Kouvolan seutu

moi!

Onko sarkolan avoinkerhossa puhuttu vielä kevätretkestä? Voisikos vaikka neppari tai joku muu ottaa meillekin sieltä infolapun, jos siellä jaetaan? Voi olla että infoa retkestä ei ihan vielä saa...
Hauskaa viikkoa kaikille :heart:

Heippa Sippu! :wave:

Ei ole vielä ainakaan minun korviin kantautunnu tietoa mistään retkestä..mutta otan infolappusen jos sellaisia jaellaan :) Voiton puolella jo harjoittelusikin, kohta ootte täällä taas! Mukavaa viikkoa teillekin!

:wave:

Noin aikasin se Sarkolan kerho :eek: Meillähän likka porskuttaa vielä unia siihen aikaan :LOL: Heräilee joskus 9 jälkeen yleensä :whistle: Onko toi Sarkolan kerho muutes sielä seurakuntakodilla? Ihana ilma ulkona, lämmintä ja aurinko paistaa :) Nyt se on se kevät ( ja kohta kesä ) tainnu ihan oikeesti tulla B) Hyvää viikkoa kaikille :D

Mustapantteri: Ihanaa, että teiän tyty nukkuu niin pitkään!..meillä kun noustaan jo ennen kuutta leikkimään :D Se on juu siinä seurakuntakodilla. Ja sen jälkeenhän voi sitten mennä pentsojaan "jatkoille" jos huvittaa..viel en tiiä ollaanko huomeen menossa vaiko eikö.

Ihanat ilmat todella!...kohta kohta kesä on B)

Mä taisin vähän innostua eilisestä hyvästä säästä :ashamed: Nyt sitten tuiskuttaa vettä ja räntää, ihanan keväistä!! Mä muuten just muistin että meidän isän hautajaiset oli sielä Sarkolan seurakuntakodilla :'(
Meillä taitaa olla vähän aamu-uninen toi likka, tullu äitiinsä :whistle: Mut oisko ens keskiviikkona porukkaa menossa sinne Pentsojaan? Mulla rupeaa nimittäin persaus kohta homehtumaan täällä kotioloissa :LOL:

onnea piitsi! :flower: Neitonen on varmaan todella pikkuinen mitoistaan huolimatta ;) Kunhan jaksatte/uskallatte liikkua, niin tulkaahan sitten mukaan pentsojaan jne.

Me päästään jo 2vkon päästä mukaan. Mulla enää ensi viikko työharjottelua. En malta oottaa, että nään teitä kaikkia!

Onko toukka ja tytön tyllerö jo päässeet puistolemaan pentsojaan? Onko neidillä jo nimi?

Siellä varmaan teitin vauvat jo juoksee kun on niin pitkä aika siitä, kun on viimeks nähty :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Mä muuten just muistin että meidän isän hautajaiset oli sielä Sarkolan seurakuntakodilla :'(
Mun siskon hautajaiset oli kans siellä. Tulee helpost surulliin olo, mutta onneks kerhopäivinä on sen verran hulinaa, ettei ehdi miettiä :snotty:

Onnea Piitsi Neitosen johdosta!! :flower:

Huomenna perjantaina olisi taas Pentsojalla vauvatapaaminen. Virallisesti 13-15, mutta me ja ainakin nassukka ollaan menossa jo puoliltapäivin. Kaikki siis mukaan!! :)

Sippu, ompas kohta kuukaus vierähtänny nopeesti :) Kiva nähhä mitä kaikkea se iskä on pojalleen opettanu :D Täällä tosiaan kävellään jo hurjaa vauhtia! Toukan puolesta voin vastata, etteivät vielä ole mukaan menoon lähteneet ja babykin on nimetön vielä äitienpäivään saakka jolloin on ristiäiset. Me ei keskiviikkoon oltu avoimessa kun oon ollu nuhanen/väsyny, joten en sitä infolappua sitten saanu :(

Äh, neppari huhuilee parvekkeelta..gotta gou :wave:

Äh, hitsi kun en eilen tullu kurkkimaan enää illemmalla tänne, niin olisin nähny ton vauvatapaamis jutun :ashamed: Nyt, mä vannon, että jos ensi perjantaina on immeisiä menossa sinne vauvatapaamiseen, niin me tullaan sinne kanssa :) Keskiviikkona voisin muuten tulla, mut kun mulla on jo ohjelmaa sille päivälle.. Jaahas, mut nyt huutaa meikäläisen likka ja vaatii jotain murua rinnan alle, ei vissiin täyttäny sen mahaa noi leivän jämät tuolta pöydän alta, mitkä se jemmas sinne aiemmin :D :LOL:

Voih, mustapantteri, ettet sitten tänään päässyt mukaan. Yksi uusi äiti prinsessansa kanssa kuitenkin löysi tänään mukaan menoon :)

Ensiviikon Pentsoja on kiinni to-pe, mutta tiistaina sekä keskiviikkona ollaan taas menossa! Keskiviikkona sinne tulee lelu/peliesittelijäkin :) Joten sitten kaik mukaan ketkä pääsevät! Edellisellä sivulla on kuva pentsojan viikko-ohjelmasta, klikkaamalla isonee :)

Hyvää viikonloppua kaikille!! :wave:

Pikaisesti vaan tulen pyörähtämään :) Tiistaina mä voisin päästäkin sinne pentsojaan, mut oiskohan muita tulossa sillon? Jos mä en nyt ihan täysin väärin lukenu tosta viikko-ohjelmasta, niin tiistainakin olis iltapäivällä vapaan leikin päivä..?? Tänään on ollut muuten tosi ihana ilma ja sen kunniaks ollaan siivottu ahkerasti lattiasta kattoon koko tupa :D Mut ei tässä nyt kerkiä enempää rupatella, pitää taas lentää... Hyvää viikonloppua vaan minunkin puolesta :wave:

Mustapantteri: Me ainaski ollaan tiistaina tulossa, samoin nassukka ja ehkä muitakin :) Vois siinä 12 paikkeilla vaikka mennä, sielä on 11 asti 4-5v kerho, mutta sen jälkeen on vapaan leikin iltapäivä juu :) Tulkaa ihmeessä!

