Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä ohjelmassa mikä näyttää että on virukset, löytyy varmaan myös kohta poista tai tuhoa :saint:
Mikä ohjelma kyseessä?
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:Olen samaa mieltä nörttien kanssa, että jokaisen nettiin tuleva ihminen olisi edes jollain tapaa tutustunut tietokoneeseen jne, vanhukset poikkeuksena
Yksinkertaiset asiat kuntoon ja turvallista nettailua olisi taas. Tiedottomien ihmisten takia skriptiekiddiet saavat leviteltyä haitallisia koodejaan, ilman että siitä 'noob' tietäisi mitään, kun kuvittelee esmes visvan omien 'skannereitten' turvaavan riittävästi. Oikeesti, tutkikaa, etsikää googlella ihan perussettiä näistä jutuista, tehän kuitenkin netissä olette päivittäin?
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:Olen samaa mieltä nörttien kanssa, että jokaisen nettiin tuleva ihminen olisi edes jollain tapaa tutustunut tietokoneeseen jne, vanhukset poikkeuksena
Yksinkertaiset asiat kuntoon ja turvallista nettailua olisi taas. Tiedottomien ihmisten takia skriptiekiddiet saavat leviteltyä haitallisia koodejaan, ilman että siitä 'noob' tietäisi mitään, kun kuvittelee esmes visvan omien 'skannereitten' turvaavan riittävästi. Oikeesti, tutkikaa, etsikää googlella ihan perussettiä näistä jutuista, tehän kuitenkin netissä olette päivittäin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:Olen samaa mieltä nörttien kanssa, että jokaisen nettiin tuleva ihminen olisi edes jollain tapaa tutustunut tietokoneeseen jne, vanhukset poikkeuksena
Nyt sataa niskaan, mutta peesaan. Harva se päivä kysellään viruksista, ollaan kirjauduttu johonkin ja nyt halutaankin suomennosta käyttöehdoista jne ja ihemetellään kun "tietokone teki jotain outoa" kun on klikattu päivityskäsky tms. :headwall:
Okei, se oli mun tämän päivän purkaus :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun se ilmoittaa että 2 löytynyt, kertooko minkä nimiset tai missä? Siinä tapauksessa ne voisi poistaa jos etsisi ensin vaik resurssienhallinnan kautta ja siitä delete.
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru hoi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun se ilmoittaa että 2 löytynyt, kertooko minkä nimiset tai missä? Siinä tapauksessa ne voisi poistaa jos etsisi ensin vaik resurssienhallinnan kautta ja siitä delete.
Kertooko nimet tai paikat?
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:Olen samaa mieltä nörttien kanssa, että jokaisen nettiin tuleva ihminen olisi edes jollain tapaa tutustunut tietokoneeseen jne, vanhukset poikkeuksena
Nyt sataa niskaan, mutta peesaan. Harva se päivä kysellään viruksista, ollaan kirjauduttu johonkin ja nyt halutaankin suomennosta käyttöehdoista jne ja ihemetellään kun "tietokone teki jotain outoa" kun on klikattu päivityskäsky tms. :headwall:
Mä nyt en kuitenkaan kysellyt, mitä tarvis tietää ennenkuin käyttää konetta, vaan millä helvetillä mä saan sen viruksen pois..
Se, mitä peesailet, ei helpota tähän tilanteeseen, jos en tiedä niin sit en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru hoi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun se ilmoittaa että 2 löytynyt, kertooko minkä nimiset tai missä? Siinä tapauksessa ne voisi poistaa jos etsisi ensin vaik resurssienhallinnan kautta ja siitä delete.
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:Olen samaa mieltä nörttien kanssa, että jokaisen nettiin tuleva ihminen olisi edes jollain tapaa tutustunut tietokoneeseen jne, vanhukset poikkeuksena
Mä nyt en kuitenkaan kysellyt, mitä tarvis tietää ennenkuin käyttää konetta, vaan millä helvetillä mä saan sen viruksen pois..
Se, mitä peesailet, ei helpota tähän tilanteeseen, jos en tiedä niin sit en tiedä.
Minä en hauku, vaan hyvällä sanon. Ei tuo perustietämys ole mitään rakettitiedettä, vaan pienellä 'pänttäyksellä' ja jonkin verran aikaa, niin avot, osaat vähän enemmän
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:Olen samaa mieltä nörttien kanssa, että jokaisen nettiin tuleva ihminen olisi edes jollain tapaa tutustunut tietokoneeseen jne, vanhukset poikkeuksena
Minä en hauku, vaan hyvällä sanon. Ei tuo perustietämys ole mitään rakettitiedettä, vaan pienellä 'pänttäyksellä' ja jonkin verran aikaa, niin avot, osaat vähän enemmän
Ihan hyvällä sanon, että mul ei oikeesti ole aikaa, eikä jaksamista alkaa vielä näinhin asioihin perehtymään. Mä käyn koulua, kun koulusta koitiudun alkaa kotiaskereet, kun poika menee illalla nukkumaan, alkaa mulla läksyjen teko tai tenttii luku.. ei vaan kaikkeen pysty..
Se on hyvä että on teitä jotka tietää näistä, mutta on teilläkin jokin osa-alue, mistä että tiedä kaikkea..
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja Tigru hoi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun se ilmoittaa että 2 löytynyt, kertooko minkä nimiset tai missä? Siinä tapauksessa ne voisi poistaa jos etsisi ensin vaik resurssienhallinnan kautta ja siitä delete.
Noniin tälläiset tuli:
Threat name: W32.Tidserv *)
Target name: c:/program files/mozilla firefox/components/iamfamous.dll
target type: Infection
Se oli eka sitten viel kaks..
Threat name: Bacdoor.Tidserv!inf **)
Target name: c:/ documents and settings/omistaja/logal settings/temp/tmp3550.tmp
-----------------------------------------------------------------------
Threat name: W32.Tidserv
Target name:c:/ documents and settings/omistaja/logal settings/temp/tmp354f.tmp