Kouvolan seutu

Heipparallaa!
Täällä ois yks mamma jolla juuri tuli ikää 26 täyteen ja la ois tänään :D mutta ei mitään merkkejä synnytyksestä vielä :whistle: Tyttö 4v ja aviomies löytyy täältä saman katon alta.Elimäellä asustellaan eli matkaa kyllä tulee Kouvolaan,mut kunhan tän muksun pihalle sais ennen kesää ni vois jossain kohtaa vaikka suunnitella visiittiä sinne päin =)

Tervetuloa mukaan Piitsi82!! :wave:

Voih, jos vielä olet kotosalla niin paljon tsemppiä odotuksen viimemetreille ja onnea synnytykseen! :) Eikä se elimäki nyt niin hirveän kaukana ole, joten mukaan vain menoon! Täällä on miustaakseni muitakin elimäeltä, tai ainakin korjalta, jotka ovat olleet mukana :)

:attn: Keskiviikkona on sitten taas sarkolan avoin 9.30, jonne ainakin me ja Nassukka ollaan menossa.

Nyt siivoilemaan :wave:

Neppari86 täällähän minä,ilman merkkiäkään synnytyksestä :kieh: Äkkiähän täältä Kouvolaan hurauttaa,et jos meidät vaan mukaan huolitaan ni tullaan moikkaamaan teitä joku kerta,toi sarkola ois ollu muuten hyvä,mut mulla on tietenkin neuvola just silloin,ni eipä päästä tulemaan :/ Onkos toi sarkola joka viikko?mitä työ siel puuhaatte ja onko siel minkäikäisiä lapsia?

Huomenta!

Piitsi82, tuo sarkolan avoin kerho on jokatoinen keskiviikko ja itsekin ollaan toista kertaa vasta sinne menossa tänään. Sensijaan vietetään paljon aikaa Pentsojan perhepuiston sisätiloissa, joka on tuossa eskolanmäen kaupan lähettyvillä. Se on päivittäin auki ja siellä me äidit lähinnä vauvoinemme hengaillaan ja jutustellaan vaikka kahvikupposen ääressä :) Mitään ohjattua toimintaa siis ei ole, lähinnä se on mukava tapaamispaikka :) Tervetuloa siis mukaan! Ja toivotaan nyt että pian pääset jakautumaan bd !

mun on pakko tulla kertomaan, että isän kanssa noi lapset oppii: Meidän muksu osaa jo melkein liikkua eteenpäin. Yritys on kova ja se jo heiluu tossa nelinkontin. Tänää liikku jo metrin eteenpäin, yllätti mut täysin ku kotiuduin. Tosin hidasta toi liikkuminen vielä on. Ehkä sillä on jo vauhti päällä ku seuraavaks tavataan :D
Mitäs teille muille kuuluu?
Piitsi82, kiva kun oot löytäny tiesi tänne!!

Onneks olkoon Sippu, nyt on syytä olla ylpeä äiti :flower: Ilmeisen hyvin siis alkanut viikko ihan miesten kesken, kiva kuulla!

Täällä meillä kaik ennallaan...tänään oltiin kerhoilemassa :)

Nyt jumppaan, heippa kaikille!

:wave:

Niin, elikkäs suunnitteilla olisi uusi iltatapaaminen hyvän ruuan sekä mukavan mammaseuran parissa TORSTAINA 10.4 Klo 18.00.

Paikasta ei vielä mitään lyöty lukkoon, joten ehdotelkaa ihmeessä :) Toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi mukaan, viimeksi ainakin oli todella mukavaa :D

Dodiin, me nyt sitten tuolla Pentsojassa tänään päätettiin "enemmistön äänillä" :D , että mennään syömään Amarilloon, nams! Sielä kun on just vaihtunut uusi ruokalista niin sitä testailemaan :)

Eli kaikki mukaan Amarilloon torstaina 10.4. klo 18.00 -->

Dior pyh ja pah :kieh: täällä mä aina vaan roikun,no tiistaina olis yliaikaiskäynti koksis tai ei se kyl mun osalta käynniks jää ku mä en sielt ihan helpol meinaa pois lähtee,epäilen kyl ettei tarttekaa ku raskausdiabeteskin vaivana ollut ni eihän ne voi tätä mikskää kuuskiloseks laskee :/

Syömään tämä mamma ei taida ehtiä :D

Piitsi rv41,esikko syntyi 41+1 et pieniä toiveita josko tämäkin ottais siskosta mallia ;)

No niin mäkin pääsin vihdoin taas tänne palstalle.Siis kaikille äideille ja odottajille muistutus,nähdään nyt torstaina 10.4 amarillossa 18.00 ruokailun merkeissä.Uusille äideille/odottajille:eek:len kahen tytön äiti ja kolmatta odotan syntyväksi toukokuussa :)
Pentsojaan menoa vois myös suunnitella ke päiväksi,pääsiskö muita sinne? Mutta kaikki innolla uudet ja vanhat tuttavuudet torstaina amarilloon.

Vaula
Heippa!

Minä olen ainakin tulossa torstaina. En olekaan Amarillossa käynyt, joten ihan kiva päästä testaamaan paikka. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee mukaan.
Kämppä on nyt ihanan hiljainen. Sain pojat taistelun jälkeen päikkäreille. Itellekin uni maittais, mut kai se on jaksettava kotitöitä puuhailla.

