Kuinka pukeutuu kolmikymppinen äiti, ilman että näyttää teiniltä tai käävältä?

Mun mielestä kolmekymppinen nainen on jo sen verran viisas, että tietää mitä haluaa, mikä toimii ja missä tilanteessa... ja tämä sopii IHAN KAIKKEEN :whistle:... :saint:.... miehiin, uraan, perheeseen, ulkonäköön.... Kolmekymppinen nainen on enemmän tai vähemmän sinut itsensä kanssa, tietää mihin taipuu ja kykenee, tietää mikä tuottaa itselleen hyvän olon ja tietää mikä saa itsensä hehkumaan...

Ja jos se jollekin on sitten se kahin-kohin-tuulipuku tai sitten lady like, niin ok. Mutta - kun kolmekymppinen on löytänyt sen "oman juttunsa", niin hän osaa kantaa sen tyylillä. Aina. :).

Alkuperäinen kirjoittaja fab 5:
Kivat hyvämalliset farkut (HUOM siistit), rento pehmeä paita (valkoinen klassinen) ja vaikkapa musta pitemmänmallinen jakku. siihen vielä mustat kengät, kiva laukku ja pari korua, niin on tyylikäs ja klassinen look.

Älä naurata. Kaikki ihmiset eivät ole jakkupukutyyppejä. En ala ikinä pukeutumaan klassisesti vaan nappaan muodista aina itselleni sopivimmat palat.

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Mun mielestä kolmekymppinen nainen on jo sen verran viisas, että tietää mitä haluaa, mikä toimii ja missä tilanteessa... ja tämä sopii IHAN KAIKKEEN :whistle:... :saint:.... miehiin, uraan, perheeseen, ulkonäköön.... Kolmekymppinen nainen on enemmän tai vähemmän sinut itsensä kanssa, tietää mihin taipuu ja kykenee, tietää mikä tuottaa itselleen hyvän olon ja tietää mikä saa itsensä hehkumaan...

Ja jos se jollekin on sitten se kahin-kohin-tuulipuku tai sitten lady like, niin ok. Mutta - kun kolmekymppinen on löytänyt sen "oman juttunsa", niin hän osaa kantaa sen tyylillä. Aina. :).

Nappiin sanottu. Taidat olla kolmekymppinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Pakko sanoa että ap:llä on harvinaisen hyvä vaatemaku :D

tänks :hug: ja älä luovu pääkallohuivista :D

En koskaan! :D

Tästä tuli mieleen, että olisipa hauskaa nähdä, miltä te näytätte vaikka seitsemänkymppisinä :D. Kun just alkuviikosta katselin Mansikkapaikkaa, jossa Mikko Kuustonen haastatteli Aira Samulinia, ja jestas se nainen on pitänyt oman tyylinsä tyylikkäästi, vaikka ikää on yli 80 v.

Toivoa sopii, että itse kukin onnistuisi ensnnäkin löytämään sen oman tyylinsä ja toisekseen säilyttämään sen läpi vuosien ilman, että jämähtää nuoruusvuosien lookiin liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Tästä tuli mieleen, että olisipa hauskaa nähdä, miltä te näytätte vaikka seitsemänkymppisinä :D. Kun just alkuviikosta katselin Mansikkapaikkaa, jossa Mikko Kuustonen haastatteli Aira Samulinia, ja jestas se nainen on pitänyt oman tyylinsä tyylikkäästi, vaikka ikää on yli 80 v.

Toivoa sopii, että itse kukin onnistuisi ensnnäkin löytämään sen oman tyylinsä ja toisekseen säilyttämään sen läpi vuosien ilman, että jämähtää nuoruusvuosien lookiin liikaa.

Pääkallohuivissa edelleen.. ;)

Mä oon ihan teinistä asti tykänny ihan älyttömästi hevi/goottityylistä ja se onkin sitä eniten mun tyyliä, mua lähinnä. Mutta toki sitä tyyliään tietyllä tavalla hioo sitä mukaa kun tulee ikää lisää. En mäkään enää todellakaan missään stretcheissä kulje niinku joskus yläasteella.. :laugh: Mutta tyylini oon säilyttäny ja tuun säilyttään.