:wave:

No jeps, me sitten ollaan huomenna tulossa sinne Pentsojaan :) Ihana päästä vihdoin mukaan, aina vaan lupaillu ja lupaillu, mut nyt pääseekin tulemaan :D Yritän olla tytyn kanssa sielä siinä 12 aikoihin, otan vaikka hyökkäysvaunut mukaan jos päättää likka tarvita unta :) Huomiseen, Neppari ja muutkin :wave:

Ääh, mä olen tylsä ja inhottava ihminen... Joudun viimehetkellä peruuttamaan tuloni sinne Pentsojaan :ashamed: |O Pakottaviin perhesyihin vedoten :snotty: No oikeesti mä jouduin tossa pari minuuttia sitten lupautumaan lapsen likaks mun siskon kahdelle lapselle, vanhimmalla on kouluun tutustumispäivä B) Mut mä lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon jne jne.. että joku kerta mä oikeasti tulen sinne Pentsojaan ja niin paljon että tylsistytte muhun ihan kokonaan :LOL: :saint: Aapuva, mut kohta ovikello kilahtaa ja talo on täynnä elämää... Ihanaa päivää teille sinne pentsojaan ja kaikille muillekkin ihanan aurinkoista päivää :) Kiitos ja anteeks :ashamed:

Helou, helou, mie oon se Nepparin aiemmassa viestissä mainittu "uusi äiti + prinsessa", joka löysi tiensä Pentsojaan viime pe :wave: . Juu elikkäs neiti syntyi 17.2. ja on meidän ensimmäinen lapsi. Tässä sitä opetellaan peukalo keskellä kämmentä vauva-arkea =) Kaipaillaan vauva- ja aikuisseuraa, jottei käy nää päivät liian tylsiksi ja pitkiksi. Välillä tuntuu, että omakin puhe on vauvan tasolla nykyään tyyliin: grrr, näää, äää :LOL:. Pentsojassa aiotaan kyllä käydä siinä vauva-äiti tapaamisessa jatkossakin. Juu ja siis mulla ikää 32 vee. Niin ilmeisesti jotkut teistä käyneet siellä Funfitin äiti-vauva-jumpassa. Siitä kiinnostais tietää, että mitä olette pitäneet. Itsekin sitä miettinyt, mutta toisaalta sekin on perjantaina ja niin aikaisin aamulla ettei me neidin kanssa päästä vielä edes sängystä ylös siihen aikaan, hih. Jaahas, jaahas, mamman maitobaari on avattava. Tyttö on nälkäinen. Velvollisuudet kutsuu =). Mutta kiva, kun löysin tännekin, jee!

t. Molla ja neiti kohta 10 vko (meneepä muuten aika nopeesti, huh!)

Molla75: Mä oon käyny funfitissä, en tosin pitkään aikaan. Voisin kyllä taas lähtä. Jaksan just ja just tota meijän mukulaa vielä nostella, et nyt vielä jumppa onnistuis. Se on ihan mukava jumppa, kestää 45min, et vauvakin jaksaa aika hyvin. Ekan kerran oltii ku poitsu oli n. 2,5kk.

Nähdään kaikki maanantaina! :heart:

Vaula
Aurinkoista perjantaita ja tervetuloa mukaan Molla75!
Mä en itse ole vauvatapaamisissa käynyt, kun kotona pyörii pari leikki-ikäistä.

Uusi perheenjäsen on kuitenkin kohta puoliin tulossa, joten jospa joskus pääsisi liikenteeseen ihan kahdestaan vauvan kanssa.

Maanantaina olen kuitenkin tulossa Kahvittelemaan. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle!

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

:flower: :flower: Ihanaa perjantaita kaikille ja tervetuloa messiin MOLLA 75!!

Tosi kiva, että uusiakin löytää tietä tänne Kouvolan ketjuun. Meitähän on jo aika monta. Mä olin siis menossa tänään kovasti Pentsojaan, mutta onneksi nassukka palutti eilen maan pinnalle. Kiinni koko paikka.

Ollut aika lentoa tää viikko ja sen huomaa kropassa. Mulla siis viikkoja nyt 36+3 takana tään toisen kanssa. Maksa-arvot koholla ja seurannassa KOKS:issa juostaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti ja jos arvot nousee niin lähtevät käynnistelemään ennen 20.5. Ei siis enää kauaa, kun saa nyytin kainoloon.
Kahvittelemaan tulen kyllä maanantaina, että näkee Vaulankin vielä yhtenä kappaleena ja tietenkin teitä kaikkia muitakin. toivottavasti joitain uusiakin tulee tapamiseen. Ei me ketään pois häädetä tai elävänä syödä. :LOL: :LOL:

Joten ei muuta kuin oikein ILOISTA ja AURINGON TÄYTTEISTÄ viikonloppua kaikille!!!

Yhteistyössä