Kouvolan seutu

Joo, thänks tervetulotoivotuksista =) . Vinkkasin tänään kaupungilla tästä sivusta myös eräälle tuoreelle äidille. Toivotaan, että hänkin löytää tänne =) Olimme siis hänen kanssa samaan aikaan valmennuksessa eli sitä kautta "tuttu". Ja mainostin tietysti myös tuota Pentsojan perjantaita.

Kiitti Sippu jumppavastauksesta. Mä vähän pelkään sitä, että jos olen aivan törkeen huonossa kunnossa ja tyyliin en jaksa tehdä siellä jumpassa mitään. Otan kaksi askelta eteen ja taakse ja henki meinaa loppua :LOL:. Muistatko kuka sitä vetää? Sivuilla muistaakseni lukee, että se Niina Nahkuri? Tiedä vaikka tässä sinne joskus ihan oikeesti meniskin?? Jumppa tekis tälle vartalolle kyllä eetvarttia!! Tästä tulikin mieleeni, että kuinkakohan nopeasti synnytyksen jälkeen saa alkaa tekemään vatsalihaksia? Mun on pitänyt kysyä sitä neukkulasta, mutta en ikinä muista.

Mä missaan maanantaisen kahvittelun, vaikka reika lupasitkin ettette ihan elävänä syö :LOL: . Mulla tosiaan mies 3-vuorotöissä, joten omatkin menot kärsii hänen työvuoroista, hih. Mutta tosiaan jatkossa voisin vaikka treffatakin teitä kahveen tai vastaavan merkeissä.

Jaahas, neiti heräs, täytyy mennä. Se on moro B).
Viikonloppuja!!!

t. Molla

Mennään Molla vaikka jo heti viikon päästä perjantaina jumppaamaan. Siellä saa kyllä ottaa rennosti, jos ei jaksa. Mutta ei se jumppa mikään kovin rankka ole. Ihan hyvin pysyy mukana vähän huonommallakin kunnolla :p
Ja käsittääkseni vatsalihaksiakin saa alkaa tekemään heti kun vaan jaksaa...mutta lantionpohjanlihakset ne vasta tärkeitä on :D (mä oon kyllä ollut tonkin asian suhteen aivan luvattoman laiska... :ashamed: )

Ihanaa ja aurinkoista viikonloppua jok'ikiselle! :flower:

Hei, täällähän on uusiakin äitejä, tervetullos vaan Molla :wave: Mä en uskalla vielä tosta maanantain coffee house jutusta sanoa juuta enkä jaata, päästääköhän toi ukko menemään kun on nyt tullu juostua vähän joka paikassa :whistle:
Mä en pahemmin noista vatsalihaksista tiedä, kun en sellaisia itse omista :LOL: Mutta sellaisen jutun olen kuullut, että ton vatsalihasten välissä olevan "raon" pitäisi palautua ennalleen tai lähes ennalleen ennenkuin sais vatsalihasliikkeitä tehdä, tärkeimpänä lantionpohjalihakset ekana kuntoon, sitten vasta syviä vatsalihaksia harjottamaan ja sitten vasta ihan viimeiseksi suoria ja vinoja vatsoja... Tiedä sitten että kuinka nää mun tarinat pitää paikkaansa :whistle: Mä hyökkäsin vaan kesken siivoilun tähän koneelle, joten kait se on mentävä jatkamaan siivoamista :ashamed: :kieh: Mutta ihanaa ja aurinkoista viikonloppua teille kaikille B) :flower:

Moikka! Kiva Molla,että löysit tänne palstalle,olis kyllä voitu vaihtaa puh.num.pentsojassa.Mulla kävi tänään huonosti,oltiin 5 koiran kanssa puistossa ja istuskelin rauhassa tarhan ulkopuolella,niin meidän dalmis rupes huutaa hulluna ja samalla meidän vanhempi likka huuti apua...no juoksin paikalle hätääntyneenä(en oo kohta juossu 9kuukauteen)kohta viikkoja 37,koiran tassu oli jäänny puristuksiin toisen koiran pantaan ja oli työ saaha se irti.no mä kait reväytin jotain alapäästä(en todellakaan tiijä mitä??)nyt kävely tosi vaikeeta ja huomasin,etten meinannu autoon päästä istumaan,ei nouse jalat kun sattuu niin paljon.onneksi on maanantaina kotkaan meno aamusta.Että tällästä meille!
Hyvät loppu viikonloput kaikille ja nähdään sitten maanantai-iltana.Neppari soittelen sulle yhteiskyydistä,jos otat minut kyytiin.Ja vois tietty yrittää nähä tiistaina petsojassa,mut pääsen vasta ennen kahta.

:flower: :flower: OIKEIN IHANAA JA LÄMMINTÄ VAPPUA KAIKILLE!!

Eka vappu pallo sitten eilen poksahti eli Vaula alias Minna oli saanut sektiolla pikku prinsessan 3080g tais painaa ja pituutta 49 cm. Kaikki hyvin, illalla vaan kipuja oli pukannut. Lähetti kaikille kovasti terkkuja!!! ite täällä turvonneiden jalkojen kanssa kärvistelen. Tuukalle yritän järjestää vappua juuri tulimme tuolta Jaakonpuiston vapputapahtumasta. Kivaa kuulemma oli. Nyt ei muuta kuin nauttimaan vappulounaasta...

voi kun ihanaa että Vaulalle tuli nyt pikku rinsessa sinne joukon jatkoksi :heart:

Mä oon oottanu sitä avoimen retkeä ihan innoissani ja nyt tajusin, että olen just sillon ku se sattais olla (toukokuun vika viikko), ni mehän ollaa reissussa.. Voi kurja jos multa jää se ihana retki väliin. Noh, ensi vuonna sitten :)

Millo meidän piti nähdä? Ens viikolla pentsojassa?

