Kouvolan seutu

p-w-r: Sulla on odotus nyt sitten loppusuoralla. Miltäs tuntuu?

Vauva nukkuu ja mä kökötän täällä sisällä, kun ulkona on niin huono ilma, etten jaksa lähtä nyt työntelemään. Mites muiden päivät sujuu?
 
Moikka Sippu ja muut,
meille on siis esikoinen tulossa ja elokuussa olisi la, tarkka päivä selvinnee ensi viikon ultrassa! Olen voinut yllättävänkin hyvin, joka tietysti sitten pistää miettimään, onko kaikki kunnossa! :eek: Vaikeaa tämä odottavan hermoilijan elämä.. ;)
 
Munkin odotusaika meni hirmu hyvin ja alussa sitä kovasti miettikin, et onko kaikki ok.
Neuvola-aikojakin oli alussa niin harvoin ja vauvan liikkeitäkään kun ei vielä tuntunut, niin muistan ettei raskaus tuntunut ollenkaan todelliselta! Mutta kyllä se siitä. Ja ennenkuin huomaatkaan, on raskaus edennyt jo niin pitkälle, että pienet liikkeet rupee tuntumaan ja silloin se konkretisoituu ihanasti :D Teillä on nyt sitten alkuraskauden ultra edessä? meinaatko osallistua seulontoihin? Mä osallistuin sen kummemmin niitä edes ajattelematta, vaikka kyllähän niistä voisi kieltäytyäkkin varmaan?!?
 
OI, onhan tänne löytänyt muitakin :) Aikoihin ei tullut yhtään vastauksia niin sitten en enää muistanu käydä edes katselemassa.

Olettekos mistäpäin kouvolaa? Me täällä eskolanmäessä asustellaan 7kk+ tyttelin kanssa..päivät kieltämättä välillä hiukka tylsiä.

Onnea pieniananas tulevasta pienokaisesta :) oikein ymmärrettäviä tuollaset ajatukset tuos alkuvaiheessa varsinkin.
 
Tuolla plussailaisten kokoontumisissakin oli yksi pino kouvolan seudulla asusteleville. Ainakin vauvaunelma olikin sinne jo tiensä löytänyt =)
Tänään olisi vissiin pentsojassa äitivauvakerho klo13-15. Onko kukaan menossa? Vauvaunelma?
 
Minkäslainen se pentsojan äitivauvakerho on..? En ole koskaan käynny vaikka tässä eskolanmäessä asustellaan...ei ole vaan jotenki tullu yksin lähdettyä tytön kanssa. Tänään kyllä saattaa olla ettei olla maisemissa siihen aikaan mutta noin tulevaisuudessa niin voisi sielläkin käydä :) Asutko sippu missäpäin?
 
Kysyn nyt muuten täältäkin että onko ketään joka haluaisi/pääsisi LAHTEEN elokuviin ensi viikon keskiviikkona klo 17.30. ?

Kun sain neljä finnkinon lippua Asterix olympialaisissa elokuvan ennakkonäytökseen, mutten itse pääse. Ensi-iltaanhan elokuva tulee sitten vasta 1.2, joten pääsisi ensimmäisten joukossa katsomaan :)

Ilmoitelkaa jos on halukkaita :)
 
asun mielakassa. muutaman kilsan päässä emäestä! mä ajattelin tänään mennä kurkkaamaan sitä pentsojan touhua ;) tulkaa tekin ihmeessä jos pääsette! Tuun tänne kyllä sitten kertomaan, että oliko siellä mitään/ketään :D
 
Nonii, mie kävin siellä pentsojalla ja olin ihan loppuun saakka, oli tosi mukava paikka! :) Kaikki sinne ihmeessä mukaan vaikka joka päivä!

Sippu: olitko sinä se vaaleahiuksinen joka käveli sieltä poispäin kun olin juuri menossa sinne..?
 
Joo, olen vaaleahiuksinen ja tosiaan kävelin sieltä pois, kun siellä ei tuntunut olevan mitään ohjelmaa. Ehkä olisi sitten kannattanut jäädä. Vauvaunelma, menitkö sinne kun olin jo lähtenyt vai olitko siellä jo? Kun sinne ainakin joku äiti tuli vauvan kanssa, mutta en teidä olivatko he sitä vauvakerhoa varten tulossa...
Mutta sekin on siis mahdollinen paikka järjestää tapaaminen, sillä siellä on tilaa rupatella ja siellä voi keitellä ilmeisesti kahvi ja teetä yms..? ja päivittäinhän siellä saa kyllä ilmeisesti olla?!
Ja Dior, mukaan vaan :D
 
En ollu vielä siellä sisällä, vaan just olin siel toisella puolen sitä puistoa ja näin sut..sit sanoivat sisällä että joku tyttö kävi mutta lähti pois niin ajattelin että sinä varmaan :) Sielä ei tosiaan ollu mun lisäks nyt kun yks äiti vauvansa kanssa mutta ei se minuu haitannut, eikä tyttöä varsinkaan. Sielä se ihmetteli uusia paikkoja ja tutki leluja :) Sielä voi keitellä kahvia/teetä juu ja lapsille on paljon leluja ja on sittereitä, syöttötuolia, hoitopöydät yms...kuulema monet äidit viettää siellä päivittäin aikaa muksunsa kanssa, sain sellaset viikko-ohjelmatkin mukaan että tietää mitä millonki tapahtuu.

Eli kaik vaan sinne vaikka joka päivä! Vois kuiteski sopia että jos useammallekki käy niin ens perjantaina vaikka yrittää siihen vauvatapaamiseen päästä...sielä on sit vaan näitä pikkusia kun muina päivinä on vähän isompiakin muksuja :)

Dior, tervetuloa mukaan ja onnea tulevasta vaavista! Itse oksentelin 5 kuukautta 24/7 ja suorastaan vannoin ettei enää ikinä.....mutta nyt on jo eri ääni kellossa :whistle:
 
Vielä sen verran lisään kun olit Dior olit tuolla toisessa ketjussa kahvilatapaamista ehdottannu niin ihan hyvä idea sekin :) Voi vaan olla hankalempi järjestää siten että kaikki pääsee esim keskustaan jos täytyy ottaa lapsia mukaan jne...ellei sitten ilta-aikaan treffailisi jos muksulliset saa muksunsa hoitoon :)
 
Kahvilakin ois kiva paikka ja voitas sitä miettiä kanssa. Mutta ens viikon perjantaina voitas kyllä tavata siellä Pentsojassa. Voidaan sitten sopia lisää, jos vaikka joskus keskustaanki mentäis =) Eli siellä klo 13->.

Tule Minni-1978 sinne myös, jos pääset? Pentsojahan on eskolanmäessä, jos joku ei ole koskaan käynyt. Ihan siinä koulujen, kaupan ja kirjaston lähettyvillä!
Pääsetkö Diorkin jo mukaan, vai oletko töissä/opiskeletko? Koska kyllähän odottajiakin olisi mukava tavata
:D
 

Yhteistyössä