Mä tykkään eniten sellaisesta tyylikkäästä hevi/goottimeiningistä, kun siinä ei mennä ihan överiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:

Pääkallohuivissa edelleen.. ;)

Mä oon ihan teinistä asti tykänny ihan älyttömästi hevi/goottityylistä ja se onkin sitä eniten mun tyyliä, mua lähinnä. Mutta toki sitä tyyliään tietyllä tavalla hioo sitä mukaa kun tulee ikää lisää. En mäkään enää todellakaan missään stretcheissä kulje niinku joskus yläasteella.. :laugh: Mutta tyylini oon säilyttäny ja tuun säilyttään.

Mä tykkään eniten sellaisesta tyylikkäästä hevi/goottimeiningistä, kun siinä ei mennä ihan överiksi.

tuohon mitään lisäämättä..
muoks sivuhuomautus heavyfreakille..
Kesällä shoppailtiin mutsin kaa hesassa ja eksyttiin (luonnollisesti) goottikauppaan, cybershoppiin ja löysin just samanlaiset kloriittivärjätyt stretchit joita tein aikoinaan kaikista omista ylikireiksi ommelluista housuista ja samoten tein samanlaisia kavereillekin..
Oli jotenkin niin nostalginen tunne,minä ja pilalle värjätyt uudet housut(mutsin sanoja)
ja tää, mutsin retale pilas mun haaveilun ja pudotti totaalisesti maan alapuolelle sanomalla, että se salaa kadehti mun pilallisia pökiä!!
Järkkyä |O kuinka toivun tuosta shokista ikinä?
No nyt se mun mutsi haavelee uudesta Amorphiksen paidasta, broidi oli lähettäny mulle sellasenkin mutsin kautta, mutta se kuulemma katos..joopa joo. :headwall:

Mun mielestä nuo linkitetyt kuvat olivat oikein hyviä. Niissä oli niitä paheksuttuja tiukkojakin farkkuja ja hyvältä näyttivät! Itse pukeudun siten, mikä hyvältä omassa kropassa näyttää ja tuntuu. Tosin mulla on vielä viisi vuotta siihen kolmeenkymppiin mutta samaa linjaa aion jatkaa sittenkin.

Kesällä shoppailtiin mutsin kaa hesassa ja eksyttiin (luonnollisesti) goottikauppaan, cybershoppiin ja löysin just samanlaiset kloriittivärjätyt stretchit joita tein aikoinaan kaikista omista ylikireiksi ommelluista housuista ja samoten tein samanlaisia kavereillekin..
Oli jotenkin niin nostalginen tunne,minä ja pilalle värjätyt uudet housut(mutsin sanoja)
ja tää, mutsin retale pilas mun haaveilun ja pudotti totaalisesti maan alapuolelle sanomalla, että se salaa kadehti mun pilallisia pökiä!!
No nyt se mun mutsi haavelee uudesta Amorphiksen paidasta, broidi oli lähettäny mulle sellasenkin mutsin kautta, mutta se kuulemma katos..joopa joo. :headwall:

Ei hemmeti Cybershoppiin voi mennä, eikä Morticiaan, eikä Leather Heaveniin.. Alkaa vaan ottaa aivoon ku ei voi kaikkee ostaa.. :laugh:

Kamala shokki! :o :hug: Kyllähän tuo sulattelua hetken vaatii.. :D Mun äiti on ihan pöhölönä äijän bändiin, se aina kuuntelee niiden levyä ja on sillä pari niiden paitaaki. Ylpee (melkee)anoppi :D

Ei hemmeti Cybershoppiin voi mennä, eikä Morticiaan, eikä Leather Heaveniin.. Alkaa vaan ottaa aivoon ku ei voi kaikkee ostaa.. :laugh:

Kamala shokki! :o :hug: Kyllähän tuo sulattelua hetken vaatii.. :D Mun äiti on ihan pöhölönä äijän bändiin, se aina kuuntelee niiden levyä ja on sillä pari niiden paitaaki. Ylpee (melkee)anoppi :D

Loppukuusta lähetään murun kaa hesan suunnalle viettään lapsivapaata 2 päivästä, jos ihan pikasesti kävis vilkaseen jotain.. :whistle: :laugh:
Joo,mulla kans mutsi kuuntelee väiin tosi rankkaa heviä, löytyy siltä levyinä Amorphis yms.. Se pentele jopa on tavannu ne, pikkuveljen kautta tosin..
*hieman kade*

