Kouvolan seutu

Olis siis tarkotus nähdä taas tiistaina 13.00 maissa pentsojassa.Tänään olikin 2 uutta äitiä pienten vauvojen kanssa vauva tapaamisessa,oli tosi kiva että löysitte mukaan.Ja mollakin oli pitkästä aikaa Maijan kanssa.
Elikkä tiistaina nähään ,jos ollaan vielä Reikan kanssa kasassa.(toivottavasti ei oltais.....)

Heps, tässä pikaisesti vielä huikkasen, että olipa muuten KIVAA tänään Pentsojassa B). Hitsi, oikein vieläkin hymyilyttää =). Kiva saada ihan aikuista juttuseuraa välillä, vaikka eihän ton Maijan jutuissakaan ole vikaa, hih. Mie voisin lupailla, että tuon ensi perjantaina pullat mukanani? Nääs niitä ristiäisten "ylijäämäkamaa" pakkasesta. Nimimerkillä 3 pullakranssia omaava ;) Nassukalle ja Reikalle tsemiä!! t. Molla

miekin nyt vihdoin ja viimein tänne löysin =)
oli kyllä mukavaa tänään pentsojassa. Vähän muutakin kun vaan tytsän kanssa kotona olemista :)
me ollaan ainakin ens perjantaina tulossa taas.

t.erica ja minea

Hei great, Erica ja Mineakin löysi tänne, jee :wave:. Mie sain just meidän pimun yöunille ja miehen yövuoroon töihin, joten nyt meinasin oikein heittäytyä soffalle pituulleen ja katselemaan poksilta s.c.i:tä (ja okei, tunnustan aion syödä ainakin pussillisen Kouvolan lakua, aah). Siellä onkin useampi jakso, kun ei ole ehtinyt niitä tiirailemaan, mutta jos nyt?
t. Molla ja Maija

Lomailut on lomailtu ja takas ollaan Kouvolan maaperällä, olikin hauska viikko (mun porukoilla keski-suomessa) :D

Jei, täällä on ollut kova kuhina, great! Uusiakin mukaan tullut ja ilmeisesti eka masukas jo synnyttämäänkin päässyt :heart: Tiistaina voitaisiin tulla Pentsojaan mekin..

Mutta nyt katsomaan viisuja, unia siskot!

:wave:

Aattelin laittaa vähän väliaika tiedotetta ,kun toi Minna sanoi kaikkien jo olevan kovasti oottavalla kannalla. Me olemme Mökön kanssa vielä kotosalla oottelemaas, että nää supistukset tästä säännöllistyisivät. Eilen illalla 22 alkaneet ,mutta vielä ovat epäsäännöllisiä tai ainakin joten kuten kestän kotona.
Juuri heräsin pieniltä päikkäreiltä, jonka aikana ei ainoatakaan supparia. Sitten tulikin kaksi tosi peräjälkeen ja olivat jo kivuliaita. Katsotaan joko huomenna olisi vauva kainalossa tällä äidillä. Toivossa on hyvä elää........... :heart: =)
On tää aikamoosta tötä tehdä lapsia maailmaan, mutta itehän oon hommaan ruvennut.. Nyt vähän välipalaa ja vaikka pieni käely, jos pystyn.

Terkuin Kati

Voi vitsi, nyt nää mammat sitten alkaa jakautumaan :D

Nassukka juuri tekstaili olevansa Kotkassa ja synnytys on käynnissä, jänskää! Ja eiköhän nuo reikankin "oireilut" viittaa sinne suuntaan, että pääsette nassukan kanssa samaan aikaan osastolle vauvoinenne :heart: Mulla ei olekaan sun numeroa, Kati, jotenkin sun kans jääny vaihtamatta kokonaan. Mutta jos lähtö tulee ja käyt vielä täälä lukemassa ennen sitä niin PALJON TSEMPPIÄ loppukoitokseen!!! :heart:

NuoriÄiti
Mä en siis silloin vielä jakaantunut kun siskoni tänne ilmoitti että ambulanssilla lähin kotkaan. Jouduin kylläkin osastolle supistusten vuoksi ja paikat oli reippaasti yli 2cm auki. No he päästivät kotiin minut. Täällä vielä kärvistellään. Keskiviikkona kontrolli ja luulen että sille tielle jään. Rv 41+0 nyt. :heart: Välillä supistelee kiitettävästi mutta on niin epäsäännöllisiä että niillä ei viel synnytetä. :kieh:

Jeps, vauvoja pukkaa näköjään ihan urakalla, hyvä hyvä =) . Tsemppiä vaan Nassukalle, Reikille ja NuorelleÄidille!!

