Mä olin niin huonomuistinen ja aika heikossa kunnossakin etten muistanu sitä lappua sielä kotkassa täyttää vaikka pitikin :ashamed: Ja samalla ois pitäny laittaa kiitosta ja palautetta ihanalle yöhoitajalle ja mun kätilölle
:heart: Vieläkin muistelen niitä lämmöllä ja meinattiin tytölle kolmanneksi nimeksi antaa sen kätilön nimi kun se oli niin ihana
Rauhoitteli ja vitsaili kun olin niin paniikissa että ihan tärisin kun oltiin leikkaussaliin menossa ja tuli monesti kattomaan kun heräämössä makasin ja kärvistelin ja kertoi mitä vauvalle kuului
Mä en vielä tiedä pääsenkö perjantaina pentsojaan, tytön nuha näyttäisi olevan paranemaan päin, mutt katsotaas nouseeko kuumetta rokotuksesta joka tänään saadaan 1-vuotis neuvolassa :/ Mä kammoan niitä neuloja ja hyvä etten itse itkuun purskahda kun tyttöä pistetään ja likka ei oo melkein moksiskaan siitä
Nyt kutsuu kummin ja tätin velvollisuudet, joku nahina taitaa olla tuola olohuoneessa, siskon likat hoidossa meillä ja oma likka se vaan unta porskuttaa, katsotaan vaan kuinka kauan :kieh:
Ilmottelen vielä että onko mahdollista törmätä minuun perjantaina pentsojassa :wave: