Alkuperäinen kirjoittaja vastuuton?:
mä jätin tässä yks päivä 6-ja 8-vuotiaat keskenään autoon. tultiin just edellisestä kaupasta, josta saivat yhteisen lelun joten eivät halunneet lähteä enää ruokakauppaan vaan tahtoivat jäädä autoon. väkisinkö mun ois ne pitänyt ottaa kauppaan mukaan? asutaan pienessä maalaiskylässä ja kauppa pieni market josta hain nopeasti maitoa ja muuta pientä. en siis mennyt isoon automarkettiin viikon ruokaostoksia tekemään.
Siis mitä ihmettä, ihmisetkö täällä tosiaan miettii että voiko 6- ja 8-vuotiaat jättää keskenään autoon kauppareissun ajaksi!? MITÄ IHMETTÄ!??! 8-vuotiashan on luultavasti tokaluokalla koulussa, sen ikäiset nyt usein kävelevät esim. yksin kouluun ja takaisin, saattavat viettää iltapäivät yksin koulun jälkeen ym. Ja täällä mietitään, että voiko lapset jättää yksin autoon hetkeksi!? Ja vielä kaksi kappaletta lapsia, eli heillä on seuraa toisistaan. Mitä IHMETTÄ siinä edes voisi tapahtua?? Realistisesti??