Kuinka pukeutuu kolmikymppinen äiti, ilman että näyttää teiniltä tai käävältä?

Alkuperäinen kirjoittaja 20v.:
Minusta pitäisi hyväksyä ikänsä ja näyttää sn mukaiselta. Aivan tyhmää yrittää näyttää nuorelta kun kerran on vanha. Naurettavaa.

tuliko tuota kirjottaessa mieleen että 20v on täti alle 10v mielestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
http://2.bp.blogspot.com/_7ICt0n5OGYg/SZj-_bBm-YI/AAAAAAAABF0/KlqNCvAcD_g/s400/kate_hudson.jpg

Mun tyyli kolmekymppisenä äitinä on tätä..

Mulla aikalailla tällaista ja ikää 29v. Silti mulle sanotaan, etten näytä ikäiseltäni. Mut eipä se mitn haittaa!

Mitähän tuohon sanoisi, itse 36v. ja minua ei uskota 4 lapsen äidiksi. En kyllä pukeudu kuin teinit mutta olen pienempi kuin 14v. tyttöni. Siis samoja vaatteita voidaan käyttää. Se ikävä puoli tossa on että teini vie äidinkin vaatteet jee. Mutta voipi teiniltä sitten lainata farkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Mitähän tuohon sanoisi, itse 36v. ja minua ei uskota 4 lapsen äidiksi. En kyllä pukeudu kuin teinit mutta olen pienempi kuin 14v. tyttöni. Siis samoja vaatteita voidaan käyttää. Se ikävä puoli tossa on että teini vie äidinkin vaatteet jee. Mutta voipi teiniltä sitten lainata farkkuja.

Meillä on sama juttu. tyttö nappailee mun kaapista vaatteita :D

tuossa iltasella tätä jäin vielä miettimään. mä näkisin niin että jos ikää aatellen tyyli muuttuu niin se tulis tapahtua luonnostaan. Eikä niin että täytetään 30v ja sen vuoksi laitetaan kaappien sisältö uusiksi.

Mulla oli vielä pari vuotta sitten seppälän lompakko missä oli pinkki pääkallo :D Nyt ostin mustan, nahkaisen lompakon, joka on yksinkertainen ja laadukas. Näin se maku muuttuu, luonnostaan, ei muuttamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn vaan:
ja mun tyyliä/tyylikkyyttä näkee blogissa....
anteeks ... tyylittömyyttä piti sanomani...

Oikeastikko käytät noin kamalia vaatteita?

Mä tykkään niistä ja se riittää :D

Missä on kuvia niistä kauheista vaatteista?
Löysin vaan Bootyn profiilista linkin jossa ei ollut todellakaan kamalia vaatteita, ihan tavallisia, hänelle sopivia =) ja oli pari vaatetta jotka mielellään löytäisin omasta kaapistani.. :whistle:

ja se eilinen(?) takkilinkki, musta ne oli ihan kivoja, kyllä ihan hyvin voisin käyttää osaa niistä. kaikki ei ollu ihan mun makuun.

en muutenkaan ymmärrä tätä kauheeta merkkihysteriaa, varsinkaan semmosta menestyjä-luuseri ajattelua. menestyjällä 300e takki (ei tullu ees yhtään merkkiä mieleen esimerkiksi) ja luuserilla 30e seppälää tai muuta. hiphei!

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn vaan:
ja mun tyyliä/tyylikkyyttä näkee blogissa....
anteeks ... tyylittömyyttä piti sanomani...

Oikeastikko käytät noin kamalia vaatteita?

Mä tykkään niistä ja se riittää :D

Missä on kuvia niistä kauheista vaatteista?
Löysin vaan Bootyn profiilista linkin jossa ei ollut todellakaan kamalia vaatteita, ihan tavallisia, hänelle sopivia =) ja oli pari vaatetta jotka mielellään löytäisin omasta kaapistani.. :whistle:

:D Mä olenkin pyrkinyt laittamaan niitä käyttövaatteita sinne esille. Siitä kassista jonka tein kaikesta jämästä niin se on lemppari nykyisin....

Alkuperäinen kirjoittaja dina:
ja se eilinen(?) takkilinkki, musta ne oli ihan kivoja, kyllä ihan hyvin voisin käyttää osaa niistä. kaikki ei ollu ihan mun makuun.

en muutenkaan ymmärrä tätä kauheeta merkkihysteriaa, varsinkaan semmosta menestyjä-luuseri ajattelua. menestyjällä 300e takki (ei tullu ees yhtään merkkiä mieleen esimerkiksi) ja luuserilla 30e seppälää tai muuta. hiphei!

tuolla luokittelulla mä oon todella luuseri, parhaimmat takkini oon ostanu kirpalta.. :whistle:

Minusta pitäisi hyväksyä ikänsä ja näyttää sn mukaiselta. Aivan tyhmää yrittää näyttää nuorelta kun kerran on vanha. Naurettavaa.