Loppukuusta lähetään murun kaa hesan suunnalle viettään lapsivapaata 2 päivästä, jos ihan pikasesti kävis vilkaseen jotain.. :whistle: :laugh:
Joo,mulla kans mutsi kuuntelee väiin tosi rankkaa heviä, löytyy siltä levyinä Amorphis yms.. Se pentele jopa on tavannu ne, pikkuveljen kautta tosin..
*hieman kade*

Hei muuten, katos mitä tääl on myynnis..

http://shop.ebay.com/merchant/angel-secret_W0QQ_nkwZQQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_ipgZ

Tuolta on vähän pakko tilata kaikenlaista :laugh:

Minä haluaisin värianalyysiin, niin tietäisin tarkalleen mitkä värit sopivat. Usein tulee ostettua kaupassa niin kivan värisiltä vaikuttavia vaatteita, mutta kotona toteankin ettei tämä oikein sovikaan.

*hieman kade*

Hei muuten, katos mitä tääl on myynnis..

http://shop.ebay.com/merchant/angel-secret_W0QQ_nkwZQQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_ipgZ

Tuolta on vähän pakko tilata kaikenlaista :laugh:

Tilataan kimpassa?? =)

Tilataan kimpassa?? =)

Noissa on ilmainen toimitus kaikissa ;) :D

Nuo on ihan törkeen halpoja! Monestihan sit just toimituskulut on sitä luokkaa ettei kannata alkaa mistää ulkomailta tilaileen.. Mutta tuolla ku on ilmanen toimitus kaikessa ni ei paljo haittaa :D

Muoks. Eipä ollukkaa ihan kaikissa..

Tilataan kimpassa?? =)

Noissa on ilmainen toimitus kaikissa ;) :D

Nuo on ihan törkeen halpoja! Monestihan sit just toimituskulut on sitä luokkaa ettei kannata alkaa mistää ulkomailta tilaileen.. Mutta tuolla ku on ilmanen toimitus kaikessa ni ei paljo haittaa :D

Täräytän yksäriä.

Tuli mieleen, kun viime keväänä opiskelijoiden kanssa keskustelimme pukeutumisesta ja tyylistä. Tulin sitten maininneeksi, että olen tietoisesti valinnut tämän mustan linjan. Opiskelijat halusivat tietää, onko valinnan takana jotakin filosofiaa, mihin minä tietenkin, että on - voi vetää pimeässä makkarissa (jossa lapsi vielä nukkuu) / kiireessä päälleen ensin käteen osuvat vaatteet, eikä tarvi miettiä, että sopiiko ne yhteen. Kun ne sopii aina. Käytännöllistä, ja helpottaa äiti-ihmisen arkea.

Teinitytöt olivat HIUKAN kauhistuneen näköisiä, ja useamman pään päällä leijui ajatuskupla, että pitääpä muistaa käyttää ehkäisyä poikaystävän kanssa, ettei käy noin kurjasti.

Tämä selitys ei kylläkään ole kuin osa totuudesta, mutta mitäpä sitä ei tekisi nuorisomme seksuaaliterveyden eteen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Kuka kolmekymppinen haluaa näyttää kolmekymppiseltä?

:laugh: :hug:

Kyllä sä sit ymmärrät, kun kasvat aikuiseksi! ;)

Onneksi olkoon, jos itse olet jo kasvanut. :flower:

Juuri niin! ;)

(Susta vaan paistaa sun nuori ikä ja sen mukana tuleva näsäviisas kaikkitietävyys läpi aina, kun näen sun kirjoituksia...)

Mä tykkään resorillisista farkkulegginsseistä, resorifarkuista, superstar-lenkkareista, trikoopaidoista+päälle toppi tmv, mekoista ja hameista, leggareista, pillifarkuista jne. En tiedä, onko ikään sopivaa vai ei, mutta itse tykkään näistä :)

Kuka kolmekymppinen haluaa näyttää kolmekymppiseltä?

:laugh: :hug:

Kyllä sä sit ymmärrät, kun kasvat aikuiseksi! ;)

Onneksi olkoon, jos itse olet jo kasvanut. :flower:

Juuri niin! ;)

(Susta vaan paistaa sun nuori ikä ja sen mukana tuleva näsäviisas kaikkitietävyys läpi aina, kun näen sun kirjoituksia...)

Jaa. Mikä nyt sitten on nuori...

Yhteistyössä