Torstaina nähdään!

Tervetuloa joukkoon Mustapantteri!

Kiitoksi kiitoksia, nyt siis oon lyöttäytyny joukkoihin :D Olis ihan hauska tulla käymään siel Amrillossa mut kun en mä millään pääse, eikä tuota rahaakaan tässä kuussa ole liiemmälti :ashamed: Tosta Pentsojasta en ole ikinä kuullutkaan? Missä se on ja mikä paikka se on? Sinne sitten jos vaikka pääsis ilmestymään ;)

Heippa!
Yritän saada kuvaa liitettyä Pentsojan perhepuiston viikko-ohjelmasta..saas nähhä onnistunko :)

Noniin, painakaa kuvaa niin uuteen ikkunaan avautuu sitten isompana :)
Pentsojan perhepuisto on siispä puisto, jossa on myös ihan hyvänkokoiset sisätilat, missä voi kokoontua leikkimään, kahvittelemaan ja rupattelemaan mukavia. Joinakin päivinä on erityisiä "kerhoja", mutta me ollaan lähinnä vapaanleikin päivinä sekä perjantain vauvatapaamisessa kokoonnuttu.

Tule ihmeessä mukaan tsekkaamaan paikka! =) Sijainti on Eskolanmäen "keskustassa", eli aivan kaupan, kirjaston ja koulun läheisyydessä..kirjaston takana oikeastaan.

Pentsoja on perhepuisto eskolanmäessä kirjaston takana.Siellä ke päivisin vapaata leikkiä sisällä ja kahvia.Ulkona myös lapsille erillaisia vempaimia...
Siellä ollaankin kokoonnuttu aineski kerta viikko ja juttua riittää.Lapset voi tarvittaessa nukkua ulkona ikkunan alla.(eli ei päiväunet este tulolle) Pääsiskö neppari ke tulemaan ja mikä olis aika??

Eiköhän me keskiviikkona päästä tulemaan :) Nyt mie ite oon vähän nuhanen, en tiedä onko allergiaa vai jotain lenssua..mutta jollei ainakaan pahemmaksi mene niin tullaan! Ja olisko vaikka 11-12 hyvä aika..? Tytön aamu-unien jälkeen kuitenkin että ehtis tyttö leikkiäkki eikä vaan nukkua :)

Saatteko te ton kuvan isonnettua? Mulla välillä isonee, välillä ei..

Heipä vaan ahkerat kymenlaaksolaiset!!!

Aattelin laittaa myös kaikille tiedoksi, että tulen varmasti torstaina syömään ,vaikka ehkä vähän myöhässä. Miehellä pitkiä päiviä töissä tällä viikolla. Keskiviikkonakaan ei ole mitään ihmeellistä, ainoo vaan että mua väsyttää tällä hetkellä aivan vietävästi, kun hb on alhaalla ja joka yö valvon n. 1- 1½ tuntia. joten Pentsojaan tlo katselen vasta lähempänä. Mukavaa viikon alkua kaikille!!! =)

ohhoh mitä vilinää täällä ollut:D
Mustapantterille tervetuloa :heart:
MÄ ootan jo kovasti, että päästää mukaan teidän touhuihin. Vielä 3vkoa. Mulla on kyllä ollut kivaa harjottelussa. Päiväkoti, aikuiset ja lapset on olleet tosi mukavia. Ja oma muksukin on ollut helppo jättää isinsä hoiviin...en kyllä olis uskonu, että on näinkin helppoa olla 7h/pvä erossa pikkusestaan. Kauhea äiti :/ Mutta hyvin on pojat pärjänneet, lähentyneet keskenään :heart: ja ei oo äitikään unohtunut =)

Kaikille hyvää kevättä! :flower: mä lueskelen täällä taustalla...

Mun piti uskaltautua mukaan mut toi ihana ilma tuol ulkona saa minut pysyttelemään kotona :kieh: Ja tää moukeekin nukahti sit unilleen... Mihin aikaan menette yleensä tuonne pentsojaan ja kuinka pitkään sielä olette? Meinaan vaan kun tää aika on just meidän likan päikkäri aikaa ja olis joskus hauska päästä mukaankin, mutta en viitsi tulla sitten jos olette kaikki jo lähdössä sieltä kun minä vasta saavun :ashamed: Tietty voishan likan sieläkin uuvuttaa kun joku jo sanoikin että on mahdollisuus päikkäreille sieläkin :) Mutta jospa sitten vaikka viikon päästä tulisi sinne :)

Mustapantteri, me ollaan yleensä tapailtu siinä puolen päivän aikaan ja oltu sinne kolmeen-neljäänkin saakka. Lisäksi jokatoinen keskiviikko ollaan jo aamusta 9.30 käyty avoimessa kerhossa, joka myös aika lähellä Pentsojaa. Meidän likka on useinkin nukkunut siinä ikkunan alla, koska myös nukkuu unet joskus siinä puolen päivän aikoihin. Joten mukaan vaan, tyttö sielä unille ja itse rupattelemaan muiden aikuisten kanssa :) Niin, ja meillä tosiaan ainakin päivät auki, eli voidaan tietysti aikaisemminkin tulla jos sopii teille paremmin. Pentsoja on kuitenkin jo aamusta aina auki ja sinne voi mennä :)

Olipas selitys :D Nyt syömään, moikka :wave:

Yhteistyössä