Jes, Anna ja Eeliskin täällä :wave:. Me ollaan tässä kohta lähdössä katsomaan mun 6 kk kummipoikaa Jesperiä, joka tuli eilen Suomeen. Kiva nähdä miten poika on taas kasvanut ja oppinut uusia taitoja, joista meidän Maija vielä haaveilee ;) .

Jeps, perjantaina nähdään ja siis mä tuon pullat messiin.

t. Milla ja Maija

Nassukan poika syntyi tänään 10.40 :heart: 3820g ja 52cm :)

Reikalla synnytys parhaillaan käynnissä :)

DIOR, voi että kun aika on menny nopeesti, jo viikkoja noin paljon! Mullahan jäi just tää kevään harjoittelu silloin kesken kun alko supistelee. Tule ihmeessä mukaan menoon, perjantaina ainakin tulossa poppoota Pentsojaan, sielä voitaisiin sopia kahvitteluillasta..? :) Vielä ei valmiina ole suunnitelmia..

Kahden tytön jälkeen tuli sitten poitsu taloon, ihanaa :heart:
Ja reikakin tositoimissa, jännää!

Me oltiin Minean kanssa tänään aamulla pentsojassa,kun mun vanhempi pikkusisko(4v.) tuli sinne retkelle hoitopaikan kanssa. Tai oikeemmin niitä naperoita oli siellä kokonainen bussilastillinen, huh! :D

Mä olin siellä vähän kun yksi hoitotädeistä...lapset tuli mulle kertomaan juttuja ja yhtäkin tyttöä piti lohduttaa,kun oli sattunut polveen =) Ihania noi pikkulapset.

Meillä oli äsken semmonen pienimuotoinen vauvatapaaminen tässä meillä. Täällä oli mun pikkusiskot(4v. ja 6kk) ja heidän äiti. Sitten oli mun äippä ja hänen ystävä 4kk poikansa kanssa. Yhden 4kk tytön piti vielä tulla,mutta ei sitten päässytkään.
Oli ihan mukavaa,kun oli talo täynnä vauvoja...mies ei tietenkään kotona silloin ollut!
:LOL:

Mukavaa illanjatkoja mammoille!

t.Erica ja Minea

Onnea Nassukka :hug: . Olipa hienoja uutisia!! Kiva, kun tiedotit meille tänne Neppari :)

Oho, Erica päässyt tositoimiin Pentsojassa :LOL:. Juu me käytiin ihmettelemässä Maijan kanssa 6kk vesseliä äsken. Olipa kummikpoika taas kasvanut paljon parissa kuukaudessa. Meidän pikku-Maija näytti ihan kirpulta poitsun rinnalla, vaikka ikäeroa vain 3 kk ja 1 päivä :LOL:. Poitsu tarrasi heti meidän Maijan etutukkaan ja veti tukasta. Nuorena noi kujeet pitää näköjään keksiä, heh.

Erica, meilläkin olis miehellä varmaan ollut "jotain muuta menoa" jos olis noin monta vauvaa valloittanut meidän huushollin :whistle: .

Nyt jotain iltapalaa, kun on niin hirveä nälkä ja siis voi tsissus tota neitiä -> kiskoo "pieniä" iltaunia ihan kympillä. Pari tuntia mennyt sikeessä unessa -> tietää sitä, että yöunet alkaa sitten meillä tänään myöhään :( . Juups, se on moro!

t. Milla

Tietty voi jo aikaisemminkin mennä :) Mun täytyy yhden jälkeen hakea leipomosta yhdet kakut, mutta tullaan sitten sieltä suoraan ja ollaan sinne kolmeen-neljään.

Tulkaa siis kaik mukaan ketkä vaan pääsevät :) Dior, ei sovita tiistaille iltamenoja, että pääset sinäkin mukaan. Kiva nähdä suakin ja sun masua, on varmaan jo kasvannu viime kerrasta :)

Nyt meen herkuttelee kääretorttua ja kupposen teetä kun toi Neitikin nukkuu. Aamupäivä oltiin Avoinkerhon retkellä Puhjonrannassa ja jäi yhet unet väliin ni nyt sit nukkua porskuttaa oikein kunnolla :whistle:

Me ei päästä taas tänään pentsojaan kun meidän herra on kipee. Flunssa ja maha sekasin.. jos ollaan ens viikolla kunnossa, niin tullaan taas.

neppari: oliko kiva avoinkerhon retki? Voitas käydä joku päivä kaupungilla hakemassa täydennystä paketteihin? ja pitäis toimittaa myös se yksi jo hankittu paketti perille...