Mun mielestä ois tyhmää yrittää näyttää ikäiseltään, jos ei kerran näytä. Varsinkin, jos se tarkoittaa sitä, että pitäisi alkaa vanhentaa olemustaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mun mielestä ois tyhmää yrittää näyttää ikäiseltään, jos ei kerran näytä. Varsinkin, jos se tarkoittaa sitä, että pitäisi alkaa vanhentaa olemustaan.

Täytyy hyväksyä se, että on vanha.... :laugh:

Nuttura päähän vaan. Alkaa sit vaik polttaan tupakkaa, jos muuten ei vanhene iän edellyttämällä tavalla. :xmas:

Nuttura päähän vaan. Alkaa sit vaik polttaan tupakkaa, jos muuten ei vanhene iän edellyttämällä tavalla. :xmas:

no, mut mä näytän ihan 40vuotiaalta kuitenkin :D

Joo, ehkä sit ku sä oot 80.

Kai nyt jokainen saa näyttää siltä miltä näyttää, joku vaan luonnostaan näyttää vanhemmalta ja toinen nuoremmalta. Mutta se että 30v yrittää tietoisesti tehdä itsestään 20v näköistä on kyllä huvittavaa. Jos oikeasti siltä näyttää niin mikäs siinä, mutta kyllä näitä tekonuorekkaita löytyy melkoisesti!

Joo, ehkä sit ku sä oot 80.

mä oon suunnitellut niin, että silloin vetäisin kaljuks....

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Jänniä asioita tekin mietitte...:o
En ole koskaan käsittänyt, miten se IKÄ vaikuttaa siihen, miten PUKEUTUU.
Harvalla se teini-ikä jää päälle ja jos jää, niin mitäs sitten!:D Hauskan näköistä sekin.
Minun periaate on, että pukeudun silleen, miten tykkään ja mikä tuntuu hyvältä ja omalta...oli se sitten ihan mitä tahansa.
Käytän paljon pitkiä hameita, intia-henkisiä vaatteita, luomutyyliä, häivähdys saamelaisuuttakin ja jotain inkkareilta...värejä käytän paljon...eikä tämä liity kyllä mitenkään siihen, että olen kolmikymppinen.:)
En osaa mennä millään elämänalueella minkään tietyn kaavan mukaan, olen vapaa ja soisin muidenkin olevan.

peesi! täällä yks ekovaatteilija

Loppujen lopuksi mun mielestä aikuinen, tolkussaan oleva nainen kyllä tietää ja osaa pukeutua hyvin, juuri sille omalle itselleen sopivalla tavalla, joka korostaa hyvällä tavalla omaa persoonallisuuttaan. Mutta - sitten on läjä näitä "toista nuoruuttaan" etsiviä... Nämä 50+- vuotiaat, ei - 60+- vuotiaat, jotka ovat jotenkin taantuneet ajassa huomattavasti taaksepäin ja elävät "toista tulemistaan". Mikään ei ole niin karmean näköistä kuin 60+- vuotias toista nuoruuttaan elävä, joka survoo itsensä monta numeroa liian pieniin lantiofarkkuihin ja napapaitaan, on helmiäistä ja glitteriä siellä ja täällä, ja kaiken kruunaa "totanoinniin, niinku, tiiäxä"-puhetyyli. Sen ilmestyksen nähdessään ei oikeesti tiedä mihin katsoisi vai katsoisiko mihinkään. Aira Samulin ja Lenita Airisto ovat huikeita mimmejä, jotka osaavat olla nuorekkaita ja kantavat vaatteen kuin vaatteen kauniisti, eri asia on kun oikeasti yritetään olla muuta kuin ollaankaan.

tämän minäkin haluaisin tietää 3kympin kriisiä läpikäydessäni parhaillaan ja olen kyllästynyt vaatekaapissani olevaan t-paita-farkut-huppari-tennarit-toppaliivi-villasukat-kasaan... ei sieltä mitään muuta löydykään nyt eikä ole koskaan löytynytkään =(, niin kauan kuin muistan olen pukeutunut samallalailla, enkä ole pitänyt siitä koskaan...

Omat esikuvat on just tässäkin ketjussa olleet Kate Moss ja Sienna Miller. Itse en voi sietää liian "hienoa" tyyliä, mitä monet julkkikset harrastavat. Noilla kahdella on sopivan rento tyyli, mutta kuitenkin trendikäs ja nuorekas.

Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
Sporttisesti, laadukkaita merkkivaatteita ja farkkuja, töissä laadukas jakkupuku..siinä meikäläisen 32 vuotiaan pukeutuminen eikä taatusti näytä teiniltä eikä ikälopulta. jotain hennesmauritsin rättejä en päälleni taatusti laita.

jaahas. vai ollan sitä kaikkea muuta kuin köyhiä ja kipeitä. just just. tuli selväksi että olet rikas nirppanokka paskiainen. mission completed.

No onhan se tunnetusti selvä ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Mieluummin vähemmän ja laadukasta (vaikkakin kalliimpaa). Mauritsit on tullut kokeiltua alta kolmekymppisenä ja kun rätit ei kestä edes puolta vuotta kuosissaan niin...

Uusimmat

Yhteistyössä