Heps!

Perskules, onpas ollut varsinaista matalalentoa tässä joka päivä. En ole ehtinyt tännekään raapustaa mitään. Oho, aika paha toi Nassukan kiitäminen, hui sentäs. Otahan iisisti vielä sen "pienen" kessin kanssa ;) .

Oi ihanaa, pieni prinsessa syntynyt, ONNEA vaan täältäkin :flower: . Meidän neitikin oli pieni syntyessään -> 2910 g ja pituutta 46 cm. Tosin hän kyllä tulikin vähän etuajassa.

Oliskos kukaan menossa Pentsojaan huomenna? Mä olin alunperin, mutta tässä tulikin muuta menoa, joten Pentsoja jää seuraavaan kertaan. Muuten onks se auki ihan kesälläkin? Tyhmä kysymys, mutta kun en tiedä :LOL: .

Reika, mekin oltiin tänään Jaakonpuistossa. Olipa muuten upea ilma tänä vappuna, voi vau B) .

Nyt täytyy taas mennä, terve moro sanoi poro.

t. Molla

Heipula!

Maanantaina oltaisiin menossa Pentsojaan ainaski me ja nassukka masunsa kanssa. Tulkaa siis ihmeessä muitakin sinne päivää viettämään :D Jos on nätti päivä niin voidaan olla siinä ulkonakin, meiän tyty ainaski tykkää siinä pihassa leikkiä B)

Mollalle en osaa sen tarkemmin vastata pentsojan kesäaukioloajoista, kun että jonkin aikaa on suljettu lomien takia ja muistaakseni elokuulta sitten taas aukeaa. (kerhot ei ala vielä elokuultakaan) Varmaan kuitenkin aika ison osan kesästä auki (?) Ja toki siinä pihalla voi hengailla vaikkei siihen sisälle pääsiskään :)

Superhyvät kelit ollu kyllä, paljon ollaan ulkoiltu ja nautittu arskasta B)

Nährään taasen :wave:

mä olinkin näköjään laittanu oikein 3kertaa saman viestin...poistin kaks nyt sitte äsken. Ehkä ne onnittelut tulee perille yhdessäkin viestissä :D

Mulla meni ihan ohi toi, että ootte tänää ollu pentojassa. Mä en enää ehdi mukaan ku just sovin muuta menoa. Huomenna voisin kyllä tulla vaikka puolilta päivin,jos joku muukin tulee?

:heart:

Mä voisin tulla muuten sipun seuraksi pentsojaan, mut kun meitin likalla on kuumetta :| Eilen kävi kuume nousemaan ja on ollu sellasta 38 asteen kuumetta koko ajan... Tyttö tekee 3 hammasta kerralla niin sen seuraksena taitaa toi kuume olla kun ei muuten nuhaa ole olleskaan. Nyt se pieni takiainen taitaa ruveta heräilemään ja siirtyy äipän sykköön imemään peukaloa, kämppä on kuin pommin jäljiltä kun ei ole päässyt sylittelyltä siivoamaan :kieh: Palaillaan paremmalla ajalla :) :wave:

Joo huomenna pentsojaan kahveille,kaikki mukaan! Ja sitten olis tarkotus nähdä pentsojassa perjantaina vauva tapaamisessa.Molla ja mukaan sinne!! Sua on kaivattu ja tietty Mustapantteria.Olis niin kiva saada iso remmi kasaan äitejä.
Mulla vielä 2 viikkoa laskettuun aikaan ja ei kyllä malttais enää odottaa.....

lumihiutale leijailee
Alkuperäinen kirjoittaja Neppari86:
Tuplaonni, mikset sinäkin lähtisi mukaan kerhoilemaan? :)
Olis kiva saada täällä kodin läheltäkin ystäviä, kun en pääse yksin lasten kanssa kulkemaankaan. Kaksostenrattaatkin on vielä ostamatta ja itsellä ei ole ajokorttia ja on liuta muitakin lapsia.

Terveeks pitkästä aikaa =)

Onpas ollut taas huisketta ja tuisketta. Meillä on rampannut vieraita kuulkaas ihan urakalla. On käynyt siskonveljenvaimonkaimaa ;) On näköjään laittanut tää pieni prinsessa koko suvun liikekannalle :LOL:. Meillä ei oikeesti ole käynyt näin paljon vieraita vuosiin, kuin mitä nyt neidin syntymän jälkeen. Onneks suurimmalla osalla on ollut ovat kahvieväät mukana :D.

Vieläks Nassukka on yhdessä koossa? Eiks sulla ala olee h-hetki lähellä? Jänskättääkö?

Joo mie oon saanut tänään viettää ihan ihqu ensimmäistä äitienpäivää B) . Sain lahjaksi jo viikolla hieman etukäteen 10-kortin jumppaan. Vissiin mies ajatteli, että olen jumpan tarpeessa :LOL:. Kävin torstaina siis about vuoden tauon jälkeen ekassa bodypumpissa ja nyt on niin kipeät reidet etten pääse edes pöntölle ähkimättä. Eli tää mamma on todella kesäkunnossa :LOL:. Tiistaina meinasin järkyttää itseäni spinningillä. Mitenhän kipeä mä olen sen jälkeen?

Äitienpäivää myös täältä kaikille :flower:

t. Molla

Yhteistyössä