Reika ja Nassukka saa olla samassa huoneessa kotkassa. Mikä sen ihanampaa ku jakaa kaverin kanssa sama huone. :heart: Ja vauvoilla sama syntymäpäiväkin =) On tää niin ihmellistä kun uusia vauvoja syntyy. :heart:

..jos nyt oikein muistan :whistle: Mutta tuohan koskee vain sisätiloja, joten puistossa voidaan treffailla kesälläkin!

Olipa kiva äsken nähhä taasen uusia äitejä vauvoineen! Ja kiitos Mollalle pullasta :p Jutskattiin, että ainakin ensi perjantaina taasen treffaillaan, mutta me ollaan tytön kanssa menossa varmasti muinakin päivinä, jollei sisään niin ainakin siihen puistoon :)

Nähdään taas :wave:

Terve :wave:
Joo nastaa, meitähän alkaa olla kohta hyvä "Pentsojan jengi" kasassa B) . Kunhan vielä Nassukka, Reika ja Dior tuovat nyytinsä messiin. Hyvä, että tulee herrasmiesvauvoja lisää kerhoon, jottei likat vallan valtaa ;)

Joo Neppari, mä muistelen myös samalla tavoin ton ajan jolloin Pentsoja on kiinni. Mutta tosiaan sehän ei meitä pitele :LOL:. Eväsretki pihalla rokkaa ja rollaa ihan mainiosti :D

Ny grilli kuumaksi ja kärtsäämään lerssiä :LOL: . (ps. mä taidan oikein irrotella, heh -> aion juoda oikein KOKONAISEN sidukan -> alkoi jo poreilee kielellä, hihhiii).

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua B)
t. Milla

Ja kiitoksia kaikille tsempeistä ja onnitteluista! Kotiuduttiin perjantaina ja hyvin on ukkelin kanssa mennyt.Eilen ulkoiltiin vähäsen ja jatkettiin partsilla unia.Me kyllä yritetään puistoon ennenkuin siellä alkaa toi kesäloma,mut nähdäänhän me muutenkin vaikka siellä ulkona taikka jonkun luona vois treffata.
On kyllä perus tyytyväinen poika,kattelee vaan ja viihtyy yksikseenkin,tytöt kyllä taitaa sen opettaa sylivauvaksi.Nyt rupeen laittaa tyttöjä tykkimäkeen,saan olla ihan yksikseni pojan kanssa,jos vaikka torkahtaisin.On kyllä vieläkiin niin ylienerginen olo,et pitää kok ajan jotain tehä.
Viestitellään ja kaikille terkkuja!!
Ja tosta sairaala ajasta,oli meillä Katin kanssa lystiä,jaettiin sama huone ja tunnemme toisemme nyt läpikotaisin...... :LOL:

Kiva kuulla, että Nassukka teillä kaikki hyvin =). Ja Prinssi on tyytyväinen pakkaus. Hauska sattuma tosiaan, että olitte samassa huoneessa Katin kanssa. Varmaan ei hiljaista hetkeä ollut :LOL:.

Mä tässä juon vasta aamukahvia, kun on ollut aika vauhdikas aamupäivä ton meidän neidin kanssa -> neiti huutanut kuuppa punaisena about pari tuntia, mutta ny simahti :kieh:. Aah, hiljaisuutta ja kahvia :p. Koiraneiditkin on näköjään väsyneitä, kun nukkuvat tässä koneen ääressä. On mulla iso lössi huollettavana ;)

Juups, maanantaiterkkuja vaan kaikille :wave:

t. Milla

Heippa kaikille.

Oliko täältä taas menossa perjantaina ihmisiä pentsojaan? Me oltais tulossa, mutta ollaan vielä sairaina. Tai flunssassa, niin ei tulla tartuttamaan jos olo ei ole kohentunut.

On kyllä tosi väsyttävää kun itse on ihan tukossa ja tekis mieli vaan maata ja nukkua. Sitten toinen ressukka kaipaa syliä kaksinverroin enemmin kun hänelläkään olo ei varmasti ole kaikkein paras :( Mutta kyllä tää tästä.

Onneksi on hyvä ilma, niin voi flunssasenakin ulkoilla.. Ainakin näin mä olen ajatellut ;)

nähdään! :heart:

Yhteistyössä