet jättää jälkensä.
No mä oon sitte varmaan varsinainen friikki. Tosin urheileva sellainen. Mutta enivei, oon sitä mieltä että kokonsa mukaan pitäisi pukeutua - eikä sitä tee tässä maassa moni teinikään, joka vetää jalkaan lantiofarkut ja päälle narutopin, vaikka välistä pullistelee monta senttiä siiderivatsaa. Ei se ole mun mielestä ainakaan yhtään sen kauniimpaa kuin äiti, jolla on jalassa 20 vuotta vanhat farkut![]()
mulla on paljon vaatteita jotka ovat vanhempia kuin tuo 20 vuotta, osaa käytän vieläkin.
Mitenkähän mä selittäisin niin, että ymmärrettäisiin. Mikäs siinä, jos ne vaatteet edelleen mahtuu ja on edes jotensakin ajanmukaiset, totta kai voi käyttää. Järkevää vaan.
Mutta jos yrittää tunkea itsensä kolme numeroa liian pieniin vaatteisiin, tai johonkin täysin älyttömään yhdistelmään, meikkaa itsensä tismalleen samoin kuin teininä - kampauskaan ei ole muuttunut tippaakaan - niin se vaan näyttää mun mielestä jotenkin typerältä. Sitä on kuin muinaismuisto kultaisilta nuoruusvuosilta.
Ja tämä EI tarkoita mihinkään tanttajakkupukuun pukeutumista. Tyyliä kuin tyyliä voi toteuttaa tyylikkäästi.
se on se mun tyyli